Jos mies on alfauros joka saa naisen kuin naisen
Lähteekö hän lopulta etsimään haastetta
Kommentit (76)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on puhtaasti spekulatiivinen, koska sellaista alfaurosta ei ole.
Samaa mieltä. Vähintään jotakuta naista alkaa vituttaa se mies, kuten viittasin jo aikaisemmin esim. itsetuntoon. Siinä voi olla jo toinen syy, miksi Alfa ei saa naista. Koska naisen itsetunto ei riitä alfaan.
Toisaalta alfana itseään pitävä mies ei voi jäädä yhden naisen varaan, sillä naistenmies on rakentanut itsetuntonsa pitkälti valloittamisen varaan. Mitä siihen tilalle, jos alkaa yhden naisen miehenä yrittää olla ilman valloituspyrkimyksiä.
Onneksi oikeat alfat eivät ajattele itseään alfoina.
Väärin taas. Ne eivät ajattele sinun ajatuskuvoidesi kautta. Se ei tarkoita, etteikö ajattelisi olevansa kykenevä toimimaan kriisitilanteissa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan asettuvat jossain vaiheessa aloilleen.
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Siksi julkaisinkin tuloksen AV:llä, enkä Journal of Anthropologyssä...
EDIT: typo
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Toki käsitykseni on subjektiivinen. Siksi sanoinkin oma kokemukseni, get it? Mutta olen melko varma, että mieheni olisi sinustakin alfa. Yleensä inhoan tyhmiä kategorisaatioita, mutta tuo kuvaa miestäni hyvin. Naisten mieleen, menestynyt, pitkä ja komea, älykäs mies.
Mun mittarit on aika pitkälle siinä miten mies toimii kriisitilanteissa. Pystyykö ottamaan homman haltuun. Älykkyys on siinä kohtaa täysin turhaa, koska ihmiset toimivat primitiivireaktioiden kautta.
Pystyy ja ottaa. Hermot on vähän liiankin teräksiset.
Juu, jos on tilanteita missä voisi nirri lähtä ja kykenee rationaaliseen toimintaan, niin varmasti sellainen on tyyppi jota kuunnellaan ja kannattaakin kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Vähintään jotakuta naista alkaa vituttaa se mies, kuten viittasin jo aikaisemmin esim. itsetuntoon. Siinä voi olla jo toinen syy, miksi Alfa ei saa naista. Koska naisen itsetunto ei riitä alfaan.
Toisaalta alfana itseään pitävä mies ei voi jäädä yhden naisen varaan, sillä naistenmies on rakentanut itsetuntonsa pitkälti valloittamisen varaan. Mitä siihen tilalle, jos alkaa yhden naisen miehenä yrittää olla ilman valloituspyrkimyksiä.
Väärin taas. Ne eivät ajattele sinun ajatuskuvoidesi kautta. Se ei tarkoita, etteikö ajattelisi olevansa kykenevä toimimaan kriisitilanteissa.
Voi luoja. Mies, joka saa naisia helposti, ei ole rakentanut itsetuntoaan valloittamisen varaan, vaan ihan itsensä varaan ja siksi hän on alunperinkin saanut niitä naisia niin helposti.
En tunne sellaista miestä, joka saisi kaikki naiset. Vaikka mies olisi kuinka karismaattinen ja puoleensavetävä, niin aina on naisia, joihin hän ei kolahda.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Jonkun kanssa hekin haluavat ehkä elämänsä jakaa.
Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada monta? Ja toisaalta kukaan kunnollinen nainen ei ota miestä, jolla lukuisia kaatoja taustalla.
Minä sitten ilmeisesti en ole kunnollinen nainen. Mies oli sinkkuna pitkän aikaa ja hänen seksiviettinsä on ihan älytön. Kyllä siihen ehtii kertymään lukumäärää. Miksi ihmistä pitäisi ylipäänsä arvottaa hänen seksielämänsä perusteella?
Niin se on niillä Mies 29+6 ja muillakin. Tuo on juuri tuota naisen Alfan ylöspäin nostamista, joka lähinnä säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Toki käsitykseni on subjektiivinen. Siksi sanoinkin oma kokemukseni, get it? Mutta olen melko varma, että mieheni olisi sinustakin alfa. Yleensä inhoan tyhmiä kategorisaatioita, mutta tuo kuvaa miestäni hyvin. Naisten mieleen, menestynyt, pitkä ja komea, älykäs mies.
Mun mittarit on aika pitkälle siinä miten mies toimii kriisitilanteissa. Pystyykö ottamaan homman haltuun. Älykkyys on siinä kohtaa täysin turhaa, koska ihmiset toimivat primitiivireaktioiden kautta.
Juuri näin. Esim. susilaumassa Alfauros määrää, jos tehdään hyökkäys jne..
Usein johtaa saalistusta yms.
Susilauma koostuu uroksesta ja naaraasta ja näiden pennuista. Toisin sanoen lauman nuorimmat seuraavat lauman johtajaa ei sen takia, että tämä olisi ominaisuuksiltaan jotenkin erityisen "alfa" vaan ihan sen vuoksi että kyseinen susi sattuu olemaan heidän vanhempansa. Jotenkin hassua että koko käsitys alfa yksilöistä on lähtenyt susista liikkeelle, kun koko ilmiötä ei susien joukossa ole olemassa siinä mielessä kun me haluamme ajatella.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada monta? Ja toisaalta kukaan kunnollinen nainen ei ota miestä, jolla lukuisia kaatoja taustalla.
Minä sitten ilmeisesti en ole kunnollinen nainen. Mies oli sinkkuna pitkän aikaa ja hänen seksiviettinsä on ihan älytön. Kyllä siihen ehtii kertymään lukumäärää. Miksi ihmistä pitäisi ylipäänsä arvottaa hänen seksielämänsä perusteella?
Niin se on niillä Mies 29+6 ja muillakin. Tuo on juuri tuota naisen Alfan ylöspäin nostamista, joka lähinnä säälittää.
Mikä siinä on ylöspäin nostamista ja mikä siinä säälittää? Se, ettei arvota ihmistä kumppanimäärän perusteella?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Mies, joka saa naisia helposti, ei ole rakentanut itsetuntoaan valloittamisen varaan, vaan ihan itsensä varaan ja siksi hän on alunperinkin saanut niitä naisia niin helposti.
??
Ei ymmärrä.. Hyppäät yhtäkkiä aivan toiseen aiheeseen.
Jätä linkittämättä kirjoitukseni, jos et vastaa niihin. Jos hyppäät uuteen aiheeseen, niin älä laita tekstejäni siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se Alfakaan kaikkia saa. Joillakin voi jopa itsetunto estää sen.
Jos Alfa saa vaikka 10% naisilta baarissa, niin sekin on hyvin -sadasta naisesta 10 naista yhden illan aikana.
Alfa saa jokaisen naisen housut kastumaan pelkällä läsnäolollaan.
uskokaa nyt jo että sellaista miestä ei ole olemassakaan josta kaikki naiset innostuisi.
Korso kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Ei ymmärrä.. Hyppäät yhtäkkiä aivan toiseen aiheeseen.
Jätä linkittämättä kirjoitukseni, jos et vastaa niihin. Jos hyppäät uuteen aiheeseen, niin älä laita tekstejäni siihen.
En minä hypännyt toiseen aiheeseen! Avaa ne lainaukset ja lue sisältä ulospäin. Vastasin siihen, kun sinä (?) sanoit etteivät alfat ajattele ajatuskuvioitteni kautta, joka taas oli vastaus siihen, kun sanoin, ettei oikeat alfat ajattele itseään alfoina, joka oli vastaus siihen, että alfana itseään pitävä mies on rakentanut itsetuntonsa valloittamisen varaan. Näetkö?
Olen alfa uros pitkä komea lihaksikas ja hyvä palkkainen ja osaan käsitellä naisia. Suurin osa naisista on heti valmiita kanssani ties mihin. Pyöritän halutessani lähes jokaista naista ja en oikeastaan ihastu koskaan naiset ovat minulle pelkkää huvia. Usein myös miehet ihastuvat minuun. Harrastan kitaran soittoa ja lumilautailua. Olen hauska ja sosiaalisesti lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Juuri näin. Esim. susilaumassa Alfauros määrää, jos tehdään hyökkäys jne..
Usein johtaa saalistusta yms.
Susilauma koostuu uroksesta ja naaraasta ja näiden pennuista. Toisin sanoen lauman nuorimmat seuraavat lauman johtajaa ei sen takia, että tämä olisi ominaisuuksiltaan jotenkin erityisen "alfa" vaan ihan sen vuoksi että kyseinen susi sattuu olemaan heidän vanhempansa. Jotenkin hassua että koko käsitys alfa yksilöistä on lähtenyt susista liikkeelle, kun koko ilmiötä ei susien joukossa ole olemassa siinä mielessä kun me haluamme ajatella.
Hahhah mitä harhakäsityksiä. Laumaan voi myös liittyä uusia jäseniä, jos Alfanaaras ja uros tämän hyväksyvät laumaan. Muuten tällainen susi tapetaan.
Opettele nyt jotain, ennenkuin tulet tänne Vauva palstalle laukomaan täyttä soopaa.
Itse olen ollut luontokuvaajana yli 10 vuotta ja liikkunut itäsuomen susialueilla niitä seuraamassa.
Nuori susi voidaan myöskin karkoittaa, jos lauma kokee tilanteen sellaiseksi tai Alfa suden uhkaavaksi yms.
Tällaiset sudet ovat niitä pihasusia, jotka on karkoitettu laumasta, toinen vaihtoehto, että muu lauma on ammuttu metsästyksessä ja tämä yksinäinen susi ei enää kykene saalistamaan yksinään suurriistaa. Näistä tulee niitä tunkio susia, jotka tunkevat pihoille nälissään.
No alfan puolison täytyy vaan sitten hyväksyä, ettei ole miehelleen ainoa. Luulisi niiden alfan hyvien ominaisuuksien kompensoivan. Ihminen ei ole edes historiansa perusteella 100% yksiavioinen, vaikka sitä meidän kulttuurissamme jonkinlaisena ihanteena pidetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
No alfan puolison täytyy vaan sitten hyväksyä, ettei ole miehelleen ainoa. Luulisi niiden alfan hyvien ominaisuuksien kompensoivan. Ihminen ei ole edes historiansa perusteella 100% yksiavioinen, vaikka sitä meidän kulttuurissamme jonkinlaisena ihanteena pidetäänkin.
Ihan kokemusta omaavana voin kertoa, että ympäristö ei sulata sitä, että sietää alfankaan pettämistä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kokemusta omaavana voin kertoa, että ympäristö ei sulata sitä, että sietää alfankaan pettämistä.
Mistä tiedät että miehesi on alfa?
Vierailija kirjoitti:
Olen alfa uros pitkä komea lihaksikas ja hyvä palkkainen ja osaan käsitellä naisia. Suurin osa naisista on heti valmiita kanssani ties mihin. Pyöritän halutessani lähes jokaista naista ja en oikeastaan ihastu koskaan naiset ovat minulle pelkkää huvia. Usein myös miehet ihastuvat minuun. Harrastan kitaran soittoa ja lumilautailua. Olen hauska ja sosiaalisesti lahjakas.
Ei sitten kirjoitustaito ollut vaatimuslistalla siihen hyvään palkkaan? Naurattaisi, jos en tietäisi, että sellaisia miehiä on, joiden kanssa uskomattoman monet naiset oikeasti ovat valmiita jättämään kaiken vaikka heti, jos mies antaa pienintäkään signaalia...
Mutta tuntemani alfa ei ikimaailmassa ajattelisi itsestään noin, eikä ainakaan kirjoittelisi vauvapalstalle.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ylöspäin nostamista ja mikä siinä säälittää? Se, ettei arvota ihmistä kumppanimäärän perusteella?
Ihan samanlaisia ne muutkin miehet on, mutta puhut SUUREEN ÄÄNEEN siitä alfasta.
Olen gamma uros mutta kaikki naiset haluavat silti paritella kanssani. Mistä tämä johtuu?
Nämä nykyiset tyrkyt,jotka lähettelee alastonkuvia varatuille yms.Tarviiko alfan erota kun pettäminen on niin helppoa?