Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saapuuko joulu jos olen yhtä itsekäs kuin puolisoni?

Vierailija
23.12.2025 |

Mies ottaa ajan (ja käyttää rahat) hoitaa kaikki ikiomat valmistelunsa. Olen lasten kanssa.

Vastustan itsekkyyttä. En ole tehnyt kotona mitään yhteisiä joulujuttuja. En siivonnut, ei laittanut koristeita tms. 

Kuinka ikävästi miehen on toimittava että voin jättää lahjan ostamatta?

Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että mies ei kenties välitä joulusta tuon taivaallista? 

Moni noudattaa lapsuudestaan oppimiaan tapoja viettää joulua. Kuurataan ammeen alta, hankitaan joululahjoja kumminkaimoillekin ja imelletytetään itsetehtyä perunalaatikkoa yöllä nukkumisen sijaan.

Sitten pahoitetaan mieli, kun uhrimieli ei kerääkään kiitosta vaan on muille joulunviettäjillä melko yhdentekevää. Totuus saattaakin olla, ettei ketään muuta kiinnosta koko joulu. Eikä se estä valmiiseen joulupöytään istumista, vaikka pakastepitsa ajaisi saman asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että mies ei kenties välitä joulusta tuon taivaallista? 

Moni noudattaa lapsuudestaan oppimiaan tapoja viettää joulua. Kuurataan ammeen alta, hankitaan joululahjoja kumminkaimoillekin ja imelletytetään itsetehtyä perunalaatikkoa yöllä nukkumisen sijaan.

Sitten pahoitetaan mieli, kun uhrimieli ei kerääkään kiitosta vaan on muille joulunviettäjillä melko yhdentekevää. Totuus saattaakin olla, ettei ketään muuta kiinnosta koko joulu. Eikä se estä valmiiseen joulupöytään istumista, vaikka pakastepitsa ajaisi saman asian.

Unohtui vielä sanoa, että minä olen enemmän juhannusihminen. Silloin minä vuorostani siivoan kesämökin, teen ostokset, grillaan, kannan vedet, hakkaan halot, lämmitän savusaunaa ja haen metsästä juhannuskoivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän