Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveriin ihastuminen on raastavaa

Vierailija
22.04.2016 |

Olemme molemmat varattuja ja tämä tilanne vaan pahenee päivä päivältä. En pääse ihastumisen tunteesta millään eroon ja ajattelen tuota miestä 24/7. Hänen käytöksestään olen päätellyt, että hän tuntee samoin, vaikka emme ole asiasta suoranaisesti puhuneetkaan. Hän on alkanut vihjailla, ettei pysty enää nukkumaankaan ja itsekin olen nukkunut asian takia huonosti. Yritämme siis molemmat kaikin tavoin kuolettaa tunteemme toisiamme kohtaan, mutta tämä ei näytä millään onnistuvan. Kun toinen välttelee toista, niin toisen ikävä käy liian suureksi ja silloin toinen meistä ottaa yhteyttä. Työskentelemme muutenkin niin lähellä toisiamme, että välttely käy todella työstä.

Olisiko kellään hyviä vinkkejä siitä miten ihastuksen saisi parhaiten loppumaan? Olen yrittänyt olla kaveri, ei onnistu. Olen yrittänyt vältellä, ei onnistu, kun tällöin toinen pyörii kahta kauheammin mielessä..

Te, ketkä olette vasta ihastumaisillanne työkaveriinne, niin suosittelen, että pistäkää sille stoppi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, koska siitä ei seuraa muuta kuin sydänsuruja. Ihastuminen ei häviä mihinkään kun toista näkee säännöllisesti. Jos olette siis jo varattuja tahoillanne.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just tota samaa! Ihan kamalaa... oon huomannut myös että yleensä jos ihastus on ollut tosi mukava, niin sen jälkeen alkaa "tyly" vaihe, eli välttelee, ei katso päinkään jne. Se on tosi tuskallista.

Mulla ei tosin ole nyt vinkkejä... Kun itse tajusin että olen ihastumistaan, yritin hirveästi vältellä sitä, etsiä huonoja piirteitä jne. Mutta eipä siitä mitään tullut.

Välillä taas tuntuu että oonko kuvitellut koo jutun? Mitä jos se ei edes oikeasti tykkää musta? Kun siis mitään ei ole tapahtunut eikä mitään suoraa ole edes sanottu ääneen.

Minulla on tämä sama ja se on jatkunut jo yli kolme vuotta. Alan olla aika lopussa. Se välttely on niin masentavaa, mutta sitten kun hän katsookin kohti, niin siitä saa toivoa. En haluaisi mitään parisuhdetta hänen kanssaan, pelkkää seksiä vain. Halusn höntä siis nimenomasn fyysisesti ihan tolkuttomasti. Kumpikin on naimisissa ja kouluikäisiä lapsia. Olen viisikymppinen eli ihastuminen ei riipu iästä, eikä lakkaa koskaan näköjäön.

Minulla ihan sama tilanne. Tätä on jatkunut reilun vuoden. Sänkyyn asti ei olla vielä päädytty, mutta uskoisin sen olevan vain ajan kysymys. Pari kertaa ollaan pienessä hiprakassa suudeltu ja himo tuota miestä kohtaan kasvaa jatkuvasti. Mutta en todellakaan halua hänestä muuta kuin seksiä.

Vierailija
42/75 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just tota samaa! Ihan kamalaa... oon huomannut myös että yleensä jos ihastus on ollut tosi mukava, niin sen jälkeen alkaa "tyly" vaihe, eli välttelee, ei katso päinkään jne. Se on tosi tuskallista.

Mulla ei tosin ole nyt vinkkejä... Kun itse tajusin että olen ihastumistaan, yritin hirveästi vältellä sitä, etsiä huonoja piirteitä jne. Mutta eipä siitä mitään tullut.

Välillä taas tuntuu että oonko kuvitellut koo jutun? Mitä jos se ei edes oikeasti tykkää musta? Kun siis mitään ei ole tapahtunut eikä mitään suoraa ole edes sanottu ääneen.

Minulla on tämä sama ja se on jatkunut jo yli kolme vuotta. Alan olla aika lopussa. Se välttely on niin masentavaa, mutta sitten kun hän katsookin kohti, niin siitä saa toivoa. En haluaisi mitään parisuhdetta hänen kanssaan, pelkkää seksiä vain. Halusn höntä siis nimenomasn fyysisesti ihan tolkuttomasti. Kumpikin on naimisissa ja kouluikäisiä lapsia. Olen viisikymppinen eli ihastuminen ei riipu iästä, eikä lakkaa koskaan näköjäön.

Minulla ihan sama tilanne. Tätä on jatkunut reilun vuoden. Sänkyyn asti ei olla vielä päädytty, mutta uskoisin sen olevan vain ajan kysymys. Pari kertaa ollaan pienessä hiprakassa suudeltu ja himo tuota miestä kohtaan kasvaa jatkuvasti. Mutta en todellakaan halua hänestä muuta kuin seksiä.

Ja ollaan nelikymppisiä. Molemmat myös olemme naimisissa. Karsea ja kohta kestämätön tilanne. Työpaikkaa en halya kuitenkaan tämän vuoksi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteista ei olla puhuttu, ainakaan suoraan. Välillä minusta on tuntunut että mies on minusta hyvinkin kiinnostunut. Huomioi eri tavalla kuin muita, muistaa meidän keskustelut pitkältäkin kun ajalta, on tuonut pieniä tuliaisia ja puolustanut jos on sanottu pahasti. Välillä mies taas vetäytyy, välttelee ja on suorastaan tyly. En ymmärrä...

Todennäköisesti hänellä on silloin vain hetki, kun katsoo parhaimmaksi olla kommunikoimatta. Toinen vaihtoehto on (jos sopii luonteeseen), että tekee sen tahallaan saadakseen sinut janoamaan enemmän hänen huomiotaan.

Tulee mieleen eräs opettajani, joka oli erittäin huomioiva mutta seuraavaksi saattoi jopa "vahingossa" iskea minua kyynärpäällä, eikä pyytänyt edes anteeksi. Tuntui että yritti tahallaan koukuttaa minua huomioonsa. Sellaista en arvosta.

Se on ok, jos toinen tietää milloin on keskityttävä töihin, vaikka se tylyltä tuntuisikin.

Vierailija
44/75 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/75 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/75 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt sitten päädyttiin sänkyyn asti ja koin sellaista intohimoa, mutä en tiennyt olevan olemassakaan. Ei ainakaan tuonut helpotusta tilanteeseen. Taisin olla väärässä, kun luulin ettei minulla ole sen kummempia tunteita häntä kohtaan. Nyt olen ihan riekaleina. Tuo toinen mies pyörii päässä jatkuvasti. En pysty keskittymään mihinkään ja haluan vain häntä lisää.

Vierailija
47/75 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/75 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/75 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan taas tätä ketjua. Itselläni sama tilanne, tulisesti ihastunut työkaveriin ja tunteet ovat molemminpuoliset. Itse olen varattu ja työkaveri sinkku. Meillä oli 3 viikon mittainen suhde, jonka päätimme yhteisymmärryksessä koska tunteita oli kummallakin liikaa ja enkä pysty eroamaan tällä hetkellä. Nähdään kuitenkin joka päivä töissä ja on erittäin raastavaa molemmille.

Vierailija
50/75 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketjun nosto. Olen 32-v. Takana melkein 8-vuotta parisuhdetta, joista 6 avoliitossa. Olen ollut 10kk ihastunut itseäni 3vuotta nuorempaan työkaveriin. Tunnen itseni ihan teinityttöseksi hänen lähellään, hengästyn, punastun, en tiedä mihin katsoa tai ylipäätään mitään. Olen ihan sekaisin ja ajattelen vain työkaveriani. Hän on ihanan eläväinen ja positiivinen hahmo, juuri päinvastainen kuin oma parisuhteeni tällä hetkellä. Omassa suhteessa on mennyt päin persettä jo 2 tai 3 vuotta en edes muista enää :(

En tiedä mistään mitään, kaikista vähiten, että mitä pitäisi tehdä. Raastavaa on! En tiedä hänen tunteistaan muuta, kuin, että hän kyllä löytää katseeni.. (ja joo tiedän kyllä että jos sua joku tuijottaa niin näkeehän sen :D, tarkoitan, että hänkin välillä tuijottaa mua)

Vierailija
51/75 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ketjun nosto. Olen 32-v. Takana melkein 8-vuotta parisuhdetta, joista 6 avoliitossa. Olen ollut 10kk ihastunut itseäni 3vuotta nuorempaan työkaveriin. Tunnen itseni ihan teinityttöseksi hänen lähellään, hengästyn, punastun, en tiedä mihin katsoa tai ylipäätään mitään. Olen ihan sekaisin ja ajattelen vain työkaveriani. Hän on ihanan eläväinen ja positiivinen hahmo, juuri päinvastainen kuin oma parisuhteeni tällä hetkellä. Omassa suhteessa on mennyt päin persettä jo 2 tai 3 vuotta en edes muista enää :(

En tiedä mistään mitään, kaikista vähiten, että mitä pitäisi tehdä. Raastavaa on! En tiedä hänen tunteistaan muuta, kuin, että hän kyllä löytää katseeni.. (ja joo tiedän kyllä että jos sua joku tuijottaa niin näkeehän sen :D, tarkoitan, että hänkin välillä tuijottaa mua)

Jos sun parisuhde on mennyt jo vuosia päin persettä niin miksi et vain eroa? Voit sitten rauhassa kuolata niitä työkavereita.

Vierailija
52/75 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo. Jos mies on tyly, niin hän yrittää viestittää sitä, että ei ole kiinnostunut. Nuo kaikki listatut jutut kuulostivat ihan normaalilta käyttäytymiseltä ja ystävällisyydeltä.

Ei sitä kannata muuksi tulkita edes. Kannattaa nyt vain niellä tappionsa ja keskittyä omaan puolisoon ja olla hänestä kiitollinen.

Vierailija
53/75 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity töissä työasioihin. Älä ota yhteyttä äläkä ota vastaan miehen yhteydenottoja, jos eivät koske työasioita. Älä jää kuuntelemaan hänen huonosti nukutuista öistä. Käske painua työterveyshuoltoon. Keskity omaan mieheen. Nyt vain kuvittelet työkaverista kaikkea, todellisuudessa et tiedä hänestä mitään.

Vierailija
54/75 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyly työkaverille. Ei ota enään yhteyttä. Ruokitte nyt toinen toistenne fantasioita. Ole sa nainen, jota hän ei halua.

Voit keskittyä puolisoosi vapautuvalla ajalla.

Vierailija
55/75 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/75 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä sattui omallekin kohdalle.. noin 2 vuotta olen yrittänyt tukahduttaa tunteitani häntä kohtaan, käy päivä päivältä vaikeammaksi. Hän on mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla, ajatukset eivät ole mitään irstaita vaan haaveilen pitkästä halauksesta, kosketuksesta ja kiihkeästä suudelmasta. Hän on upein nainen jonka olen koskaan tavannut, enkä nyt puhu vain ulkonäöstä, en olisi koskaan voinut kuvitella hänen olevan sinkku, mutta jokunen päivä sitten paljastui että näin on.. Ulkonäöltään hän ei ole "yleisen" kauneusihanteen mukainen, mutta juuri sellainen josta itse pidän. Katseemme kohtaavat jatkuvasti ja hän tulee usein todella lähelle, joskus "vahingossa" osutaan toisiimme. Itse olen ollut vakityössä 13v, hän tuli taloon 2v sitten, iskin häneen silmäni häneen samantien, ihastuin ulkonäköön, rakastuin persoonaan. Itse olen avoliitossa, asuntolainan vankina onnettomassa suhteessa.. Olen 35v mies, hän on 20v nainen.. ja ei, en ole koskaan aiemmin haaveillut noin nuoresta, sekin oli minulle shokki kun tuon sain tietää. Tosin en ole näin voimakkaasti ole koskaan tuntenut toista kohtaan. Ikäero askarruttaa, samaten se kuinka hän suhtautuu varatun miehen lähestymiseen.. tuntuu että on pakko yrittää, muuten jään katumaan.. Muiden ajatuksia?

Vierailija
57/75 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa että lapsia minulla ei ole. Olisin kyllä halunnut, mutta puoliso muutti mielensä oman yhteisen kodin hankinnan jälkeen. Ja suhteesta on tullut onneton emännän toilailujen jälkeen, hän on pettänyt minua kahden eri miehen kanssa, eikä suhde koskaan palannut ennalleen..

Vierailija
58/75 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/75 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
60/75 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan sanon, että jos mies oikeasti haluaa jonkun naisen, niin sitä ei pidättele mikään. Jos kyseessä on jotain ihmeellistä loputtomiin jatkuvaa flirttiä, epämääräisiä panoja tai muuta säätöä, on kyseessä miehelle vain egoboost.