Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan yrittää tulla anoreetikoksi , että kiitos vain niistä kivoista kommenteista eilen

"Välinpitämätön"
23.04.2016 |

Kun olin jo saanut melko hyvin kiloja pois , niin kylläpä siellä silti haukkujia piisasi , tiedättekö mitä jotkut kommentit voivat aiheuttaa?
Sitä että yritän väkisin saada itseltäni hengen pois keskellä yötä , jotta paha olo lähtisi pois....

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et varmasti kuole siihen että yrität olla hengittämättä :D ja se on anorektikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol

Kakara

Vierailija
4/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tuntuu tuolta, niin hanki itsellesi apua. Heti!

Vierailija
5/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen avaus nimimerkillä Välinpitämätön

Vierailija
6/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo et varmasti kuole siihen että yrität olla hengittämättä :D ja se on anorektikko

Niin tiedän , ei vissiin ollut pääpointti tässä?

Vierailija
7/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoreetikko teoreettinen anorektikko?

Kaikkea hyvää AP.

Vierailija
8/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli lainausmerkeissä

Vierailija
9/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anoreetikko teoreettinen anorektikko?

Kaikkea hyvää AP.

Sori , äiti vaan käyttää tota anoreetikko sanaa , korjaisin jos voisin :)

Vierailija
10/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli lainausmerkeissä

Okei. Anteeksi tuo tölväisyni. Mutta oikeasti: ei kannata rakentaa itsetuntoa painon varaan. Eikä ainakaan keskustelupalstakommenntoinnin varaan.

Vierailija
11/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Vaikka olisit omasta mielestä miten tyytyväinen omaan suoritukseesi, on aina olemassa joku, joka olisi tehnyt sen  paremmin tai nopeammin... Siis ainakin omasta mielestään. Se on näitä väärin laihdutettu -juttuja. En tiedä mistä ketjusta puhut tai mitä kommentteja sait, mutta niiden haukkujien pitäisi katsoa itse peiliin. Ehkä sieltä löytyy joku hoikempi ihminen, mutta taatusti myös mulkerompi, jos ovat toisen ihmisen ulkonäköä käyneet haukkumassa.

Kenelläkään muulla ei tulisi olla sanavaltaa sinun kroppaasi. Jos olet tyytyväinen, niin ole. Kerroin joskus laihduttaneeni neljä kiloa normaalipainon sisällä ja olevani siihen tosi tyytyväinen, joten tietenkin jonkun piti sanoa, etten ole oikeasti laihduttanut, vaan se on vaan vettä tai kävin hieman isommalla asialla vessassa. Ihan kuin en itse osaisi arvioida olenko oikeasti laihtunut vai en.

Vierailija
12/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkätuoisten ihmisten ei pitäisi ikinä postata itsestään mitään nettikeskustelupalstoille. Täällä on aina vakiomäärä veetuilijoita, joille ilkeilyn kohteella tai aiheella ei ole mitään rationaalista merkitystä, kunhan oksennetaan omaa pahaa mieltä ulos.

Jos ei tätä kiintiövittuilua pysty sivuuttamaan sinä mitä se on, ei pidä tänne mitään kirjoittaa vaan ihan elävässä elämässä ja kasvotusten keskustella asiallisten ihmisten kanssa.

Vierailija
13/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tuntuu tuolta, niin silloin on jäänyt jo jonkun aikaa jatkunut julkinen keskustelu some- ja nettikäyttäytymisestä huomaamatta. Tämä palstahan on kuin oksennusämpäri: ihmiset paljastavat sisikuntansa tavalla, jolla eivät sitä koskaan tekisi silmäkkäin. Uskon, että mielipiteet kuvastavat ihmisten oikeita asenteita, mutta tökerössä tavassa ilmaista ne näkyy kommentoijan omat elämän ongelmat. 

Jos painonhallintasi ja laihtumisen tuoma ilo murenee joidenkin satunnaisten, vieraiden ihmisten kommentointiin, niin se on kyllä todella surullista. 

Tuo anoreetikko = teoreettinen anorektikko (7) oli aika hyvä verbaalinen oivallus, vaikka ap:n otsikossa oleva virhe oli varmaan joko vain typo tai tietämättömyyttä. 

Vierailija
14/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt aloitusviestiäsi mutta jos keskustelupalstan kommentit todella saavat sinut yrittämään (tai vakavasti harkitsemaan) itsemurhaa, olet pikaisesti avun tarpeessa.

Vierailija
15/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt aloitusviestiäsi mutta jos keskustelupalstan kommentit todella saavat sinut yrittämään (tai vakavasti harkitsemaan) itsemurhaa, olet pikaisesti avun tarpeessa.

No , olin vähän sekasin , ja öisin muutenkin herkällä tuulella , aluksi yritin vaan pidättää itkua , mutta tuli vain ulos kun mietti mitä mulle sanottiin , mutta näin aamusta olen onneksi järkevämpi , ja en välitä nyt enää asiasta.

Vierailija
16/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko tämä se pullukka joka suuttui kun ei kehuttukkaan kaunisvartaloiseksi? 

Vierailija
17/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välinpitämätön" kirjoitti:

Kun olin jo saanut melko hyvin kiloja pois , niin kylläpä siellä silti haukkujia piisasi , tiedättekö mitä jotkut kommentit voivat aiheuttaa?

Sitä että yritän väkisin saada itseltäni hengen pois keskellä yötä , jotta paha olo lähtisi pois....

En jaksa lukea koko ketjua enkä edes itseasiassa tiedä mistä eilisestä on kyse mutta, anorektikoksi ei voi "alkaa", siihen SAIRASTUTAAN 

Vierailija
18/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wannabe-anorektikko ei ole sen terveempi kuin anorektikko. En suosittele.

Vierailija
19/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko tämä se pullukka joka suuttui kun ei kehuttukkaan kaunisvartaloiseksi? 

No mä en pyytänyt siinä keskustelussa arvostelemaan mun vartaloa , vaan kertomaan minkä painoselta näytän , en mielestäni suuttunut , oon vain häpeissäni kun edes pistin koko kuvan tänne...

Vierailija
20/47 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en olisi odottanutkaan nättejä kommentteja , jos oisin pyytänyt arvostelemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi