Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mustat pilvet taivaanrannassa rasismia?
23.04.2016 |
Pitääkö käyttää muuta termiä vai pitääkö asia ymmärtää ihan sillaisenaan.
Kommentit (7)
Joo parempi ilmaus olisi entiteetit taivaanrannassa olisi parempi.
Hei tuli mieleen että taivas on ehkä myös rasistinen(kristillinen?) ilmaus.
Myös esim. maahanmuuttajien kissasta ei voi sanoa tuolla menee se musta musliminaapurien kissa.
En voi edes luetella miten paljon se loukkaa joitakin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kielitoimisto suosittelee termiä monikulttuurinen pilvi.
Sininen on taivas ja valkoiset ovat pilvet.
Mutta mistä ne mustat myrskypilvet tulivat?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kato kato täältähän katoaa viestejä.
Alue: Aihe vapaa
Eiköhän normaali ihminen näe ne sadekuuroina eikä minään tuomiopäivänä.