Jos mies on alfauros joka saa naisen kuin naisen
Lähteekö hän lopulta etsimään haastetta
Kommentit (76)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Jonkun kanssa hekin haluavat ehkä elämänsä jakaa.
Eipä ole halunnut ainakaan sinun kanssa...
Kyllä minä sanoisin että me aika hyvin elämämme jaamme.
Niin sinun ja niiden muiden naisten kanssa.
Jos on monta alfaa samassa paikassa niin kuka heistä on kingi? Alfojen alfa?
Vierailija kirjoitti:
Cool! Olen ollut sellaisessa tilanteessa. Mielenkiintoista seurata. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies kaikkia naisia saa. Ei sellaista olekaan.
Kyllä on! Niele mukisematta.
Kysymys on puhtaasti spekulatiivinen, koska sellaista alfaurosta ei ole.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan asettuvat jossain vaiheessa aloilleen.
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Siksi julkaisinkin tuloksen AV:llä, enkä Journal of Anthropologyssä...
EDIT: typo
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Toki käsitykseni on subjektiivinen. Siksi sanoinkin oma kokemukseni, get it? Mutta olen melko varma, että mieheni olisi sinustakin alfa. Yleensä inhoan tyhmiä kategorisaatioita, mutta tuo kuvaa miestäni hyvin. Naisten mieleen, menestynyt, pitkä ja komea, älykäs mies.
Mun mittarit on aika pitkälle siinä miten mies toimii kriisitilanteissa. Pystyykö ottamaan homman haltuun. Älykkyys on siinä kohtaa täysin turhaa, koska ihmiset toimivat primitiivireaktioiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Rane Keravalta on kingi.
Minkä mies itselleen voi. Jos naiset lakoaa jalkojen juureen niin ne tekee sen ilman mitään taikatemppuja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Vähintään jotakuta naista alkaa vituttaa se mies, kuten viittasin jo aikaisemmin esim. itsetuntoon. Siinä voi olla jo toinen syy, miksi Alfa ei saa naista. Koska naisen itsetunto ei riitä alfaan.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Toki käsitykseni on subjektiivinen. Siksi sanoinkin oma kokemukseni, get it? Mutta olen melko varma, että mieheni olisi sinustakin alfa. Yleensä inhoan tyhmiä kategorisaatioita, mutta tuo kuvaa miestäni hyvin. Naisten mieleen, menestynyt, pitkä ja komea, älykäs mies.
Mun mittarit on aika pitkälle siinä miten mies toimii kriisitilanteissa. Pystyykö ottamaan homman haltuun. Älykkyys on siinä kohtaa täysin turhaa, koska ihmiset toimivat primitiivireaktioiden kautta.
Juuri näin. Esim. susilaumassa Alfauros määrää, jos tehdään hyökkäys jne..
Usein johtaa saalistusta yms.
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Vähintään jotakuta naista alkaa vituttaa se mies, kuten viittasin jo aikaisemmin esim. itsetuntoon. Siinä voi olla jo toinen syy, miksi Alfa ei saa naista. Koska naisen itsetunto ei riitä alfaan.
Kenties nainen ei halua Alfaa. Anyways, pikkarit märät.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada monta? Ja toisaalta kukaan kunnollinen nainen ei ota miestä, jolla lukuisia kaatoja taustalla.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Pystyy ja ottaa. Hermot on vähän liiankin teräksiset.
7
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinäpä se. Itsetunto ja herkkyys ei ole sama asia. Minun alfallani on sydäntä ja varmuutta, kuten mullakin. Mä luulen että me ollaan match. Kunpa me vielä päädyttäisiin yhteen.
Mun mielestä miestä ei voida syyttää siitä, että naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Minne tahansa menee niin naisia lakoaa. Ei se ole miehen syytä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada monta? Ja toisaalta kukaan kunnollinen nainen ei ota miestä, jolla lukuisia kaatoja taustalla.
Minä sitten ilmeisesti en ole kunnollinen nainen. Mies oli sinkkuna pitkän aikaa ja hänen seksiviettinsä on ihan älytön. Kyllä siihen ehtii kertymään lukumäärää. Miksi ihmistä pitäisi ylipäänsä arvottaa hänen seksielämänsä perusteella?
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta alfana itseään pitävä mies ei voi jäädä yhden naisen varaan, sillä naistenmies on rakentanut itsetuntonsa pitkälti valloittamisen varaan. Mitä siihen tilalle, jos alkaa yhden naisen miehenä yrittää olla ilman valloituspyrkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Korso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta alfana itseään pitävä mies ei voi jäädä yhden naisen varaan, sillä naistenmies on rakentanut itsetuntonsa pitkälti valloittamisen varaan. Mitä siihen tilalle, jos alkaa yhden naisen miehenä yrittää olla ilman valloituspyrkimyksiä.
Onneksi oikeat alfat eivät ajattele itseään alfoina.
Ei kukaan mies kaikkia naisia saa. Ei sellaista olekaan.