Jos mies on alfauros joka saa naisen kuin naisen
Lähteekö hän lopulta etsimään haastetta
Kommentit (76)
HEL-NYC kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan asettuvat jossain vaiheessa aloilleen.
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Jos naiset jatkavat ja jatkavat piiritystä, on siinä miehellä kestämistä.
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Tuskin se Alfakaan kaikkia saa. Joillakin voi jopa itsetunto estää sen.
Jos Alfa saa vaikka 10% naisilta baarissa, niin sekin on hyvin -sadasta naisesta 10 naista yhden illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Sinulla pitäisi olla kokemus tuhannesta alfasta, jotta tutkimuksesi olisi relevantti.
Niinpä, alfoja on kuitenkin vain ehkä yksi kymmenestätuhannesta. Jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Siksi julkaisinkin tuloksen AV:llä, enkä Journal of Anthropologyssä...
EDIT: typo
Vierailija kirjoitti:
Ei asetu koskaan. Perusluonne ei muutu. Moni nainen ajattelee just olevansa se oikea kesyttäjä.
Noin minäkin ajattelisin. "Nälkä kasvaa syödessä.
"Usein alfayksilöillä on myös etuja muihin lauman jäseniin nähden, ne esimerkiksi saavat saaliista osansa ensimmäisinä tai saavat valita minkä tahansa vastakkaisen sukupuolen edustajan parittelukumppanikseen."
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se Alfakaan kaikkia saa. Joillakin voi jopa itsetunto estää sen.
Jos Alfa saa vaikka 10% naisilta baarissa, niin sekin on hyvin -sadasta naisesta 10 naista yhden illan aikana.
Alfa saa jokaisen naisen housut kastumaan pelkällä läsnäolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei alfa tarkota häntäheikkiä automaattisesti. On alfoja joiden ei tarvitse päteä jatkuvalla naisten metsästämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin ajattelisin. "Nälkä kasvaa syödessä.
Aikansa varmaan, mutta eiköhän tuossakin kohtaa tulisi tylsistyminen.
Jaksaisiko suklaata syödä satakiloa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mutta se on silti naurettavaa, jos otanta on olematon. (alle tuhat) Tutkimuksissakin käytetään yleensä usean tuhannen otantaa. Lisäksi käsityksesi on subjektiivinen. Sinun alfasi ei välttämättä ole minun mielestäni alfa, vaan voin pitää miestä pellenä.
Eihän tutkimuksesta ole kukaan puhunut mitään, vaan kokemuksesta.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kanssa hekin haluavat ehkä elämänsä jakaa.
Eipä ole halunnut ainakaan sinun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alfa tarkota häntäheikkiä automaattisesti. On alfoja joiden ei tarvitse päteä jatkuvalla naisten metsästämisellä.
Väärin meni. Alfa ei päde. Jos alfa pätisi, niin ei olisi alfa.
Alfa tekee mitä huvittaa. Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Toki käsitykseni on subjektiivinen. Siksi sanoinkin oma kokemukseni, get it? Mutta olen melko varma, että mieheni olisi sinustakin alfa. Yleensä inhoan tyhmiä kategorisaatioita, mutta tuo kuvaa miestäni hyvin. Naisten mieleen, menestynyt, pitkä ja komea, älykäs mies.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kanssa hekin haluavat ehkä elämänsä jakaa.
Eipä ole halunnut ainakaan sinun kanssa...
Kyllä minä sanoisin että me aika hyvin elämämme jaamme.
Näinhän tässä on tainnut käydä.