Olli Lindholmilla 17.v nuorempi uusi naisystävä
Seiskasta löytyy ja Iltalehdestä.
No, 35-vuotias nainen sentään kyseessä.
Entinen kilpa-bodari ja blondi :)
Nim. kolmatta osapuolta ei ole!
Kommentit (280)
Miten mammat nyt näin suolattuina täällä ovat? Eikös se ole hienoa, että rakkaus voitti, miksette ole iloisia?
...niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoineeeeen....
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mulla menee usko tähän maailmaan, kun vuosikymmeniä kestäneet liitot kaatuvat. Eikö miehille merkitse oikeasti mitään se, että nainen on jakanut hänen kanssaan menneet vuodet? Aika monet julkuthan sitten ottavat tilalle jonkun silikoni-blondin tai muun fitness-muikkelin. Tämä on jotenkin niin tätä nykyaikaa. En uskokaan, että ihmiset olisivat oikeasti käsittäneet, onko tuo kaikki sen arvoista, että 50-v menee vähän pää sekaisin ja kuvittelee olevansa nuorempien silmissä joku isokin hottis :(.
Kuulostat passiiviselta uhrilta, joka mieltää kaikki naiset passiivisiksi uhreiksi joilla ei ole mitään tekemistä elämänsä suunnan kanssa. Aivan kuin naiset aivottomina roikkuisivat kuin takiaiset jonkun äijän perässä uskollisina alamaisina vuosikymmenet ja se on vain yksi miehen päätös niin vanha palvelija heitetään pihalle.
Kyllä naisetkin ottavat aika usein eroa miehistään.
Palstamammoilta tuppaa aina näissä miesvihakiima-ketjuissa unohtumaan se, että naisellakin on oma tonttinsa aina hoidettavana parisuhteessa, sekä se , että reilusti yli puolet eroista tapahtuu naisten aloitteesta. Mutta pahat miehet, nainenonainauhri ja sitä rataa.
Minä olen 46 vuotias nainen ja olen aloittanut suhteen samanikäiseen mieheen. Hän vaihtaa minut minua 6 vuotta nuorempaan exäänsä.
ällöttää. Saatan olla moralisti, mutta nykyään ei ole mitään moraalia eikä arvoja. Pohjoismainen hyvinvointivaltio on ollut arvoihin pohjautuva luomus. Mutta nyt on vaan liberalismi, ihminen saa tehdä ihan mitä haluaa. Mieluiten paljon rahaa puolirikollisilla keinoilla ja sitten presidenttikin voi mennä naimisiin oman kummitytön kanssa ja kaikki vaan ihailee "ooh, kun meillä on nyt omat kuninkaalliset, ihq pari hastag sydänhymiö". rupsahtanut 70-v Sale ei ilman massia ja statusta olisi kyllä yli 30-v nuorempaa tyttöä saanut.... Mutta nykyihanne ei olekaan normaali elämänkaari, vaan ikuinen nuoruus. Hastag marathon # raakapuuro # nuori vaimo# pitkä aamulenkki # vielä nousee peenis mullakin # ihq aamu# massii Panama pullollaan # työn ja ilon kautta vaan# huomenna Voice# jonka juontaja videoi kaikki panonsa # perheohjelma
#avioliiton sisäinen raiskaus ei ole rikos# tasavallan presidentin mielipide # arvot kohdallaan # 7päivää on paras lehti ikinä # puhutaan tärkeistä yhteiskunnallista aiheista # ihana Olli # bodaus & voimasmoothie
Vierailija kirjoitti:
ällöttää. Saatan olla moralisti, mutta nykyään ei ole mitään moraalia eikä arvoja. Pohjoismainen hyvinvointivaltio on ollut arvoihin pohjautuva luomus. Mutta nyt on vaan liberalismi, ihminen saa tehdä ihan mitä haluaa. Mieluiten paljon rahaa puolirikollisilla keinoilla ja sitten presidenttikin voi mennä naimisiin oman kummitytön kanssa ja kaikki vaan ihailee "ooh, kun meillä on nyt omat kuninkaalliset, ihq pari hastag sydänhymiö". rupsahtanut 70-v Sale ei ilman massia ja statusta olisi kyllä yli 30-v nuorempaa tyttöä saanut.... Mutta nykyihanne ei olekaan normaali elämänkaari, vaan ikuinen nuoruus. Hastag marathon # raakapuuro # nuori vaimo# pitkä aamulenkki # vielä nousee peenis mullakin # ihq aamu# massii Panama pullollaan # työn ja ilon kautta vaan# huomenna Voice# jonka juontaja videoi kaikki panonsa # perheohjelma
#avioliiton sisäinen raiskaus ei ole rikos# tasavallan presidentin mielipide # arvot kohdallaan # 7päivää on paras lehti ikinä # puhutaan tärkeistä yhteiskunnallista aiheista # ihana Olli # bodaus & voimasmoothie
Kun mamma itkee niin tervejärkiset hymyilee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohtavat hampaat esiin vaan, ilon kautta, onks sul yhtä suuri hymy kuin Stubbilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hohtavat hampaat esiin vaan, ilon kautta, onks sul yhtä suuri hymy kuin Stubbilla?
Ai sä oot se, joka sanoo kaikkia epämiellyttäviä asioita kokoomuspolitiikaksi. Nykiikö pää pahasti pakko-oireita hallitessa?
Vierailija kirjoitti:
Suomen vahvin nainen E**liina
Näyttää kyllä brunetelle eikä blondille. Lapsiluku, asuinpaikka ja voimailu täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä brunetelle eikä blondille. Lapsiluku, asuinpaikka ja voimailu täsmää.
Syntynyt -81 ja liikunnanohjaajan koulutus. Kyllä se tuo nainen varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan eivät tunnetusti koskaan värjää hiuksiaan, eihän?
Olen varmaan vanhanaikainen ja liian syvällinen tähän tiukan vartalon ja pillun aikaan, mutta näen jotain tosi hienoa siinä, että kaksi ihmistä elävät kumppaneina elämänsä ja vanhenevat yhdessä.
Oma puolisoni ja minä olemme matkustaneet ja kokeneet äärettömän määrän asioita yhdessä ja vaikka aina ei ole juhlaa, niin siinä on jotain hienoa että toinen tuntee läpikotaisin. Toki Olilla alkaa olla tunne, että kuolema kolkuttelee jo ovella ja nuoremman naisen kanssa sitä tuntee itsensäkin nuoreksi.
Mutta ei ole totta, että miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset. Ei kaikki miehetvaihda puolisoa seksifantasioiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, palstalla on varma tieto että miehiä ei kiinnosta nuoremmat ja timmimmät naiset vaan ihanteena on aito, kypsä ja elämääkin kokenut mumm.. siis täti eiku nainen. :D
Miltäs nyt tuntuu? :D:D:D
Ja hyvä Olli!!!
Palstalla on myös varma tieto että 35v on täysi mummo ja vielä jos yh niin otan Olli osaa mammojen puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 46 vuotias nainen ja olen aloittanut suhteen samanikäiseen mieheen. Hän vaihtaa minut minua 6 vuotta nuorempaan exäänsä.
Siis palasi exälleen?No en usko että Olli on palaamassa exälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, palstalla on varma tieto että miehiä ei kiinnosta nuoremmat ja timmimmät naiset vaan ihanteena on aito, kypsä ja elämääkin kokenut mumm.. siis täti eiku nainen. :D
Miltäs nyt tuntuu? :D:D:D
Ja hyvä Olli!!!
Miehiä kiinnostaa nuoret ja hoikat naiset. Muilla ei ole mahdollisuutta.
Hohhoijaa...eikö muuta irronnut kuin tuo vanha ja kulunut fraasi?
Tuotahan ne miehet täällä jatkuvasti jauhaa, että naisia kiinnostaa vain komeat, rikkaat ja isomunaiset jännämiehet. Kuinka kulunutta se sitten on?
Do diin, eipä siihen sitten kauaa mennyt.
Joskus viikko takaperin nyt jo poistetussa Olli Lindholm eroaa ketjussa joku kyseli, että miksköhän Olli eroaa. Vastasin hänelle näin: "Miksköhän??? Eipä taida kauaa mennä, kun lööpeissä lukee, että Olli Lindholmilla on itseään reilusti nuorempi nainen" No ihan näin pikaisella aikataululla en uskonut kyseistä lööppiä näkeväni.
Meitä on neljä: vaimoni Satu, 2 lasta ja minä. En ole jyrä, vaikka pidänkin itseäni perheen päänä. En ole mikään boheemi haihattelijataiteilija mutta paljon poies kotoa. Siksi vaimollani on valtava rooli ja vastuu siinä, että homma pysyy kasassa.
Siviilissä en erotu muista kaduntallaajista. Lapset ovat tottuneet ammattiini, isän laulutyö on heille normijuttu. Tyttäreni häpeää minua, se kuuluu siihen ikään. Minun pitää ajaa hänet treeneihin, mutta jättää kyydistä pari korttelia aiemmin, koska olen niin nolo.
Satu on elämäni tärkein nainen. Olemme olleet yhdessä pian 20 vuotta ja naimisissa vuodesta 1992. Tytör taas on näyttänyt sen, miten yhdessä minuutissa voin olla sekä rakastettava, kiva kaveri että inhottava, nolo idiootti.
------
Ei taida uusi suhde onnistua.
Missäs sen Eveliinan kuva on?