Kuinka monta vuotta miehesi on sinua vanhempi?
Kommentit (46)
miinus 0,5 vuotta. Sinänsä ei mitään merkitystä. Olisimme päätyneet yhteen, vaikka hän olisi ollut vuosiakin vanhempi tai pari vuotta nuorempi.
- 3 vuotta
Sisareni ja kälyni ovat myös miehiään vanhempia.
Oon tässäkin tällainen epäonninen luuseri. Teillä muilla on ikäisenne miehet, ainoa jolle mä kelpasin: 21 vuotta vanhempi. Vaihdan jos vielä saan ikäistäni seuraa.
Miksi vanhempi? Itse olen reilu vuoden muijaani nuorempi. M31v
Vierailija kirjoitti:
Miinus 7 vuotta vanhempi.
Mikä muuten on tämä automaattioletus miehen korkeammasta iästä? Periytynee jostain 1800-luvun sääty-yhteiskunnasta.
Sääty-yhteiskunta- ja piika-aikaan työelämässä menestyneet naiset (piiat) kokosivat ensin pesämunaa töissä, ja naivat sitten tyypillisesti nuorempia miehiä kun piikomisen lopettivat.
Mulla nuorempi mies ja siskolla kans. Meillä on vissiin vähän tämmöinen perhe. Isä kumminkin aikanaan ollut kunnon kehdonryöstäjä, alkoi päälle 20-v seukkaamaan 16-vuotiaan kanssa :D
5v
Ärsyttävä oletus, että mies olisi aina vanhempi.
Mieheni on mua 2 päivää vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
20v
Miksi olet vanhan miehen kanssa? Onko teillä jo lapsia? Vinkki; älä hanki. Haluat kuitenkin nelikymppisenä ikäistäsi munaa ja silloin harmittaa jos olet vastuuntuntoinen, etkä omien halujesi vuoksi halua hajoittaa perhettä.
3kk