Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään joka ei KOSKAAN puhu pahaa muista?

Vierailija
22.04.2016 |

Kuvaile tyyppi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös vaikeuksia luottaa ihmisiin, keiden huomaan olevan kaksinaamaisia ja puhuvan toisista ihmisistä pahaa. En nimittäin koe olevani muiden yläpuolella sen vertaa, että itse säästyisin näiden paskan puhumiselta.

Tämä on totta! Jos joku puhuu muista pahaa minulle, niin heti tulee sellainen tunne, että mitähän se puhuu minusta niille muille.

Vierailija
22/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmissa kommenteissa on tullut esille, että hyvässä asemassa olevat ovat fiksuja ihmisiä.

Kyllä sen melko pian näkee ihmisestä minkälainen hän on. Jos teeskentelee olevansa jotakin mitä ei oikeasti ole sen myös huomaa. Kun itse toimii rehellisesti ja järkevästi niin ymmärtää, että toinenkin huomaa sen.

Valehtelun vaistoaa ja kautta rantain höpötykset yms. "Yritykset".

Minä tunnen myös ei niin hyvässä asemassa (joko työelämässä tai muuten) olevia ihmisiä jotka ovat rehellisiä ja luotettavia eivätkä todellakaan puhu pahaa, eivät edes rivien välistä. Ei se onneksi ole statuksesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen hieman omalaatuinen opiskelukaveri. Oli enimmäkseen omissa maailmoissaan ja puhui muuten vaan omia juttujaan lähinnä lukemistaan kirjoista. Hänestä ei pidetty eikä otettu mukaan yhteisille baari- ja mökkireissuille. Kiusasimme häntä puhumalla hänestä paskaa helposti herneen nenään menevälle opettajalle. Opettaja sitten kurmootti sitä hörhöä.

Erikoisinta oli tosiaankin se, ettei hän kertaakaan protestoinut tai edes yrittänyt liittoutua kenenkään kanssa. Muuten meillä oli jatkuvasti eri leirien riitoja meneillään meidän muiden opiskelijoiden välillä.

Olittepa mukavia :O Tuoko on iloista opiskelijaelämää?

Vierailija
24/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mammat jeesustelee juoruilusta palstalla, jossa ei muuta tehdäkään kuin haukutaan julkkiksia ja bloggaajia.

Vierailija
25/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä mikä on juoruilua. Jos esim yhteinen ystävä tekee jotain tyhmää/käyttäytyy jotenkin oudosti tai sotke asiansa/rikkoo perheensä/tms ja tästä puhuu toisen ystävän kanssa, onko se juoruilua? Jos ei mitään salaista levittele tms, mutta ehkä arvostelee tai käy läpi näitä tapahtumia, onko se juoruamista? Eikö toisten ihmisten tilanteista tai tapahtumista koskaan voi puhua ilman että se on juoruilua? En mä ainakaan koskaan pahantahtoisesti tai muuten niistä puhu, mutta jos jonkun käytös aiheuttaa jotain ystäväpiirissä tai muuten, kyllä siitä puhutaan.

Vierailija
26/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt anoppi, ei puhunut kenestäkään pahaa. Vaikka asui meidän kanssa samassa talossa,tosin oli oma asunto ei haukkunut ketään miniöitään eikä minuakaan. Oli joka päivä tyytyväinen elämäänsä, kaikki oli hyvin lämmin koti ja hyvää ruokaa.  90vuotiaaksi sai olla omassa kodissaan, tosin hoidin viimeiset vuodet häntä sai valmiin ruuan ja hoidin pesuhommat . Juttelimme joka päivä ja luki sanomalehdet  ja kävi ulkona kävelemässä. Ihana ihminen olen sanonutkin voi ,kun osaisin edes olla lähellekkään samanlainen. Vaikka täälläkin anoppeja haukutaan ei minulla ollut mitään aihetta oma äitini oli taas niin erilainen, että meille tuli erimielisyyksiä puolin ja toisin.

Vierailija
27/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikuukautinen tyttöni