Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
21/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sadan euron hintainen nahkareppu, tilattu suoraan valmistajalta Italiasta. Ei varmasti arvaa kukaan, että niin kallista reppua kannan, ei ole tarpeen pröystäillä. Sama juttu vaatteissa: varmistan että merkki EI näy.

Vierailija
22/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo laukkunaiset saa mut raivoihini. Maailma on täynnä nälkäänäkeviä, ja joku laittaa isot rahat pelkkään tavarakassiin. Sopisi vähän miettiä, mikä on arvokasta käytöstä ja ostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä nämä muka maisterit ja viestinnänjohtajat yms. viettävät aikaansa vauvapalstalla, jossa suurinosa työttömiä köyhiä luusereita?

En ihan usko. Olkaapa rehellisiä.

Minä ainakin käyn täällä usein lounastauolla vähän nollaamassa aivoja ennen kuin jatkan töitä. T. maisteri

Vierailija
24/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 4500e

Olen 23 vuotta vanha ja lukion oon käynyt

Vierailija
25/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan muovipussi. 0,20 euroa. Kelpaa vielä roskapussiksi. Ylempi korkeakoulututkinto, 43-vuotias. Ei tarvitse kerjätä mieheltä koskaan rahaa.  

Vierailija
26/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veska Saksasta, 80 euroa ja kaduttaa, en enää ikinä aio käyttää yli 20 euroa johonkin yhdentekevään pussukkaan. Itse asiassa olen hylännyt käsilaukut kokonaan, mielestäni ne ovat naisten alistamista pahimmillaan, jotkut rapakon takana olevat vaatturit ne vain huijaavat hassaamaan satoja ja jopa tuhansia euroja johonkin roihnaan jonka arvo laskee kuin lehmän häntä. Olen ollut täysin ilman laukkua jo 3 vuotta. Ihanaa kun ei tarvi raahata mukanaan mitään Muumimamman riippakiveä, josta pitäisi muka löytyä kaikki! Todella hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Ikä 28, hallintotieteiden yo.

Vierailija
27/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120e, 22v ja amis

Vierailija
28/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€, Fjällrävenin läppärireppu, AMK, 44v

Vierailija
29/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilaukku n. 60 euroa. Matkalaukku jonkin verran kalliimpi.

Ika 35-v. Tohtoriopinnot menossa loppusuoralla.

Tykkaan huolehtia ulkonaostani ja nayttaa kivalta, mutta kalliiseen laukkuun "sijoittaminen" ei oikein iske minuun. Ennemmin kaytan sellaiset rahat vaikka matkailuun.

Vierailija
30/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta voi näköjään päätellä, että mitä matalammin koulutettu nainen, sen arvokkaampi laukku. No, eipä kyllä yllätä.

T. Se 28 -vuotias

Vierailija
31/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku veska Saksasta, 80 euroa ja kaduttaa, en enää ikinä aio käyttää yli 20 euroa johonkin yhdentekevään pussukkaan. Itse asiassa olen hylännyt käsilaukut kokonaan, mielestäni ne ovat naisten alistamista pahimmillaan, jotkut rapakon takana olevat vaatturit ne vain huijaavat hassaamaan satoja ja jopa tuhansia euroja johonkin roihnaan jonka arvo laskee kuin lehmän häntä. Olen ollut täysin ilman laukkua jo 3 vuotta. Ihanaa kun ei tarvi raahata mukanaan mitään Muumimamman riippakiveä, josta pitäisi muka löytyä kaikki! Todella hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Käsilaukut "naisten alistamista pahimmillaan"? Oookei.

Vierailija
32/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukut "naisten alistamista pahimmillaan"? Oookei.

Ja joku Michael korssittaja otti heti kirjaimellisesti.

Vierailija
33/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta voi näköjään päätellä, että mitä matalammin koulutettu nainen, sen arvokkaampi laukku. No, eipä kyllä yllätä.

T. Se 28 -vuotias

Itse olen ehkä matalasti koulutettu mutta rahaa sen verran että ei oo pahemmin tarttenu miettiä kouluja. Joskus ehkä vähän kiinnostanutkin, mutta ei sitten riittänyt aika ja tahto lukea pääsykokeisiin.

Vierailija
34/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon Toimi. Sanoin kerran Marimekon liikkeessä miehelleni, että onpa kivan näköinen laukku. En käytä käsilaukkuja ikinä, eikä tuo siis ollut mikään toive tai pyyntö. Sellaisen se kuitenkin oli mennyt ostamaan äitienpäiväksi. Hinta oli 179€ ja minun mielestäni aivan järjetön ja typerä ostos. Kiitin tietenkin ja olen sitä yrittänyt välillä käyttää jossain. 

Se roikkuu vaatehuoneen oven kahvassa, enkä oikeasti tee sillä mitään. 

Minulla on ulkona mukanani vain kotiavain ja kännykkä, jonka kuorissa on S-Etukortti ja pankkikortti. Jos lähden ulkomaille, jätän kotiavaimen kotiin (tai otan matkalaukkuun mukaan) ja korvaan S-Etukortin passilla. Mitä muuta tarvitsisin missään? Nuo kulkevat ihan hyvin takin tai housujen taskussa.

Niin ja ikää on 35v, alempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
35/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Givenchy n. 2500 €, 29, tradenomi

Vierailija
36/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon perusolkalaukku tai se isompi malli, isompi taisi olla kalliimpi. Ikä 53 v, koulutus FT, hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä. Tyttärellä paljon kalliimmat laukut, ikä- ja arvostuskysymys? ;)

Vierailija
37/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi laukku (Mulberry, Balenciaga, Saint Laurent etc.) noin 1,500 euron molemmin puolin. 30-vuotias tuplamaisteri.

Vierailija
38/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä in nämä koulutukset "yo-merkonomi" ja "hallintotieteiden yo" ? Eikö yo ole ylioppilas?

Itse olen 25v ylioppilas, ja kasvatustieteen kandidaatti, ja nyt opiskelen lääketieteellisessä ekaa vuotta.

Minun kallein laukkuni? Minulla on muutamia louis vuittonin laukkuja mutta ne on kymmeniä vuosia vanhoja, en tiedä minkä hintaisia, mutta joitakin vanhimpia on jo suutarilla korjattukin eli ei varmaan enää ainakaan minkään "arvoisia". Yhden merkkilaukun olen ostanut, se oli muistaakseni reilu 1000€. Olen ollut laukkuun tyytyväinen, mutta toiste en aio enää moisia summia laukkuun pistää. Ostin tuon tuhannen euron laukun pari vuotta sitten, ja silloin vielä ajattelin että merkki on laadun tae jne. Toki pidin ja yhä pidän laukun ulkonäöstä paljon, se on oikein tyylikäs ja minun näköinen ja siitä ei suoraan näe merkkiä. Nykyään tiedän paremmin, ja olen löytänyt esim saksalaisia laukkumerkkejä, jotka ovat kauniita, edullisia (kaikki mallit alle 200€) ja laadukkaita. Äidiltäni tulen perimään lisää kalliita laukkuja, ainakin chanelia ja hugo bossia ja balencia tai valentio merkkistä (italialainen). En ole niiiiin perehtynyt laukkumerkkeihin, mutta olen aina ostanut kalliita tavaroita joten siksi minulta löytyy kalliita laukkujakin, vaikka en ole mikään "merkkilaukku harrastaja" missään tapauksessa. Äidilläni on kalliita laukkuja koska hän ostaa sen mikä sattuu ulkoisesti miellyttämään, hinta ei ole olennainen seikka.

39/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ , peruskoulu ja oon alle 18v

Vierailija
40/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 150e haglöfsin 40 litran reppu