Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi läskeiltä ei rahasteta bussissa kahden paikan verran?!

Vierailija
21.04.2016 |

En ole aikaisemmin ajatellut lihavista matkustajista mitään, mutta jessus kun olin pitkänmatkan bussissa ja kirjaimellisesti paikastani vietiin puolet. Oli tukalaa. Sen maksat mitä käytät. Jos perseesi valtaa toisen penkin, maksa siitä! Kuka samaa mieltä? Ei kiitos lihavien muka hauskoja näpäytyksiä tähän ketjuun. Ne eivät nimittäin ole hauskoja.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa jos on ostanut istumapaikan itelleen ja sitten ei saakaan sitä kokonaan itelleen ku vierustoveri vie siitä osan. Ymmärrän hyvin ap. Jos oon oikein ymmärtäny niin lentokoneissa on sellainen käytäntö että jos joku vie enemmän kuin yhden paikan nii siitä pitää etukäteen varauksen yhteydessä ilmoittaa lentoyhtiölle että osaavat tosiaan varata sen kaksi paikkaa eikä käy niin että joku onneton joutuu istumaan koko lentomatkan ahtaasti ison tyypin liiskaamana. Pitkän matkan busseihin vois ottaa saman käytännön.

Vierailija
42/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se, AP hyvä, rahvaan elämä on. Pitää sietää lihavia.tyhmiä, haisevia ja kuolaavia. Olisit opiskellut enemmän, niin olisi varaa kulkea omalla autolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se, AP hyvä, rahvaan elämä on. Pitää sietää lihavia.tyhmiä, haisevia ja kuolaavia. Olisit opiskellut enemmän, niin olisi varaa kulkea omalla autolla. 

Ei vittu mitä logiikkaa. Jokainen köyhä yliopisto-opiskelijakin on rahvas vai? Rahvas on se,joka ehdottaa saastuttavaa, epäekologista ja kallista yksityisautoilua. Se ei ole kenenkään etu.

-11

Vierailija
44/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilpailua ei vapauteta täysin bussiliikenteessä niin että jokainen matkustaja voi vapaasti kuljettajan kanssa neuvotella hinnan. Helsingin aamuruuhkassa olisi ainakin ihan toimiva systeemi. Terv. Matti Apunen

Vierailija
45/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mainitsemasi keskustelu sitä että on kanssasi samaa mieltä ?

Vierailija
46/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiliikenteen busseissa ei kukaan pysty ostamaan istumapaikkaa.

47/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisbusseissa maksetaan kyydistä, ei istumapaikasta, joten erillisen maksun periminen painon mukaan ei olisi oikein perusteltua. Ethän saa alennusta siitäkään, ettet mahdu istumaan lainkaan, joten lisämaksu "epämiellyttäviltä" ihmisiltä olisi niin ikään typerää. Paikallisliikenteen kulkuvälineisiin ei myydä paikkalippuja, jolloin itselleen kahden paikan varaaminen olisi edes mahdollista.

Pitkän matkan bussit ja junat lienee siinä mielessä eri asia, että niihin kai myydään istumapaikat. Tällöin voisi varmaan ajatellakin, että pitäisi hankkia kaksi paikkaa, jollei yhdelle penkille mahdu. Kokonaan toinen juttu sitten olisi, että miten se käytännössä toteutetaan. Voisi kaiketi pohtia sitäkin, että jollei halua istua matkaansa lihavan ihmisen, haisevan ihmisen, rääkyvän ihmisen, ärsyttävän teinin tms vieressä, niin ostaisi itse ne kaksi paikkaa. Näin ainakin varmistaisi mukavan matkan parhaassa mahdollisessa seurassa, omassaan. 😉

Vierailija
48/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ettei kyse nyt ole siitä etteikö sitä haluaisi istua lihavan ihmisen vieressä. Ongelma taitaa olla lähinnä siinä, että ap ei mahdu istumaan omalle penkilleen, koska vieruskaveri valtaa siitä puolet. Mikä on tietenkin väärin.

Vierailija
49/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaisi ap. mieltäsi, sillä todella harvoin törmään ongelmaasi, moneen muuhun maahan verrattuna.

Suurin ongelma Suomessa on suvaitsemattomuus ja asennevamma, joka huokuu kaikkialla ja etsitään etsimällä mistä voisi taas valittaa ja enpä ole tältäkään palstalla löytänyt ainoataan positiivista aloitetusta, vaan turparullalla valitetaan ja ruikutetaan jostakin jonninjoutavaa ja jopa ongelmattomuudesta tehdään ongelma.

Jos ap.ei ruikuttaisi läskeistä, niin varmasti syy löytyisi muualta, sillä asennevamma on pahin vamma, mitä ihmistä voi kohdata, toisin kuin ylipaino, sillä ylipainoiset voivat aina laihduttaa.

50/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään taas ihmisten älykkyysosamäärä.. On varmasti ollut rankka lapsuus :/ otan osaa, kaikille ei ole jaettu niitä parhaimpia kortteja. Onneksi ap sulla on terveet jalat, lihavilla taas on tukalaa kävellä. Olen pahoillani ap, että me lihavat mastodonttinorsut pilaamme sinun bussielämyksesi ja pahoitamme mieltäsi joka päivä. Ja alapeukkuja tähän siksi, että tällainen läskin näpäytys, kun ap:n ketju sitä ei kaipaa. Tuosta lisämaksusta en niin mitään tiedä, minulla on bussiläpyskä joka maksaa melkein 60e ja saan sillä kulkea kuukaudessa niin paljon kuin haluan. Mutta pienet matkat minä kävelen tai pyöräilen, koska minulla on kuitenkin peruskunto hyvä. Odotan kyllä innollani sitä päivää, kun minulle tullaan suoraan naaman eteen sanomaan jotain ulkonäöstäni, en tiedä mitä tokaisisin siinä tilanteessa. Nauraisin ehkä ja käskisin painua vittuun ennen kuin isken sua nyrkillä naamaan.

Mutta joo, lisämaksua myös kusipäille, naama vitun rallaa-tallaajille, valittajille, kitisiöille, duunareille, vanhuksille, vammaisille, raskaana oleville ja mitäs muuta. Ap eduskuntaan, menkkarage puolueen nimeksi. Hehehehehehe.

U mad?

Vierailija
51/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trölli. Hän voi tulkita ihan minkä tahansa väärin ilmaistun (väärän) mielipiteen mukahauskaksi näpäytykseksi ja muuttua sen jälkeen pikkulapseksi. ohis

Vierailija
52/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikaisemmin ajatellut lihavista matkustajista mitään, mutta jessus kun olin pitkänmatkan bussissa ja kirjaimellisesti paikastani vietiin puolet. Oli tukalaa. Sen maksat mitä käytät. Jos perseesi valtaa toisen penkin, maksa siitä! Kuka samaa mieltä? Ei kiitos lihavien muka hauskoja näpäytyksiä tähän ketjuun. Ne eivät nimittäin ole hauskoja.

Sinä sen sijaan olet hulvattoman hauska...

Vierailija
53/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laiheliineja tupataan kolme kahden istuimen penkille. Täydellä hinnalla totta kai! Terv. Tukeva täti, jonka persaus mahtuu kuitenkin yhdelle istuimelle eli en vie sinulta tilaa, ap.

Vierailija
54/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussilipun hinta voisi määräytyä suoraan perseen leveyden mukaan. Sopiva summa voisi olla vaikka 0,06/cm.

Millä tämä tarkistettaisiin?

Siinä ovella olisi tietysti sellainen laite, joka mittaa perseen leveyden. Matkustamon puolella olisi vielä näyttö, mistä kaikki näkisivät lukeman.

Vierailija
55/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:ta hyvin asiassa ja tiedän että asia ei ole mukavaa sen isomman osapuolen kanssa, mutta noinhan se menee kun ajattelisi omalle kohdalleen. Haluaisiko 2 iso ihmistä istua matkan vieretysten vai kumman he valitsisivat mieluummin pienemmän ihmisen vai isomman ihmisen onko sillä väliä? Itselleni ei ole moisia sattunut, että niin iso kaveri olisi kohdalle tullut. Sensijaan on ollut näitä penkin valtaajia parilla ostoskassilla eikä penkkiin "mahdu" ennenkuin on pakko mahtua. Myös niitä ihmisiä, jotka näkee, että vieressä joku joutuu seisomaan kun ei löydä itselleen paikkaa vaikka oma reppu,laukku sen siinä ihan lähellä vie yhtä paikkaa. ( itse aina tässä tilanteessa otin omat laukkuni syliin ja sanoin että tähän saa istua jos minun hintelä ääneni kuului tälle). Olihan siinä kaikenlaista muutakin ikävää. Siksi minä menen nykyään mieluummin junalla, kun voi olla varma etteä viimeisenä siihen viereen joku tulee.

Vierailija
56/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen päivittäin neljä bussimatkaa työhön ja pois ja olen huomannut ongelman. Läskit tosiaan valtaavat penkin ja istuvat vielä jotenkin tahallisen leveästi, että itse joutuu istumaan puolella perseellä varoen tippumista käytävälle kaarteissa. Välillä pakosti joutuu näiden (useita kertoja viikossa) viereen kun bussit täynnä. Nämä ovat vielä näitä monesti, jotka huokailevat ja tuhisevat yksinään, että joku tulee siihen viereen.

Mitäs menet istumaan niiden viereen :D Vai oletko niin laiska ettet jaksa bussimatkaa seistä edes sen aikaa että joku jäisi pois ja pääsisit muualle istumaan?

Vierailija
57/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin joskus lihavan naisen vieressä, ja lihava vei osan minun paikastani. Olin itse raskaana, mutta istuin silti yhden ihmisen vajaalla paikalla, koska lihava vei osan minun paikastani. Normaalipainoisena mahduin siinäkin istumaan raskausmahasta huolimatta, mutta outoahan se oli.