Lue keskustelun säännöt.
Onko nykypäivänä sairasta elää terveellisesti!?
23.04.2016 |
Minua pidetään omituisena ja syömishäiriöisenä, koska rakastan terveellistä ruokaa, inhoan herkkuja ja liikun paljon... Ärsyttää...
Kommentit (2)
Riippuu siitä, julistatko muille oma erinomaisuuttasi, vai ymmärrät myös läskiplösöjä liikunnanvastustajia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ortoreksia