Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta täynnä vasemmistolaisia, ay-aktivistejä, nettosaajia ja muita änkyröitä

Vierailija
22.04.2016 |

Muutenkin elämäm koulu ja valkoroskaisuus vahvana palstalla. Oikein myötähäpeä tulee kuin lukee ketjua, joissa käsitellään jotain monimutkaisempaa kuin blogaajan uutta kampausta tai kruununprinssin nimeä. Kermana kakun päälle nämä työelämäketjut joissa ehkä 10% kirjoittajista tajuaa nykypäivästä jotain ja ovat selvästi kouluttautuneita. Loput huutavat porvarin riistämisestä.

Uskomaton palsta kerta kaikkiaan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on myös äärioikeistolaisia ja muita typeryksiä.

Vierailija
2/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä kovat yläpeukut saa, kun esittää että valtiontaloutta saadaan tasapainoon leikkaamalla pörssiyhtiöiden pomojen palkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolleja suurin osa, ehkä pari kirjoittaa tosissaan. Nämä vassarit puolestaan ovat täysin tosissaan.

Vierailija
4/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin elämäm koulu ja valkoroskaisuus vahvana palstalla. Oikein myötähäpeä tulee kuin lukee ketjua, joissa käsitellään jotain monimutkaisempaa kuin blogaajan uutta kampausta tai kruununprinssin nimeä. Kermana kakun päälle nämä työelämäketjut joissa ehkä 10% kirjoittajista tajuaa nykypäivästä jotain ja ovat selvästi kouluttautuneita. Loput huutavat porvarin riistämisestä.

Itse urpåna et tajua sitä miten sun mielestä "tuottamattomat" ryhmät kuten sairaanhoitajat ja opettaja osallistuu lisäarvon tuottamiseen.

Ugh.

Vierailija
5/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleja suurin osa, ehkä pari kirjoittaa tosissaan. Nämä vassarit puolestaan ovat täysin tosissaan.

Heh. Olet kuin feministi, joka haukkuu kaikki feminismiä kritisoivat naiset trolleiksi. Tule oikeaan maailmaan sieltä.

Vierailija
6/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täällä kovat yläpeukut saa, kun esittää että valtiontaloutta saadaan tasapainoon leikkaamalla pörssiyhtiöiden pomojen palkkoja.

Näin on. Tarvi kuin copypasteta jotain Arhinmäen " mutta kun elvytys.... veronkierto... optiot....innovaatiot" oksennuksia niin se on 200-1 yläpeukutus. 

Vierailija
7/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskaisuus-sana paljasti sinut ap. Pata kattilaa soimaa. Et ajattele aivoillasi tai sinulla ei niitä ole.

Vierailija
8/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no olen mies ja mun käsitys keskivertopalstailijasta on seuraava:

- AMK -tai yliopistokoulutus.

- Parisuhteessa tai sinkku, molempia tuntuu olevan tasaisesti.

- Nainen, jos on mies niin todennäköisesti naisvihaaja.

- Äänestää vasemmistoa tai vihreitä.

- Ikä 25-40 v

Vierailija
9/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä voit yhdistää vasemmistolaisuuden ja valkoisen roskan? Minusta nykyajan vihervasemmistolainen on tyypillisesti kantakaupungissa asuva, luomu, hipsteri jne. Hyvin kaukana tuosta toisesta, joka asuu maalla tai pikkukaupungissa, omakotitalossa, kulkee crocseissa ja tokmannin vaatteissa.

Vierailija
10/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja täällä oli vallan kauheasti siihen saakka, kun puolueelle aukesi hallituksen ovi. Sen jälkeen on vuorostaan vasemmistolaisten määrä kasvanut.

Vierailija
11/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kirjoittaa myös muutama 20 - 40 -vuotias mies, joka taisteli Talvisodassa. Hämmentävää, mutta varmasti totta. 

Vierailija
12/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen entinen köyhä ja vassari ja olen sitä mieltä että pienituloisimmilta ei saa leikata. En ole koskaan saanut lanttiakaan toimentulotukea, en ole kuulunut liittoon enkä kassaan ja tein töitä vaikka olisin saanut kotona enemmän rahaa. En syytä pakolaisia ongelmistamme, en myöskään työttömiä, en syytä itseasiassa ketään. Teen työni hyvin ja hoidan lapseni ja teen paljon vapaaehtoistyötä  ja autan naapureitani myös.

Mutta en oleta että jokainen ihminen tekisi samaa kuin minä.

Vierailija
13/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä voit yhdistää vasemmistolaisuuden ja valkoisen roskan? Minusta nykyajan vihervasemmistolainen on tyypillisesti kantakaupungissa asuva, luomu, hipsteri jne. Hyvin kaukana tuosta toisesta, joka asuu maalla tai pikkukaupungissa, omakotitalossa, kulkee crocseissa ja tokmannin vaatteissa.

Helppohan ne on yhdistää. Kumpikin elää tulonsiirroista ja itkee kun mikään ei riitä. Toisella vain on koulutus(yleensä joltain turhanpäiväiseltä alalta) ja toisella ei.

Vierailija
14/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AktivistejÄ 😂

Vierailija
15/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persut eivät tajua, että he ovat sitä valkoroskan kovinta ydintä? Tämä on hämmästyttänyt minua jo pitkään.

Vierailija
16/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kokkelisosiopaatti inisemässä kun kaikki ihmiset eivät suostukaan  pyhittämään elämäänsä porvarien vallan ja varallisuuden kasvattamiseen.

Vierailija
17/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen entinen köyhä ja vassari ja olen sitä mieltä että pienituloisimmilta ei saa leikata. En ole koskaan saanut lanttiakaan toimentulotukea, en ole kuulunut liittoon enkä kassaan ja tein töitä vaikka olisin saanut kotona enemmän rahaa. En syytä pakolaisia ongelmistamme, en myöskään työttömiä, en syytä itseasiassa ketään. Teen työni hyvin ja hoidan lapseni ja teen paljon vapaaehtoistyötä  ja autan naapureitani myös.

Mutta en oleta että jokainen ihminen tekisi samaa kuin minä.

Arablovers

Vierailija
18/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no olen mies ja mun käsitys keskivertopalstailijasta on seuraava:

- AMK -tai yliopistokoulutus.

- Parisuhteessa tai sinkku, molempia tuntuu olevan tasaisesti.

- Nainen, jos on mies niin todennäköisesti naisvihaaja.

- Äänestää vasemmistoa tai vihreitä.

- Ikä 25-40 v

Jooh okei... Oli tämä ketju sitten trolli tai totta tai ei niin ei tällä palstalla kyllä korkeakoulutus kovin paljoa paista. Pakko kait se on jokaisen myöntää. Jotain rajaa.

Vierailija
19/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta paistaa ikävästi elinalepomäkiläisyys,

mutta onhan tuossa perääkin. Johtuisiko siitä, että niillä "kouluttautuneilla menestyjillä" ei ole aikaa luuhata mammapalstoilla? Ja silloin jos on, niin sarvet päähän, sokka irti ja huh huh, mikä sitten näkyy palstan "paranevana" tasona....

Sinällään kyllä ihan s..tanan asenteellinen aloitus. Kerropa samalla, kun olet niin lukenut, että millä kaavalla ihmisarvo lasketaan?

Vierailija
20/53 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää palstassa eniten into kytätä julkkisten, blogaajien, ja ylipäätään muiden ihmisten tekemisiä. Siis jotenkin ymmärrän juoruamisen jos on tutuista kyse, mutta pitääkö vielä anonyyminä juoruta ihmisistä joita ei tunne? Nauttiiko joku oikeasti tuollaisesta? Mitä siitä saa että tappelee netissä siitä että onko henkilö x:n kirjoitukset ja tekemiset ok vaiko ei?

Välillä tuntuu, että muut elävät jossain ihan eri maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi