Olli Lindholmilla 17.v nuorempi uusi naisystävä
Seiskasta löytyy ja Iltalehdestä.
No, 35-vuotias nainen sentään kyseessä.
Entinen kilpa-bodari ja blondi :)
Nim. kolmatta osapuolta ei ole!
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
..."palvelin useinkin Ollia"...Jaa, avaisitko nyt hieman, että minkä tyyppisestä toiminnasta oli kyse, huh.
Palvelu tapahtui varmaan jossain Siwassa tai Rossossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, palstalla on varma tieto että miehiä ei kiinnosta nuoremmat ja timmimmät naiset vaan ihanteena on aito, kypsä ja elämääkin kokenut mumm.. siis täti eiku nainen. :D
Miltäs nyt tuntuu? :D:D:D
Ja hyvä Olli!!!
Miehiä kiinnostaa nuoret ja hoikat naiset. Muilla ei ole mahdollisuutta.
Eikö tuo ole jo vähän kulunut mielipide?
Mihin totuus käytössä kuluisi jos naisen toosakaan ei pahemmaksi kuulemma mene vaikka sinne pari maajoukkueellista lastinsa laskisi?
Kuka on Olli Lindholm ja miksi minua pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, palstalla on varma tieto että miehiä ei kiinnosta nuoremmat ja timmimmät naiset vaan ihanteena on aito, kypsä ja elämääkin kokenut mumm.. siis täti eiku nainen. :D
Ja hyvä Olli!!!
Voi hitto mikä klisee. Olliko on koko kuva ja pyhä totuus miehistä?
Puhun yleisesti miehistä enkä Ollista. Ja omasta kokemuksesta.
Olli on kingi, hyvä Olli! Vanhat luuskat vaihtoon jos vaan pystyy!
Ruttutoosaa ei kukaan kaipaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhana naisena kun on köyhän miehen kanssa ei käy kuten Ollin tapauksessa koska kukaan nuori nainen ei katsele köyhän keski-ikäisen miehen perään.
Köyhällä ja rumallakin onnistaa helposti, jos on kuuluisa. Ajatelkaa nyt vaikka Matti Nykästä.
Mies on haluttu jos hän on rikas, kuuluisa, vaikutusvaltainen tai komea. Yksi noista riittää ja sitä enemmän halutaan mitä useamman ominaisuuden hän omaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. Mikä siinä on kun aikuisille ihmiselle pitää selittää, että kolmas osapuoli ei auttamatta ole se eron SYY vaan seuraus niistä syistä. Hyvässä parisuhteessa ei ole sitä kolmannen mentävää aukkoa ole.
Kyllä se aukko löytyy, jos sinne joku haluaa.
Jotenkin mulla menee usko tähän maailmaan, kun vuosikymmeniä kestäneet liitot kaatuvat. Eikö miehille merkitse oikeasti mitään se, että nainen on jakanut hänen kanssaan menneet vuodet? Aika monet julkuthan sitten ottavat tilalle jonkun silikoni-blondin tai muun fitness-muikkelin. Tämä on jotenkin niin tätä nykyaikaa. En uskokaan, että ihmiset olisivat oikeasti käsittäneet, onko tuo kaikki sen arvoista, että 50-v menee vähän pää sekaisin ja kuvittelee olevansa nuorempien silmissä joku isokin hottis :(.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jeesus. Mikä siinä on kun aikuisille ihmiselle pitää selittää, että kolmas osapuoli ei auttamatta ole se eron SYY vaan seuraus niistä syistä. Hyvässä parisuhteessa ei ole sitä kolmannen mentävää aukkoa ole.
Mikä siinä on että aikuiselle ihmiselle pitää selittää, että kolmas osapuoli on syy eroon.
Jos ukolla ei pysy housut jalassa vaikka on luvattu. Niin ero tulee. Miehistäkin löytyy vain hepillä ajattelevia. Aina yritetään jos mahdollista saada.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Miten kliseistä ja ennalta-arvattavaa. Mikä noita keski-ikäisiä äijiä vaivaa. Ja nuorempia naisia? Paapan ottavat vaivoikseen. Miesten kunto kun tunnetusti romahtaa naisia aikaisemmin. Kohta on vaivoina eturauhasvaivainen impotentti ukko, kun itse vielä lapsentekoiässä. Tosi seksikästä.
Miten kliseistä ja ennalta-arvattavaa. Mikä noita rupsahtaneita mammoja vaivaa kun heillä keittää yli pahasti kun mies vaihtaa pikkaisen nuorempaan. Ehkä Olli ei vaan enää jaksanut huoletia lonkkamurtumista tai katsella raskausarpia? Mikä siinä on niin pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mulla menee usko tähän maailmaan, kun vuosikymmeniä kestäneet liitot kaatuvat. Eikö miehille merkitse oikeasti mitään se, että nainen on jakanut hänen kanssaan menneet vuodet? Aika monet julkuthan sitten ottavat tilalle jonkun silikoni-blondin tai muun fitness-muikkelin. Tämä on jotenkin niin tätä nykyaikaa. En uskokaan, että ihmiset olisivat oikeasti käsittäneet, onko tuo kaikki sen arvoista, että 50-v menee vähän pää sekaisin ja kuvittelee olevansa nuorempien silmissä joku isokin hottis :(.
Niin, sitä voi kuvitella kuinka hyvä nainen voi olla kyseessä jos mies vaihtaa heti kun pystyy. Ehkä naisten kannattaisi katsoa pikkaisen peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä Olli!!!
Yllättävää. Vaikka tutkimukset yms sanoisi mitä niin se oma kokemus on se pyhä totuus, jota sitten pitää julistaa kuten evankeliumia. Laajakin otanta ja kokemus miehistä kun voit noin yleistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä Olli!!!
Yllättävää. Vaikka tutkimukset yms sanoisi mitä niin se oma kokemus on se pyhä totuus, jota sitten pitää julistaa kuten evankeliumia. Laajakin otanta ja kokemus miehistä kun voit noin yleistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä Olli!!!
Anteeks, ei ole. Vituttaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Miten kliseistä ja ennalta-arvattavaa. Mikä noita keski-ikäisiä äijiä vaivaa. Ja nuorempia naisia? Paapan ottavat vaivoikseen. Miesten kunto kun tunnetusti romahtaa naisia aikaisemmin. Kohta on vaivoina eturauhasvaivainen impotentti ukko, kun itse vielä lapsentekoiässä. Tosi seksikästä.
Ainahan voi erota, kun kumppani vanhenee / lihoo / alkaa sairastelemaan / alkaa ärsyttämään tai kyllästyttämään. Eikös se ole nykyajan meininki? On näet oikeus etsiä ihan sitä omaa onneaan. Viis muista. Yäk, yäk, yäk. Onneksi Ollilla on Voicessa niin huono laulaja finaalissa, että ei takuulla voita. Ihanan iloinen se tyttö on ja kaunis ääni, mutta ei vaan osaa tippaakaan laulaa. Mutta voi hänestä hyvä tulla, kunhan saa laulunopetusta ja joltain muulta kuin mulli-Ollilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet noin että se olisi miehen syytä? Itse olen 45 ja olen alkanut miettimään eroa, koska olen huomannut että vaimoni ei ole minusta vähääkään kiinnostunut ja olen hänelle täysin yhdentekevä itsestäänselvyys. Helpompi minun olisi elää yksin kuin kärsiä hänen oikkujaan. Mitään suhdetta en haaveile, olen saanut naisista tarpeekseni. Voisi harrastella rauhassa, ilman että siitä olisi aina jotain mäkättämistä.
No hyi miten se Olli kuolaa nuoria naisia voffissakin, todella ällöttävä. Ihminen joka avautuu seiskalle asioistaan, on kyllä täysi ääliö.
Sikäli mitä tulee miehiin ja naisiin, niin naisethan pettää ihan samalla tavalla kuin miehetkin ja nykyään aika moni nainenkin vaihtaa nuorempaan. Ei se ole sukupuolesta kiinni. Ennen tuommoinen oli vaan sallitumpaa miehille, nyt sitä voi harrastaa molemmat sukupuolet. Mitäänhän ei tarvitse enää kunnioittaa, kaikkein vähiten sitä, jolle on luvattu rakkautta ja uskollisuutta.
Melko epätoivoinen eukkokin täytyy olla. No, kolmen lapsen äiti, siinäpä pääsee Olli-paappa leikkimään uudelleen kotileikkejä ;). Varmaan todella hottia siinä mukuloitten hyöriessä ympärillä :D.
Kyllä kiinnostaa!!!