Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
1381/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saint Laurentin (YSL) Kate Tassel ja mustana ;)

Ikää en kerro.

Sihteeriopiston käynyt.

Vierailija
1382/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vaimolleni ostamani Hermes vai olikos nuo LVn weekenderit no sama sen väliä on kun en hintoja ole niissä katsellut ja ei en ole korkeasti koulutettu tai rikas vaan ihan minimipalkkalainen joka on elämässään aina priorisoinut asiat erilailla kuin moni muu.

Vaimoni taas on yliopiston kasvatteja mutta mitäpä se nyt oikeasti yksinään kenestäkään mitään kertoo.

Osalla kaikista vaimolleni ostamista laukuista/vaatteista/koruista etc on toki paljonkin ikää jo mutta osa on upouusia ja uusia odottaa kaapissa oikeaa hetkeä saapua lahjana vaimoni luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällraven, ei kanken. 140e, maisteri 29v.

Vierailija
1384/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein laukkuni on käynyt elämäm kovan koulun, merkiltään Prada ja ikänsä on 2 vuotta.

Vierailija
1385/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko 199e, 31v, maisteri

Vierailija
1386/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkumallinen nahkareppu ~200 €, 31 v., ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
1387/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 e marimekko, 28-vuotta ja tohtori.

Vierailija
1388/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitren varustelaukku, 20e, ikä 40, koulutus DI

Vierailija
1389/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista laukkua. Reppuja on ja rinkka. Kallein reppu n. 70e.

39v.

FM.

Vierailija
1390/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassi 25 senttiä

Vierailija
1391/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin hiukan reilu 100 longchamp. Koulutusta on yksi maisteri, yksi amk ja toinen amk tekeillä toiselta alalta (en vaihda alaa vaan pyrin laaja-alaisuuteen).  Ikää 45 ja työssä vaativassa asiantuntijatyössä yksityisellä sektorilla.

Minä väitän, että kalliiden merkkitavaroiden hamstraus on erityisesti heikommin toimeentulevien ja ei niin koulutettujen ihmisten harrastus. Ainakin näin itse olen havainnut. Itse maksan tuloillani mieluummin asuntovelkaa (jota vielä on, mutta jonka haluan saada mahd pian pois). 

Vierailija
1392/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70e, Fjällräven Kånken, 39, lukio.

Vierailija
1393/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei matkalaukkua tai rinkkaa lasketa, kallein "käsilaukku" on Robin Ruthin olkalaukku noin 30e. En välitä laukuista, enkä laittaisi ikinä niihin rahaa muutamaa kymppiä enempää. Laitan rahani mielummin hyvään autoon. 

Nainen 47v, yrittäjä

Vierailija
1394/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sen hintaa. Se on iso, aitoa nahkaa, vissiin hirvennahkaa ja kuului faija-vainaalle. Faija teki sen itse.  Mutta tunnearvo on suunnaton. 

Ikä 52 v., koulutus ammattikorkeakoulu. 

Vierailija
1395/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fidasta ostettu siisti kotimaassa valmistettu käsilaukku, johon saa mukavasti juuri ja juuri läppärinkin sopimaan. 

Ikä 45v., tohtorin koulutus, johtaja

Vierailija
1396/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin hiukan reilu 100 longchamp. Koulutusta on yksi maisteri, yksi amk ja toinen amk tekeillä toiselta alalta (en vaihda alaa vaan pyrin laaja-alaisuuteen).  Ikää 45 ja työssä vaativassa asiantuntijatyössä yksityisellä sektorilla.

Minä väitän, että kalliiden merkkitavaroiden hamstraus on erityisesti heikommin toimeentulevien ja ei niin koulutettujen ihmisten harrastus. Ainakin näin itse olen havainnut. Itse maksan tuloillani mieluummin asuntovelkaa (jota vielä on, mutta jonka haluan saada mahd pian pois). 

Siis on jotenkin hyvin huvittavaa, miten monikaan ei voi olla vastaamisen yhteydessä moralisoimatta ja esittämättä johtopäätöksiä, joilla ei ole juurikaan mitään tekemistä totuuden kanssa. Esimerkiksi mun harrastuksena ovat merkkilaukut. En hanki niitä ylpeilläkseni tai aiheuttaakseni muille pahaa mieltä. Ne ovat myös erittäin mielenkiintoinen sijoituskohde. Toisinaan myyn hankkimiani laukkuja, kun niiden arvo on noussut kyllin paljon. Tämä taas vaatii "alan" tarkkaa seurantaa. Koulutukseltani olen kauppatieteiden maisteri ja työskentelen eräässä Keski-Euroopan valtiossa.

Vierailija
1397/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku veska Saksasta, 80 euroa ja kaduttaa, en enää ikinä aio käyttää yli 20 euroa johonkin yhdentekevään pussukkaan. Itse asiassa olen hylännyt käsilaukut kokonaan, mielestäni ne ovat naisten alistamista pahimmillaan, jotkut rapakon takana olevat vaatturit ne vain huijaavat hassaamaan satoja ja jopa tuhansia euroja johonkin roihnaan jonka arvo laskee kuin lehmän häntä. Olen ollut täysin ilman laukkua jo 3 vuotta. Ihanaa kun ei tarvi raahata mukanaan mitään Muumimamman riippakiveä, josta pitäisi muka löytyä kaikki! Todella hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Ikä 28, hallintotieteiden yo.

Hienoa että et ole haksahtanut ylihintaisiin laukkuihin, mutta alapeukku tuli siitä, että käsilaukut ovat muka naisten alistamista ja ilmankin pärjää. Ei pärjää, ne ovat erittäin käteviä ja suosittelen miehillekin. Typerää survoa tavaroita ahtaisiin taskuihin kun voi kanta laukussa.

Vierailija
1398/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v, korkeakoulututkinto, asiantuntijatyö. Merkkiä en laukusta muista, joku sveitsiläinen, 400€ taisi olla ovh mutta ostin kun oli 75% poistoalessa. Täyttä nahkaa, muuten en viitsisi satasta laukusta maksaa.

Mulle laukut ei ole tärkeitä, tuossa laukussa sattui miellyttämään ulkonäkö, oli juuri sellainen mitä olen etsinyt muutaman vuoden. Ja kun hinta oli nahkalaukuksi siedettävä kunnon alessa, ostin pois. Töissä pitää olla siisti. Hirveästi yli satasen ei saa edes nahkalaukku maksaa. Mistään keinokuitulaukuista en maksa paria kymppiä enempää, ihan sama mikä on merkki.

On ihan mielenkiintoista seurata mihin kaikkeen ihmiset laittaa rahaa, mikä on kenellekin tärkeää. Sisarukseni rakastaa kauniita mekkoja, merkkilaukkuja ja merkkikenkiä, mä en jaksa. Mä sitten tuhlaan ulkoiluvaatteisiin ja ulkoilukenkiin, hajuvesiin, ja robotti-imuriin, ja kaikkeen mikä helpottaa ja mukavoittaa laiskan arkea.

Vierailija
1399/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava leiskaus! Minäkin olen pärjännyt hyvin eri merkkisillä koulua käymättömillä laukuilla.

Itte olen 70 vee

Vierailija
1400/2242 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku veska Saksasta, 80 euroa ja kaduttaa, en enää ikinä aio käyttää yli 20 euroa johonkin yhdentekevään pussukkaan. Itse asiassa olen hylännyt käsilaukut kokonaan, mielestäni ne ovat naisten alistamista pahimmillaan, jotkut rapakon takana olevat vaatturit ne vain huijaavat hassaamaan satoja ja jopa tuhansia euroja johonkin roihnaan jonka arvo laskee kuin lehmän häntä. Olen ollut täysin ilman laukkua jo 3 vuotta. Ihanaa kun ei tarvi raahata mukanaan mitään Muumimamman riippakiveä, josta pitäisi muka löytyä kaikki! Todella hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Ikä 28, hallintotieteiden yo.

Hienoa että et ole haksahtanut ylihintaisiin laukkuihin, mutta alapeukku tuli siitä, että käsilaukut ovat muka naisten alistamista ja ilmankin pärjää. Ei pärjää, ne ovat erittäin käteviä ja suosittelen miehillekin. Typerää survoa tavaroita ahtaisiin taskuihin kun voi kanta laukussa.

Mäkin haluaisin tietää miten pärjää ilman laukkua. Minne kännykän ja lompsan tunkee jos ei ole reisitaskuhousut, sellaiset kunnolliset? Avaimet, huulirasvat, Ventolinet, nenäliinapaketin, silmätipat jne. Ihan oikeasti haluaisin tietää, olisi ihana kun ei tarvitsisi raahata tuollaista kapinetta aina kaikkialle.

Lompsasta voisi luopua jos voisi luottaa että Apple Pay tai MobilePay toimii aina ja kaikkialla, mutta niin ei ikävä kyllä vielä ole. Ja sitten jonnekin pitäisi saada ajokortti, henkkari, ym. tärkeät kortit, ja puhelimeen en tasan ota sellaista kannellista kuorta missä olisi pari korttipaikkaa, työpuhelimessa on ja se on aivan kauhea käyttää. Tavallaan mulle laukku on helppo, kun muuten kaikki on aina hukassa. Nyt ne kaikki asiat on aina laukussa eikä niitä tarvi keräillä ympäri kämppää aina lähtiessä jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän