Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
0,50€ kirppislaukku, ikä liki 60v ja monta ammattitutkintoa.
Sellainen Haltin putkikassi. Maksoi 20€ alennuksessa. Vissiin joku 10 vuotta ja sellasen elämänkoulun käynyt.
Lumi chesterfield, olisiko ollut noin 200e? 47v amis ja pyrin aina ostamaan järjen rajoissa kotimaista 😊
Hermesin Birkin. In my dreams.
100€ maksanut käsilaukku jonka ostin n.15 v sitten. Olen 48v hum.kand
Veikkaan että se kassi jonka ostin noin 15 eurolla Pariisissa vuonna 2003. Ikä 43, koulutus liiketalouden tradenomi.
Kallein omistamani laukku on vasta viisivuotias eikä ole ehtinyt hankkia koulutusta.
Saksasta tilaamani nahkainen käsilaukku, 149 e. AMK-tutkinto.
Kallein omistamani laukku on alle 200 euroa, ikä kolmisen vuotta, kouluttamaton (en tiedä, missä laukkuja koulutetaan).
Fjällrävenin Totepack, urheiluliikkeen alesta ostettu, taisi maksaa alle 80 euroa. 45-vuotias, entinen sairaanhoitaja (opistoaste) ja nykyinen juristi.
Chanel 19, 38 v, ammattitutkinto
Chanel ( arvo 20000€), Vakuutusasiamies, tradenomi
Aarikka laukku 39 e, ostan vain sellaisia, mistä itse tykkään. En turhuuden vuoksi.
Moi. Kaikki helkkarin kalliit laukut on tehty Kiinassa kuitenkin, siellä on kiinankielinen koulu lauluille. Ne opetetaan näyttelemään laadukasta, vaikka ovat pääosin roskaa. Mallia on otettu somefiltteri-pintaliitäjiltä.
Joku parin sadan käytettynä ostettu laukku on kallein omistamani laukku. Ikää sillä on ehkä kolme kymmentä vuotta, koulutusta sillä ei ole.
Ikean sininen kassi, sen ikä 2v, koulutusta tuskin on. Taas näitä ääliökyselyjä..181
Kallein koulutus... -Olisiko joku kolmen tonnin (mk) viikonlopukurssi 80-luvulla Ammattienedistämislaitoksella. Kallein ikä joskus kolmenkympin tienoilla.
Vaellusrinkka joka maksoi ehkä 150€, ikää on nyt 54 v. ja koulutus AMK.
Ei jatkoon?
Mun rinkka on paljon kalliimpi kuin käsilaukut. VTM 54 v.
Ehkä 20? Ja seki yläkanttiin 42 lähihoitaja