Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu rikkaan miehen kanssa

Vierailija
20.04.2016 |

Kuulostaa mukavalta, mutta ei todellisuudessa ole sitä... Olemme seurustelleet vuosia ja mieheni on kaikin tavoin elämäni rakkaus. Mutta minusta on alkanut tuntumaan, etten enää jaksa tätä raha-asiaa. Olen lopen kyllästynyt siihen, että kaiken täytyy olla luksusta ja jotenkin ihmeellistä. Asumaankin pitäisi muuttaa luksusalueelle, muut eikäy, kun rikkaiden seurassa majailu. Mies ei vain mitenkään vuosienkaan jälkeen käsitä, että minulla ei ole varaa kaikkeen mihin hänellä. Mutta silti kaikki on tehtävä tietyllä tasolla. Minua on alkanut ällöttämään kaiken arvottaminen rahalla. Minulle luksusta elämässä on esim. pitkään nukkuminen, kiireetön päivä jne. En tarvitse hänen "luksustaan" kaikessa. Ja esim. en tiedä kuinka kivaa olisi asua luksusalueella itse normituloisena selittelemässä, kuinka en tee samoja asioita kuin muut ja mies. Onko kenelläkään ollut rikasta miestä? Miten saada hänelle kelpaamaan "normaalimman" elämän?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt minua ahdistaa muuttaa luksusalueelle, jossa suurin osa naisista on rikkaiden miesten kotirouvia ja keskittyy vain kauneushoitoloihin ja shoppailuihin.  

Tunnet siis kaikki naiset alueella, jossa et edes vielä asu?

Vierailija
22/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo rikas mut asun luxus alueella mitäs nyt?

Naapurit varmaan puhuu selän takana köyhyyden kalvamasta elämästäni.

Ei ne kyl tiedä etten oo rikas mut varmaan rikkailla on jokin vaisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tunnen aika monta alueen naisista, kun ovat miehen tuttavien vaimoja. Alueella kun ei asukaan kun yritysjohtajia jne., joten piirit ovat aika pienet.

Vierailija
24/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt minua ahdistaa muuttaa luksusalueelle, jossa suurin osa naisista on rikkaiden miesten kotirouvia ja keskittyy vain kauneushoitoloihin ja shoppailuihin. Minä sitten välissä selitän meneväni töihin ;

Vedä nyt oikeasti käteen senkin paskahousu.

Me ns. luksusrouvat ollaan ihan tavallisia ihmisiä eri taustoilla, eikä tosiaankaan mitään shoppailevia hoitoloita. Itse olet ennakkoluuloinen tyhjäpää, jonka ongelmat on first world problems.

Tämä sun aloitus kuulostaa ihan jonkun tyhmän ihmisen kuvitelmalta siitä miltä tuntuu rikastua.

Vierailija
25/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tunnen aika monta alueen naisista, kun ovat miehen tuttavien vaimoja. Alueella kun ei asukaan kun yritysjohtajia jne., joten piirit ovat aika pienet.

Nyt tämä jutustelusi alkaa mennä vielä omituisemmaksi. Sinun miehesi siis tietää, että hänen tuttaviensa vaimot eivät käy töissä (eivätkä siis tuo mitään tuloja kotiin), mutta haluaa sinun osallistuvan puoliksi perheenne menoihin? Miten hän selittää asian muille? Miksi hän haluaa asumaan tuolle alueelle, muttei aio antaa sinun elää edustusrouvan elämää, kuten muut?

Vierailija
26/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä jutustelusi alkaa mennä vielä omituisemmaksi. Sinun miehesi siis tietää, että hänen tuttaviensa vaimot eivät käy töissä (eivätkä siis tuo mitään tuloja kotiin), mutta haluaa sinun osallistuvan puoliksi perheenne menoihin? Miten hän selittää asian muille? Miksi hän haluaa asumaan tuolle alueelle, muttei aio antaa sinun elää edustusrouvan elämää, kuten muut?

Porvoossa elämä on rankkaa edustusrouvapiireissä

Vierailija
27/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi välttyä käyttämästä rumaa kieltä: mies on kusipää, jolla setelit kelluvat keltaisessa nesteessä ja euronkuvat pyörivät silmissä. Siirrä mies pois elämästäsi, ei hän ole elämäsi suurin rakkaus. Jos olisi, ymmärtäisi myös sinut taloudellisen tilanteesi.

Vanha totuus pitää edelleen paikkansa: LIKA BARN LEKA BÄST. Eli kun taustat ovat suunnilleen samanlaiset, niin elämäkin sujuu hyvin. Arvot ja asenteet ovat samanlaiset.

Vierailija
28/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä tarkasti paljonko poikaystäväni tienaa, mulla nettotulot ovat 10000 euron luokkaa luulen. Itse saan nettona vajaan 2000 joten on selvä että jos hän haluaa tehdä tiettyjä asioita kanssani, hän maksaa - itse tämän sanonut:) Hän 31, minä 25 jos asiaan jotain vaikuttaa.

Vierailija
29/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole "rikas" (tai siis toki on, mutta tässä jutussa sillä ei ole väliä), vaan mulkku. Mies käyttää rahojaan alistaakseen ap:ta. Jos hänellä ei olisi rahaa, hän löytäisi kyllä jonkin muun keinon. Ja ap on niin tyhmä (sori vaan), että lakaisee miehen luonnehäiriön "rikkauden" piikkiin ja kuvittelee että suhde olisi ihan ok jos joko mies olisi köyhempi tai hän itse rikkaampi... Hah.

Alistettu naisrukka on vieläpä muuttamassa loukkoon alueelle johon ei itsellä olisi varaa, kun eihän miehelle voi sanoa ei. Siinä sitten olet täysin riippuvaisena tyypistä, jonka elämän tehtävä näyttää olevan aiheuttaa puolisolleen riittämättömyyden ja huonouden tunteita. Onnittelut mahtavista valinnoista.

Mulle muutes tulee mieleen se kirjoittaja, joka oli uusiosuhteessa juurikin rikkaamman miehen kanssa, ja mies pakotti naisen matkustamaan lapsiensa kanssa petivaatteet mukanaan tykönsä joka viikonloppu. Ja tuo nainen sitten raahasi lapsensa peittoineen ja tyynyinen sekä pyyhkeineen miehen luo, kun eihän sitä nyt voi toista pyytää ostamaan edes pyyhkeitä vieraille... Siinäkin oltiin muuttamassa yhteen kirjoittajalle liian kalliiseen taloon, mutta yhteenmuutto oli "pakollinen", koska peittojen raahaus oli käynyt liian työlääksi. Oletko ap se sama tyyppi ja täysin unohtanut mitä sulle silloin sanottiin?

Vierailija
30/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä tarkasti paljonko poikaystäväni tienaa, mulla nettotulot ovat 10000 euron luokkaa luulen. Itse saan nettona vajaan 2000 joten on selvä että jos hän haluaa tehdä tiettyjä asioita kanssani, hän maksaa - itse tämän sanonut:) Hän 31, minä 25 jos asiaan jotain vaikuttaa.

Jos nuo 10 000 on sen ainoat tulot kuukaudessa, ei sillä pitkälle pötki. 120 000 vuodessa... Hyvätuloinen toki on. En ihmettele että sinun täytyy osallistua asumiskuluihin, jos luksuskämppää hienolta alueelta mielitte.

Vierailija
31/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo 10 000 on sen ainoat tulot kuukaudessa, ei sillä pitkälle pötki. 120 000 vuodessa... Hyvätuloinen toki on. En ihmettele että sinun täytyy osallistua asumiskuluihin, jos luksuskämppää hienolta alueelta mielitte.

Eihän tuo ollut ap. Sitäpaitsi 120 000e vuosinettotuloista voi laittaa asumiseen helposti ainakin 90 000e/vuosi. Sillä maksaa reilussa 10 vuodessa melkein miljoonatalon. Kai Helsingistäkin saa "luksuskämpän hienolta alueelta" miljoonalla? 

Vierailija
32/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain erilaiset elämänarvot. Samanlaiset arvot on elintärkeitä toimivalle ja terveelle parisuhteelle. Teillä arvot on erilaiset, teidän parisuhteesta ei ehkä ikinä tule toimivaa.

Vierailija
33/33 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo ei ollut ap:n eli minun viesti. Mieheni tienaa todellakin aivan erilaisia summia kuin tuossa puhuttiin. Kyse ei ole mistään 120 000 euron vuosituloista vaan erittäin moninkertaisista. Eikä kysekään ole alle miljoonan talosta, vaan huomattavasti enemmän maksavasta. Enkä oikeasti pidä miestä minään alistajana (hän kohtelee minua kauniisti, hieroo, tuo kukkia ja shamppanjaa, vie matkoille), vaan olen todellakin vain sitä mieltä, että hän on niin täysin vieraantunut normaali-ihmisten elämästä. Siis siitä, että ns. käyttörahaa ei jää palkasta kymmeniä tuhansia eikä kerta kaikkiaan ymmärrä, ettei normi-ihmisillä ole rahaa kaikkeen luksukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi