Mikä on älykkyysosamääräsi?
Miten älykästä porukkaa täällä on? Jokainen on melko varmasti tehnyt jonkun äo-testin joskus.
Kommentit (57)
Siis ihan "vaan" 119, mensan mittama. Yliopistomatematiikka sujuu hyvin näilläkin aivoilla, en tarvitsi yhtään enemmän älyä, vaikka olisihan se ihan kiva olla vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan "vaan" 119, mensan mittama. Yliopistomatematiikka sujuu hyvin näilläkin aivoilla, en tarvitsi yhtään enemmän älyä, vaikka olisihan se ihan kiva olla vielä parempi.
Niin joo, mensan nettitestissä tuli yli 140, tein muutama vuosi tuon oikean mittauksen jälkeen.
Täällä suurin osa uskoo fluorin positiiviseen vaikutukseen.
Se kertonee jotain teidän ja lastenne älystä.
http://www.hsph.harvard.edu/news/features/fluoride-childrens-health-gra…
156, psykologin tekemän testin mukaan.
En kuulu mensaan.
N50
Vierailija kirjoitti:
64, tein oikean testin kun täällä minua ina kehutaan älykkääksi.
Minä olen aina ollut tämän palstan kantavia voimia koska olen muita palstalaisia älykkäämpi.
Palstan ainoa rehellinen, Ja vielä palstan älykkäintä kärkeä.
Ei ne ilmaset testit oikeesti ole oikeassa. Naurattaa aina kun joku kehuu älykkyyttään kun on mennyt tekemään nettitestin. Itse sain tulokseksi 157.
Mulle on kyllä suositeltu testin tekemistä psykologisten kokeiden pohjalta, mutta en mä siitä ilosta maksa.
128 Mensan testissa , 25 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Miten älykästä porukkaa täällä on? Jokainen on melko varmasti tehnyt jonkun äo-testin joskus.
Netissä ei ole vielä tullut vastaan ihmistä jonka ÄO olisi alle 140.
Aika kummallista esimerkiksi siihen nähden, että koulussa teimme testejä ja aina olin kärkipäässä ja suurin osa sai ÄO:kseen 100-110. Heh.
Mensan testissä 145. En tiedä olenko oikeasti niin älykäs, mutta ainakin päättelykyky on hyvä ;) En ole käynyt lukiota korkeampaa koulutusta, olen artesaani/yrittäjä. Arvioisin itseni keskimääräistä hieman älykkäämmäksi ja tunneälyltäni huomattavasti keskim. kehittyneemmäksi.
Mikäs se on se normi älykkyys? Numeroina siis. Onhan tän palstan suurin osa sellaisia vitsejä, että mitään 130 yli on vaikea pitää totena... Ja missä on testit tehty? Netissäkin on niin paljon pilipalia, joista saa heittämällä itsetunnon kohotusta. Ja vähän epäilen sitä mensankin nettitestiä - jollainhan se porukka täytyy saada houkuteltua maksulliseen testiin...
138 Mensan testissä 15v sitten. Nettitesteissä, joita teen aina silloin tällöin, tulee yleensä 110-150 väliltä olevia tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä suurin osa uskoo fluorin positiiviseen vaikutukseen.
Se kertonee jotain teidän ja lastenne älystä.
http://www.hsph.harvard.edu/news/features/fluoride-childrens-health-gra…
Old news. Tälläkö tulit pätemään?
Nettitestistä saan vaihdellen 125-155 pistettä, oikeaan en ole vielä uskaltanut.
Av-mammat on näköjään aikas älykästä sakkia jos näitä vastauksia lukee. Ei uskoisi kun keskustelun taso on täällä suoli24 luokkaa.