Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartalosi virheet. Onko niitä?

Beyoutifull
23.04.2016 |

Haluaisin rehellisiä vastauksia.
Vartalonne epäkohdat, näkyvät viat, kosmeettiset haitat.. Sellaisetkin, mitkä eivät teitä itseänne lainkaan häiritse tai olette asian kanssa sujut.
Pinnalliset asiat.

Tämän aloituksen tarkoitus on hyvä. Lähtökohtana itsekkäästi oma hyöty, mutta tajusin kuinka paljon tästä voi hyötyä joku muukin kun minä. Ehkä en ole ainoa tunteitteni kanssa, mitä tulee omaan vartaloon?

Omassa vartalossani on mielestäni paljon vikoja, itseasiassa liikaa vikoja. En osaa olla keskittymättä niihin enää kun ei oikein löydy pintaa missä ei mitään olisi tai siltä se ainakin tuntuu (olen fyysisesti sairas ja itsetunto murentunut sitä mukaa kun sairaudet ovat muovanneet minuun jälkiään. Jälkiä joita on varmaan muillakin, muttei kaikkia yhtäaikaa... Tai olisiko? Siltikään noita vikoja ei juuri huomaa kun kävelen kadulla vastaan enkä siksi huomaisi minäkään näitä asioita toisissa).Tämän tunteen tahtoisin saada tämän aloituksen avulla oikeisiin mittasuhteisiin.
Huomata kenties, että muillakin on vastaavia "merkkejä" vartalossaan enkä tuntisi enää olevani ikävällä tavalla erityinen. Parhaimmillaan voisin tuntea olevani nainen siinä missä muutkin ja lakata vetäytymästä enempää kuoreeni.
On turhaa tulla sanomaan, että löytyy pahempiakin. Osa omista virheistäni ovat tulleet rankkojen tapahtumien myötä, sellaisten joissa olen ollut hengenvaarassa, joten niihin liittyy pahat muistot.

Monen naisen minäkuva on vääristynyt. Itsensä nähdään huonompana kun toiset. Näistä asioista naiset eivät keskustele keskenään avoimesti. Ei omia vikoja uskalla jakaa toisen kanssa kun mitäs jos toisella osapuolella ei olekaan mitään vastaavaa?
Internet tarjoaa kyllä mahdollisuuden katsella kuvia vertailumielessä, mutta suuri osa ei ole todellisuutta. Viat on peitelty ja kuvat käsitelty.

Listataan naiset tähän ne asiat vartalossamme mitä emme muuten kerro ja riippumatta siitä häiritseekö asia vai ei!
Ollaan rehellisiä toinen toisillemme tämän kerran, edes anonyymisti. Nekin,jotka olet korjauttanut ja helpottiko/onnistuiko korjaus?

Oma listani on tässä:
- katkenneita hiussuonia nilkoissa
- suonikohjut (korjattu tähystyksenä ja vaahtoruoskutuksella, mutta paranemiseen menee vielä aikaa)
- vatsalla arpi bikinirajassa sektion jäljiltä,joka ei haittaa
- vatsalla arpi pystysuunnassa leikkauksen jäljiltä, haittaa
- rinnat riippuvat, haittaa ( lähete korjaukseen kunnan puolella)
- leikkauksen vuoksi hampaita poistettu takaa eli ei näy muille. Välillä haittaa ja välillä ei (Hoito kesken. Laitetaan implantit, mutta tämä vie aikaa)
- Sairauteni aiheuttama kipu ei läheskään aina näy, mutta rajoittaa/haittaa kyllä. Hävettää olla niin raihnainen ja päästää ketään lähelleni näkemään sen kun en pysty johonkin tavanomaiseen asiaan.
- kantapäiden iho rikki ihosairauden vuoksi ja haittaa (näyttää siltä etten hoitaisi jalkojani)

Suurin osa näistä ei näy ulospäin kun kävelen kadulla vastaan ja kauniiksikin on kehuttu, mutta lähemmäksi on vaikea päästää mikä toki rajoittaa.
Usko itseeni ei riitä siihen asti. Toki joinain hetkinä pukeudun kesällä lyhyeen mekkoon tai avonaisiin sandaaleihin. Silloin en välitä, mutta en myöskään usko itseeni. Voi sanoa, että itsetunto on huono, mutta kuka ihmeessä voisi saada sen hyväksi jos syyt siihen on todelliset?
Ajattelin, että jos muillakin on vastaavia ja kokevat elävänsä täysipainoista elämää siitä huolimatta niin voisin itsekin pystyä siihen. :)
Ja ehkä joku toinenkin pystyisi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jättimäinen otsa ja kainaloiden ja kylkien välissä lerputtava nahka. Minua on kiusattu jättiliito-oravaksi. Olen ajatellut mennä nahkaleikkaukseen mutta se maksaa liikaa. N. 400e m² poisto. Toivoisin pääseväni asumaan kaupunkiin jossa minua ei tuijotettaisi.

Vierailija
22/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin ja allit roikkuvat rumasti ja vatsaroikko leikattiin, mutta vaatii uusinta leikkauksen.

Rinnat riiput mutta kohotettiin julkisella, kävin isonnuttamassa ne AA-kupin koosta DD- kokoon. (Ja oikeasti sain sen kohotuksen 2016 julkisella Jorvissa vaikka rinnat olivat ns pientä kokoa).

Aion yksityisesti korjata allit, lähete vatsan korjausleikkauksesta on jo lähtenyt julkisella, mutta kutsua ei vielä ole. Toivon että korjausleikkaus saan julkisella (korjataan usein, koska vaikeaa saada kunnollista kun paljon otetaan roikkoa pois)

Aion myös mennä vanhempana kasvojen kohotukseen. Nyt jo kalkkunan kaula tullut runsaasta laihdutuksesta. Säästän kokoajan rahaa näihin toimenpiteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen vartaloon tätä kohta 70 vuotta hyvin palvellutta kroppaa pitää verrata, että virheet paljastuvat? En ehkä tajua kysymystä?

Vierailija
24/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki aloittajalle: lopeta somejulkkisten seuraaminen. Jos haluat somea käyttää, seuraa ihmisiä, jotka eivät muokkaa kuviaan. Monta hyvin inspiroivaa ihmistä löytyy instasta (esimerkkinä erilaiset vammat, sairaudet, ulkoiset ominaisuudet). Kun ei ympäröi itseään ”täydellisten” ihmisten kuvilla koko aikaa, ajatukset alkavat muokkautua kuin itsestään.

Vierailija
25/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on luomi vasemmassa poskessa. Se vähä häiritsee. Muuten oon ilonen vartalooni, vaikka en mikää lihaksikas supermies olekkaa. :) M25

Vierailija
26/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeeniksen liiallinen koko on tyttöystävien puheenaiheena jatkuvasti. Jotainhan tälle kai pitäisi tehdä?

Vierailija
27/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella isot raskausarvet pitkin vatsaa. Hampaat olleet aina huonot, hyvästä pesusta huolimatta helposti hampaat ja vanhat paikat lohkeavat ja nyt on jouduttu poistamaan yhteensä neljä poskihammasta. Olen lisäksi lihava, 167 cm ja 74 kg. Kasvoni ovat todella kauniit ja rypyttömät mutta se ei paljon auta. Olen ollut sinkku viisi vuotta jo, en usko että näin rumaa hampaatonta naista kukaan haluaa. Vaikka saan kohta kyllä implantit.