Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin ratkaisun köyhyyteen.

Talousnero
21.04.2016 |

Miksi me ei paineta lisää rahaa? Eihän se ole kuin painaa lisää sitä. Miks ei kukaan oo keksiny? Painettas niin helvetisti rahaa ja maksettaisiin valtion velat pois ja jokaiselle kansalaiselle niin paljon kuin kukainenkin tahtoo.
Tämä neuvo oli Ilmainen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli päivän paras postaus :D

Vierailija
2/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida kun Suomesta on lähtenyt paperitehtaita pois. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuota kanssa ala-asteella!

Vierailija
4/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois ihan jees. Tai sitten voitais kerätä kaikki rahat yhteen läjään ja polttaa koko paskan.

Vierailija
5/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, miksi sitä rahaa ei voi painaa enempää? t. Tyhmä

Vierailija
6/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

painajat haluaa rahaa työstään myös. jos ne joutuis painamaan paljon ylimääräistä niiden palkan pitäisi nousta sen mukana ja silloin niiden painamaa rahaa menee enemmän niille sen summan mukaan. ihmisten palkat vaan nousee mutta köyhille ei silti jäisi rahaa koska ei kukaan ilmaiseksi tee työtä

Vierailija
7/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluja saataisiin myös alennettua, jos laitettaisiin kaikkiin sama sarjanumero. Ei tarvitsisi turhaan vaihtaa joka setelille. Ja ne hologrammit ovat aika turhia. Voittoa!

Vierailija
8/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet oikeassa. Nyt myös EKP aikoo noudattaa hienoa ideaasi:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2545461/helikopteriraha_tulee_10000_euro…

Tuo nimittäin on juuri sitä rahan painamista.

Vierailija
9/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun ehdotus taas on sellainen että valtio maksaa kaikille niin paljon rahaa kuukaudessa että kaikki on vähintään keskituloisia. t. vassari

Vierailija
10/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan kaikki piirtäis jokaiseen seteliin nollan perään lisää arvoa tuomaan niin sehän olis sama asia eikä tarttis edes paperia tuhlata niihin lisärahoihin.

Vierailija
11/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos painaa lisää rahaa, rahan arvo romahtaa. näin muistaakseni kävi natsisaksassa

Vierailija
12/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän rahaa, sitä pahempi inflaatio. Rahan "painaminen" ei myöskään ole vastikkeetonta. Rahaa luodaan velaksi. Ei hyvä juttu kansantaloudelle.

Vierailija
13/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan Mario kertoi mitä ongelmia helikopterirahaan liittyisi.

Vierailija
14/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://maailmantalous.net/fi/artikkeli/rahan-luonti-vaatii-vain-pankkia…

Lukekaa tosta jos ootte oikeasti noin taukkeja :D

Vierailija
15/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi ja kuulin vanhempieni keskustelevan, että pitäisi saada lisää rahaa, ehdotin heille, että he hakisivat pankista lisää. Aloitus oli saman tyyppinen idea :D

Vierailija
16/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole inflaatiosta kuullut, ap?

Vierailija
17/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany (ei kirjautuneena) kirjoitti:

Kun olin lapsi ja kuulin vanhempieni keskustelevan, että pitäisi saada lisää rahaa, ehdotin heille, että he hakisivat pankista lisää. Aloitus oli saman tyyppinen idea :D

Näinhän valtiot ja suuryritykset ja suurin osa ihmisistä toimii. Eli oikeastaan hyvä ajatus

Vierailija
18/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Ihan sama sille inflaatiolle. Unohdettais se. Painettas vaan koko maailmalle sitä rahaa! Mitä väliä? Jos painajat haluaa lisää rahaa niin senkuin maksetaan vaikka miljoonan tuntipalkka. Eikö ois kiva ku kaikilla ois sikana rahaa. Kukaan ei ois köyhä. Tämän mä vielä laitan käytäntöön kunhan pääsen ensin preseidentiks.

Ihan oikeasti. Mä en näe mitään inflaatio-ongelmaa tässä kun vaan Unohdettais koko inflaatio ja painettas sitä rahaa. Tai vaikka virtuaalirahaa niin ei tarvittaisi niitä painajiakaan.

Tämäkin neuvo oli Ilmainen.

Vierailija
19/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ihan sama sille inflaatiolle. Unohdettais se. Painettas vaan koko maailmalle sitä rahaa! Mitä väliä? Jos painajat haluaa lisää rahaa niin senkuin maksetaan vaikka miljoonan tuntipalkka. Eikö ois kiva ku kaikilla ois sikana rahaa. Kukaan ei ois köyhä. Tämän mä vielä laitan käytäntöön kunhan pääsen ensin preseidentiks.

Ihan oikeasti. Mä en näe mitään inflaatio-ongelmaa tässä kun vaan Unohdettais koko inflaatio ja painettas sitä rahaa. Tai vaikka virtuaalirahaa niin ei tarvittaisi niitä painajiakaan.

Tämäkin neuvo oli Ilmainen.

Päivän paras 😂 Ihana ap!

Vierailija
20/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksin juuri miten syöpä parannetaan. Unohdetaan vaan se syöpä ja muut taudit ja sit kaikki olis terveitä. Tämä neuvo on ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän