Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Rimowa, den dyrare är kanske 12 år gammal och den har mig veterligen ingen utbildning.
Olen 51 v. ja FM ja kallein laukkuni lienee n. 50 euroa. En ole ikinä ymmärtänyt kalliiden laukkujen ostamista merkin tms. takia.
Ikean sininen kassi, alle 5 euroa muistaakseni. Kassia ei ole koulutettu mihinkään.
Onkohan AP:llä kaikki muumit tallessa?
Samsonite C-lite .matkalaukku, ostettu noin 10-12 v sitten, hinta 500 e, filosofian maisteri
Viinakaupan muovikassi (20 senttiä) sisältönä pari pulloa sorpusta, rippikoulun käynyt ja rokotettu. Kelan elämäntapa intiaani.
Olen KM, 39 v. En tiedä minkä merkkinen laukkuni on, enkä muista hintaakaan. Eikä oikeastaan edes kiinnosta. Joku valkoinen nahkalaukku. Ihan nätti se on. Lisäksi on selkäreppu heijastinkankaasta.
Marimekon kameralaukku 259€, olen KtM
Mitä tekemistä laukun hinnalla, iällä ja koulutuksella on keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä laukun hinnalla, iällä ja koulutuksella on keskenään?
Ap on varmaan vuonna 2016 ajatellut, että mitä alempi koulutus, niin sitä kalliimpi laukku.
En ole ostanut laukkuja moneen kymmeneen vuoteen, enkä ymmärrä koko laukku ideaa. Varmaan 20e ollut kallein laukku. Koulutus alin korkeakouluaste.
On sitten TYPERÄ keskustelun avaus. Ja mitä tuo koulutus - taso tähän sinänsä typerään aiheeseen liittyy?
Voit tunkea sen ylemmän tutkintosi sinne mihin aurinko ei paista.
Kallein laukkuni on Swarowski. Sisältö: kiikari 2200 euroa. Kalliit laukut ovat mielestäni wannabe-rikkaiden hommaa. Oikeasti varakkaat sijoittavat järkevämmin. Oma koulutus on FT ja olen jo eläkkeellä.
Kallein kaapissa taitaa olla Furla, enemmän käytän yhtä Dios-merkkistä, on paljon käytännöllisempi. En osta laukkuja merkin vuoksi, etenkään säälittäviä logolaukkuja, LV:ia ei ikinä ja vielä nolompi Michael Kors jäisi kyllä hankkimatta, vaikka rahaa onkin. Laukkuni saa olla laadukas ja hyvännäköinen, muttei mikään mainos. 71 ja eläkkeellä olen.
Marimekon Gratha, maksoin n.160€. Ikä 43.v ja ylempi korkeakoulututkinto.
Donna Karan New York jotain 350 €. Ostin yli 10 v sitten. Koulutus vtm. Nyt olen työtön vapaa-ajattelija.
Marimekon Patonki, ostin kirppikseltä 20 eurolla. 48 v. KM.
Iso 4 pyöräinen matkalaukku,
ostettu laukkuliikkeestä 2019,
ehkä n 100€ tienoolla.
Ylempi toimihenkilö AMK
Olen 42v FM, kallein laukkuni on Michael Kors Cynthia, 350 euroa. Itse asiassa minulla on niitä kaksi, musta ja beige. Laukkuni ovat muutaman vuoden vanhoja eikä niillä ole mainittavaa koulutusta.