Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi läskeiltä ei rahasteta bussissa kahden paikan verran?!

Vierailija
21.04.2016 |

En ole aikaisemmin ajatellut lihavista matkustajista mitään, mutta jessus kun olin pitkänmatkan bussissa ja kirjaimellisesti paikastani vietiin puolet. Oli tukalaa. Sen maksat mitä käytät. Jos perseesi valtaa toisen penkin, maksa siitä! Kuka samaa mieltä? Ei kiitos lihavien muka hauskoja näpäytyksiä tähän ketjuun. Ne eivät nimittäin ole hauskoja.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa inhoan kaikkein eniten sitä, kun superläski istuu viereen ja liistraa kuuman läskinsä mun kylkeä ja reittä vasten. Oikein puistatuttaa.

Totta, hyi saatana. Huohottavat ja haisevatkin pahalle useat. Oksennus. Vituttaa olla julkisten varassa, mutta tällä hetkellä on pakko.

Aaa... en ole osannut edes aatella tätä. Lupaan vastedes tulla aina istumaan jonkun viereen vaikka vapaitakin paikkoja olisi. Yritän katseella löytää sen tyypin, joka näyttää jotenkin kiusaantuneelta :D

Vierailija
22/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit avannut suusi . Nyt on myöhäistä

Avannut suuni ja käskenyt hänen painua hiiteen? Mitä se olisi auttanut? Hänellä on nykyisten määräysten mukaan kaikki oikeus vallata puolet penkistäi. Sen pitää loppua ja tein nyt ehdotuksen sen lopettamiseksi.Ap

Ajattelit, että bussiyhtiöt seuraavat Vauva-palstaa ja asia etenee tällä tavalla? Miten olisi vaikka yleisönosastokirjoitus Hesariin? Yhteydenotto ko. bussiyhtiöön? Voi järjen jättiläistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma auto on mainio ratkaisu liikkumiseen. Aja siis ap kortti ja osta oma auto niin ei tarvitse kärsiä kanssamatkustajista. 

Vierailija
24/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha Superläski kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussissa inhoan kaikkein eniten sitä, kun superläski istuu viereen ja liistraa kuuman läskinsä mun kylkeä ja reittä vasten. Oikein puistatuttaa.

Totta, hyi saatana. Huohottavat ja haisevatkin pahalle useat. Oksennus. Vituttaa olla julkisten varassa, mutta tällä hetkellä on pakko.

Aaa... en ole osannut edes aatella tätä. Lupaan vastedes tulla aina istumaan jonkun viereen vaikka vapaitakin paikkoja olisi. Yritän katseella löytää sen tyypin, joka näyttää jotenkin kiusaantuneelta :D

No nyt se tuli, näsäviisas mukahauskuus läskiltä. Onneksi olkoon.

Vierailija
25/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan isokokoisia - ei varmaan ole mukavaa heillekään tuo - mutta komppaan kyllä ap:ta siinä mielessä että on aika ahdistavaa kun ei meinaa pienenä ihmisenä mahtua edes siihen koloseen joka penkin nurkkaan jää, kun viereen tulee oikein iso ja lihava mies. Joka sitten vielä asettaa kätensä edessä olevan istuimen selkänojalle ja alkaa katsoa Netflixiä puhelimellaan. En kyllä tiedä mikä tuohon olisi hyvä ratkaisu kun en oikein pidä siitäkään ajatuksesta että ihmisiä rankaistaisiin tai nöyryytettäisiin kokonsa takia joko veloittamalla tuplasumma tai rajaamalla heidät johonkin xxl-penkkeihin... Mutta halusin kuitenkin jakaa tämän kokemuksen kun tuntuu että kaikki ottavat täällä heti nokkiinsa tämmöisestä aloituksesta.

Vierailija
26/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avannut suuni ja käskenyt hänen painua hiiteen? Mitä se olisi auttanut? Hänellä on nykyisten määräysten mukaan kaikki oikeus vallata puolet penkistäi. Sen pitää loppua ja tein nyt ehdotuksen sen lopettamiseksi.Ap

Me ihmiset ei olla samaan muottiin valettuja,

Jos sinua ahdistaa niin tee toki valitus ja laita asiasi eteenpäin.

Lihavia ihmisiä tulee olemaan aina, ei heitä voi saunan taakse viedä.

Itse olen hyväksynyt sen että julkisilla matkustettaessa aina ei ole mukavia tilanteita, joskus lapsi itkee, joskus puliukko haisee, joskus lihava vie koko tilan, joskus mummo höpöttää koko matkan ja joskus sunkaltainen ihminen valittaa kovaan ääneen koko matkan .

Täytyypi kommentoida vielä.

Onko sinulla ymmärryksessä vikaa vai oletko perseeseen ammuttu karhu avaukseni johdosta, koska olet lihava?

En halua läskejä saunan taakse. Haluan heidät pois minun penkiltäni. Ei luulisi olevan liikaa pyydetty. Höpöttävät mummot ja kirkuvat lapset eivät tule iholle. Lihavat tulevat. Siinä se pienenpieni ero, katsos.

Mihinkä tämä perustuu? Olen ujo ja saan suuni auki vain oikean tarpeen vaatiessa. Ap

Vierailija
27/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mikä helvetti pääsisi irti jos näin oikeasti tehtäisiin. 

Veloitetaanhan lentokoneissakin.

Vierailija
28/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja mieslisä myös koska istuvat niin leveästi v asennossa

Vierailija
29/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jajattelin just samaa. Julkissa matkustaminen on inhottavaa, mutta en ole koskaan ajatellut että sitä voisi huvituttaa. Tästä lähtien bussiin astuessani katson kuka näytää kauhistuneelta ja hilaan läskini sen viereen. Taidan huohottaakin siinä ja ehkä kommentoida lyllertämisen raskaudesta ja istumisen ihanuudesta ;-)

Vierailija
30/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien? En ole kuullutkaan, saati matkustanut lentokoneella vähään aikaan.

Vierailija
31/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jajattelin just samaa. Julkissa matkustaminen on inhottavaa, mutta en ole koskaan ajatellut että sitä voisi huvituttaa. Tästä lähtien bussiin astuessani katson kuka näytää kauhistuneelta ja hilaan läskini sen viereen. Taidan huohottaakin siinä ja ehkä kommentoida lyllertämisen raskaudesta ja istumisen ihanuudesta ;-)

Ymmärrän että tällainen puhe tuntuu ikävältä jos sitä ylipainoa on itselle kertynyt. En kuitenkaan voi ymmärtää miksi haluat tietoisesti tehdä kanssamatkustajien matkasta mahdollisimman epämukavaa.

Vierailija
32/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinusta ap tulee lihava joku päivä!

Vierailija
33/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien? En ole kuullutkaan, saati matkustanut lentokoneella vähään aikaan.

http://m.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/lihavuus-voi-tulla-kalliiksi…

Vierailija
34/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyväksynyt sen että julkisilla matkustettaessa aina ei ole mukavia tilanteita, joskus lapsi itkee, joskus puliukko haisee, joskus lihava vie koko tilan, joskus mummo höpöttää koko matkan ja joskus sunkaltainen ihminen valittaa kovaan ääneen koko matkan .

Onko sinulla ymmärryksessä vikaa vai oletko perseeseen ammuttu karhu avaukseni johdosta, koska olet lihava?

En halua läskejä saunan taakse. Haluan heidät pois minun penkiltäni. Ei luulisi olevan liikaa pyydetty. Höpöttävät mummot ja kirkuvat lapset eivät tule iholle. Lihavat tulevat. Siinä se pienenpieni ero, katsos.

Mihinkä tämä perustuu? Olen ujo ja saan suuni auki vain oikean tarpeen vaatiessa. Ap

Eli myönnät ettei ollut oikeasti haittaa? :D

Vinkuvinkuvinku. Hanki auto. Äläkä valita, että kun on pakko kulkea julkisilla. Ei se ole. Helsinkiläiset VALITSEVAT julkiset, mutta voivat halutessaan hankkia sen auton. Maalla useimmat VALITSEVAT auton, mutta ei ole pakko. Pakko on vain maksaa veroja (jota jotkut mielellään välttelevät) ja kuolla (jota kukaan ei voi välttää). Autoa ei tarvitse ostaa, mopoja ja skoottereitakin on. Jos rahat ei riitä, niin karsi kuluja. Simple.

Itse olet valinnut tilanteesi, kärsi seuraukset. Minä valitsin fiksummin, joten voin vaihtaa työpaikkaa, jos julkisilla pääsee helpommin.

Vierailija
35/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miksei. Onhan siinä käytännön ongelmia miten mitattaisiin kuka on liian läski. Mittaisiko kuljettaja  perseenympäryksen mittanauhalla? Kaikiltako, vai silmämääräisesti arvioiden ensin poimisi epäilyttävät tapaukset? 

Vai olisiko siinä bussin ovensuussa olisi joku perseensovitin mistä pitäisi mahtua? 

Vierailija
36/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät ettei ollut oikeasti haittaa? :D

Vinkuvinkuvinku. Hanki auto. Äläkä valita, että kun on pakko kulkea julkisilla. Ei se ole. Helsinkiläiset VALITSEVAT julkiset, mutta voivat halutessaan hankkia sen auton. Maalla useimmat VALITSEVAT auton, mutta ei ole pakko. Pakko on vain maksaa veroja (jota jotkut mielellään välttelevät) ja kuolla (jota kukaan ei voi välttää). Autoa ei tarvitse ostaa, mopoja ja skoottereitakin on. Jos rahat ei riitä, niin karsi kuluja. Simple.

Itse olet valinnut tilanteesi, kärsi seuraukset. Minä valitsin fiksummin, joten voin vaihtaa työpaikkaa, jos julkisilla pääsee helpommin.

Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu... Ap

Vierailija
37/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilipun hinta voisi määräytyä suoraan perseen leveyden mukaan. Sopiva summa voisi olla vaikka 0,06/cm.

Vierailija
38/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussilipun hinta voisi määräytyä suoraan perseen leveyden mukaan. Sopiva summa voisi olla vaikka 0,06/cm.

Millä tämä tarkistettaisiin?

Vierailija
39/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevat, päärynävartaloiset ja implanttiperseet maksumiehinä?

Vierailija
40/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevat, päärynävartaloiset ja implanttiperseet maksumiehinä?

Sori, piti lainata edellistä :)