Taidan yrittää tulla anoreetikoksi , että kiitos vain niistä kivoista kommenteista eilen
Kun olin jo saanut melko hyvin kiloja pois , niin kylläpä siellä silti haukkujia piisasi , tiedättekö mitä jotkut kommentit voivat aiheuttaa?
Sitä että yritän väkisin saada itseltäni hengen pois keskellä yötä , jotta paha olo lähtisi pois....
Kommentit (47)
Joo et varmasti kuole siihen että yrität olla hengittämättä :D ja se on anorektikko
Jos oikeasti tuntuu tuolta, niin hanki itsellesi apua. Heti!
Mielenkiintoinen avaus nimimerkillä Välinpitämätön
Vierailija kirjoitti:
Joo et varmasti kuole siihen että yrität olla hengittämättä :D ja se on anorektikko
Niin tiedän , ei vissiin ollut pääpointti tässä?
Onko anoreetikko teoreettinen anorektikko?
Kaikkea hyvää AP.
Vierailija kirjoitti:
Se oli lainausmerkeissä
Vierailija kirjoitti:
Onko anoreetikko teoreettinen anorektikko?
Kaikkea hyvää AP.
Sori , äiti vaan käyttää tota anoreetikko sanaa , korjaisin jos voisin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli lainausmerkeissä
Okei. Anteeksi tuo tölväisyni. Mutta oikeasti: ei kannata rakentaa itsetuntoa painon varaan. Eikä ainakaan keskustelupalstakommenntoinnin varaan.
Älä välitä. Vaikka olisit omasta mielestä miten tyytyväinen omaan suoritukseesi, on aina olemassa joku, joka olisi tehnyt sen paremmin tai nopeammin... Siis ainakin omasta mielestään. Se on näitä väärin laihdutettu -juttuja. En tiedä mistä ketjusta puhut tai mitä kommentteja sait, mutta niiden haukkujien pitäisi katsoa itse peiliin. Ehkä sieltä löytyy joku hoikempi ihminen, mutta taatusti myös mulkerompi, jos ovat toisen ihmisen ulkonäköä käyneet haukkumassa.
Kenelläkään muulla ei tulisi olla sanavaltaa sinun kroppaasi. Jos olet tyytyväinen, niin ole. Kerroin joskus laihduttaneeni neljä kiloa normaalipainon sisällä ja olevani siihen tosi tyytyväinen, joten tietenkin jonkun piti sanoa, etten ole oikeasti laihduttanut, vaan se on vaan vettä tai kävin hieman isommalla asialla vessassa. Ihan kuin en itse osaisi arvioida olenko oikeasti laihtunut vai en.
Herkkätuoisten ihmisten ei pitäisi ikinä postata itsestään mitään nettikeskustelupalstoille. Täällä on aina vakiomäärä veetuilijoita, joille ilkeilyn kohteella tai aiheella ei ole mitään rationaalista merkitystä, kunhan oksennetaan omaa pahaa mieltä ulos.
Jos ei tätä kiintiövittuilua pysty sivuuttamaan sinä mitä se on, ei pidä tänne mitään kirjoittaa vaan ihan elävässä elämässä ja kasvotusten keskustella asiallisten ihmisten kanssa.
Jos oikeasti tuntuu tuolta, niin silloin on jäänyt jo jonkun aikaa jatkunut julkinen keskustelu some- ja nettikäyttäytymisestä huomaamatta. Tämä palstahan on kuin oksennusämpäri: ihmiset paljastavat sisikuntansa tavalla, jolla eivät sitä koskaan tekisi silmäkkäin. Uskon, että mielipiteet kuvastavat ihmisten oikeita asenteita, mutta tökerössä tavassa ilmaista ne näkyy kommentoijan omat elämän ongelmat.
Jos painonhallintasi ja laihtumisen tuoma ilo murenee joidenkin satunnaisten, vieraiden ihmisten kommentointiin, niin se on kyllä todella surullista.
Tuo anoreetikko = teoreettinen anorektikko (7) oli aika hyvä verbaalinen oivallus, vaikka ap:n otsikossa oleva virhe oli varmaan joko vain typo tai tietämättömyyttä.
En oikein ymmärtänyt aloitusviestiäsi mutta jos keskustelupalstan kommentit todella saavat sinut yrittämään (tai vakavasti harkitsemaan) itsemurhaa, olet pikaisesti avun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt aloitusviestiäsi mutta jos keskustelupalstan kommentit todella saavat sinut yrittämään (tai vakavasti harkitsemaan) itsemurhaa, olet pikaisesti avun tarpeessa.
No , olin vähän sekasin , ja öisin muutenkin herkällä tuulella , aluksi yritin vaan pidättää itkua , mutta tuli vain ulos kun mietti mitä mulle sanottiin , mutta näin aamusta olen onneksi järkevämpi , ja en välitä nyt enää asiasta.
Niin oliko tämä se pullukka joka suuttui kun ei kehuttukkaan kaunisvartaloiseksi?
"Välinpitämätön" kirjoitti:
Kun olin jo saanut melko hyvin kiloja pois , niin kylläpä siellä silti haukkujia piisasi , tiedättekö mitä jotkut kommentit voivat aiheuttaa?
Sitä että yritän väkisin saada itseltäni hengen pois keskellä yötä , jotta paha olo lähtisi pois....
En jaksa lukea koko ketjua enkä edes itseasiassa tiedä mistä eilisestä on kyse mutta, anorektikoksi ei voi "alkaa", siihen SAIRASTUTAAN
Wannabe-anorektikko ei ole sen terveempi kuin anorektikko. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko tämä se pullukka joka suuttui kun ei kehuttukkaan kaunisvartaloiseksi?
No mä en pyytänyt siinä keskustelussa arvostelemaan mun vartaloa , vaan kertomaan minkä painoselta näytän , en mielestäni suuttunut , oon vain häpeissäni kun edes pistin koko kuvan tänne...
Ja siis en olisi odottanutkaan nättejä kommentteja , jos oisin pyytänyt arvostelemaan
Lol