Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri ei ota vastuuta lapsistaan!

Vierailija
20.04.2016 |

Jokatoinen viikonloppu lähtee baariin ja heittää lapsensa kavereidensa huolehdittavaksi, aamuyöstä palaa kotiin jolloin lastenhuolehtia häipyy kotiinsa, kun lapset herää vanhempansa potevat krapulaa ja aamupalat tungetaan lapsille puoliväkisin ja itse nopeesti sohvalle makaamaan. Käy niin sääliksi niiden lasten puolesta kun kaikista tärkeimmät viikonloppujen yhdessä vietetyt perhe päivät ovat luokkaa krapula ja väsymys! Eihän pienten lasten vanhempien paikka ole viikonloppuisin baarissa kun muutenkin viikolla yhteinen aika jää vähiin töiden takia!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon olen lukenut esim. todella rikkaiden vanhempien lapsista, kuinka aikuisena kertovat etteivät vanhemmat koskaan ehtineet olla heidän kanssaan ja juuri sitä kaipasivat kaikkein eniten, eivät tavaraa ja materiaa joihin heidät hukutettiin. Lapset eivät paljoa vaadi, mutta se vanhempien, vaikkapa niiden vähän huonompienkin, aito läsnäolo on todella tärkeää lapselle

Vierailija
42/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki jaksa hengata pentujensa kanssa 24/7.

Eikö sitä pitäisi miettiä ennen lisääntymistä että heidän kanssaan on oltava 99% aina eikä sillonku huvittaa?

Onko hoitaja huono? Vai mikä on vikana? Nuohan on ihan vastuullisia kun hommaavat hoitajan. Ja kuinkahan moni äiti ja isä ryyppää kotona lastensa edessä ja potee lisäksi sitä krapulaa seuraavana päivänä?

Kannattaiskohan pitää huoli omista asioista?

Eihän se kovin hyvä vanhempi ole joka viikonloppu aamuisin krapuloissaan heittää lapselle syötävät pöydälle ja tämän jälkeen kapulan käteen että pelaa tai leiki jotain jotta saa aamun tunnit kulutettua ja pään selväksi... itse en ole ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen yli 3 vuoteen käynyt kertaakaan baarissa ja kotonakin juon keskimäärin 4 kaljaa viikossa ja olen varmasti joka sunnuntai aamu klo.8 valmis lähtemään lasten kanssa ulos. Viikolla kun se ei ole mahdollista niin viikonloput on super tärkeitä jo lasten hyvinvoinninkin takia. Ja huomaa kuinka helposti lapsi leimaantuu esim äitiin jos isä ei pidä huolta ollakseen lasten kanssa aina kun mahdollista. Ap ja myös mies!

Juot neljä kaljaa viikossa? Hirveä määrä. Juot ne ilmeisesti kun lapsi on kotona? Kamala mitä vahinkoa hänelle aiheutat. Saattaa olla että joku tuttusi on jo tehnyt sinun lapsesta lasun. Soittoa pukkaa kohta sieltä päin.

Ja mitähän ihmeellistä on siinä että pukkaa elektronisia laitteita lapselle käteen ja antaa tuntikaupalla ruutuaikaa? Aika yleistä ihan niinkuin missä tahansa lapsiperheessä. Moni vanhempi kiittää luojaa muumeista ja pikkukakkosesta juurikin siitä ruutuajasta jotta saa rauhassa tehdä jotain omien lasten häiritsemättä.

Ei juma.. Tässä taas joku vitun vajukki kirjoittelee. Millainen äiti lykkää lapselle pleikkarit käteen ja telkkua vaan? huh! Vajukkejahan niistä tulee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillälailla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki jaksa hengata pentujensa kanssa 24/7.

Eikö sitä pitäisi miettiä ennen lisääntymistä että heidän kanssaan on oltava 99% aina eikä sillonku huvittaa?

Onko hoitaja huono? Vai mikä on vikana? Nuohan on ihan vastuullisia kun hommaavat hoitajan. Ja kuinkahan moni äiti ja isä ryyppää kotona lastensa edessä ja potee lisäksi sitä krapulaa seuraavana päivänä?

Kannattaiskohan pitää huoli omista asioista?

Eihän se kovin hyvä vanhempi ole joka viikonloppu aamuisin krapuloissaan heittää lapselle syötävät pöydälle ja tämän jälkeen kapulan käteen että pelaa tai leiki jotain jotta saa aamun tunnit kulutettua ja pään selväksi... itse en ole ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen yli 3 vuoteen käynyt kertaakaan baarissa ja kotonakin juon keskimäärin 4 kaljaa viikossa ja olen varmasti joka sunnuntai aamu klo.8 valmis lähtemään lasten kanssa ulos. Viikolla kun se ei ole mahdollista niin viikonloput on super tärkeitä jo lasten hyvinvoinninkin takia. Ja huomaa kuinka helposti lapsi leimaantuu esim äitiin jos isä ei pidä huolta ollakseen lasten kanssa aina kun mahdollista. Ap ja myös mies!

Juot neljä kaljaa viikossa? Hirveä määrä. Juot ne ilmeisesti kun lapsi on kotona? Kamala mitä vahinkoa hänelle aiheutat. Saattaa olla että joku tuttusi on jo tehnyt sinun lapsesta lasun. Soittoa pukkaa kohta sieltä päin.

Ja mitähän ihmeellistä on siinä että pukkaa elektronisia laitteita lapselle käteen ja antaa tuntikaupalla ruutuaikaa? Aika yleistä ihan niinkuin missä tahansa lapsiperheessä. Moni vanhempi kiittää luojaa muumeista ja pikkukakkosesta juurikin siitä ruutuajasta jotta saa rauhassa tehdä jotain omien lasten häiritsemättä.

Ei juma.. Tässä taas joku vitun vajukki kirjoittelee. Millainen äiti lykkää lapselle pleikkarit käteen ja telkkua vaan? huh! Vajukkejahan niistä tulee!!

No minun kokemuksen mukaan aika moni vanhempi. Mutta sitä on tietenkin vaikea itselle myöntää.

Mikä muuten on vajukki?

Vierailija
44/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole itselläni todellakaan hyviä kokemuksia lastensuojelusta ja siitä että viedään kotoolta pois jonnekkin laitokseen. Omasta lapsuudestani kyse. Ja tuossa tapauksessa sossut saattaisivat suoraan ymmärtää/keksiä että huoltajilla on paha alkoholiongelma ja vakavaa lasten heitteillejättöä. Se kun on kirjattu paperille niin aika vaikeaa sitten siinä saada oikeutta..

T. 26

Vierailija
45/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse asia puheeksi kaverisi kanssa ja ensinnäkin oletko varma että näin tapahtuu useinkin? Mistä kuulet nämä juorut? Vai oletko kenties kaverisi ikkunan alla kyttäämässä?

Vierailija
46/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elin lapsuuteni noin. Oltiin siskon kanssa kotona kun vanhemmat rellesti baareissa ja yöllä herättiin ku ne tuli kamalan ryminän kanssa kotiin, usein oli riitojakin. Viikonloput ne makas sohvalla ja niiden mielestä kaikki oli hyvin kun olihan rahapäivänä ostettu ruokaa. Muina päivinä ei sitten ollutkaan mitään syötävää. Oli tosi tylsää aina ja pelottavaa. Pelon tunteet ja välinpitämättömyys on lapsesta ihan hirveitä tunteita. Oli meilä atari peli siloin mutta olipa kiva pelata maha kippurassa sitä. Mieluummin olisin harrastanut vaikka jalkapalloa jossa vanhemmat olisivat kannustaneet, oi että se olisi ollut mahtavaa! Tänä päivänä en heillä käy, liikaa ahdistavia muistoja. Omille lapsilleni olen läsnä en ainoastaan paikalla.

Vierailija
47/47 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani että sinulla on huonoja kokemuksia lastensupjelusta. Mutta se että aikuiset jotka tietävät ongelmista ja eivät puutu asiaan, ei auta näitä eikä muitakaan vastaavassa tai vieläkin pahemmassa tilanteessa olevia lapsia. Siksi aina on puututtava jos pienikin huoli tai epäilys herää, se on aivan jokaisen velvollisuus. Voi miettiä että jättäisikö omaa pientä lastaan hetkeksikään tuollaisen kännissä olevan vanhemman hoitoon. Siinä vastaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi