Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuvatko tummatukkaiset mielummin vaaleatukkaisiin ja toisinpäin?

Vierailija
20.04.2016 |

Vai tykkäävätkö enemmän saman hiusvärin kumppanista?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee suurinpiirtein niin että 95% maailman väestöstä haluaa mielummin tumman ja 5% vaalean. Mutta kun vaaleita on vain noin 1% niin jokaista vaaleaa kohti on viisi ottajaa.

Miesten ja naisten suhteen ei ole isoja eroja, paitsi että naiset haluavat mielummin luonnostaan tumman/vaalean kun miehille värjätty käy ihan yhtä hyvin.

Vierailija
22/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten suhteen ei ole isoja eroja, paitsi että naiset haluavat mielummin luonnostaan tumman/vaalean kun miehille värjätty käy ihan yhtä hyvin.

Naisia ei yleensä kiinnostaa niinkään miehen ulkonäkö sinällään vaan tulevien jälkeläisten ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee suurinpiirtein niin että 95% maailman väestöstä haluaa mielummin tumman ja 5% vaalean. Mutta kun vaaleita on vain noin 1% niin jokaista vaaleaa kohti on viisi ottajaa.

Nuo on varmaan luvut siitä minkä värisen elämänkumppanin haluaa, mutta jos kysytään sänkyseuraa pelkästään,niin kyllä siinä kohtaa blondien suosio nousee kummasti.

Blondit kadonnevat sukupuuttoon parissa sadassa vuodessa.

Vierailija
24/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on varmaan luvut siitä minkä värisen elämänkumppanin haluaa, mutta jos kysytään sänkyseuraa pelkästään,niin kyllä siinä kohtaa blondien suosio nousee kummasti.

Lisäksi blondit ovat nykymaailmassa yleensä myös pidempiä ja varakkaampia mikä tekee heistä halutumpia.

Vierailija
25/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaaleilla miehillä siis vähemmän testosteronia kuin tummilla?

Vierailija
26/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko tuo hiusten tummuminen iän myötä yleensäkin joku erityisesti miehillä tapahtuva ilmiö? Kyllähän naisillakin hiusväri tummuu jos sitä ei vetyperoksidilla säädellä?

Vierailija
27/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloin miettimään, kaikilla ihastuksillani on aina ollut tummat hiukset. Olen itse myös tummatukkainen.

Vierailija
28/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuilla on eniten kummat, kaljuuntuvat nopeammin tummat vai vaaleat en tiedä itse mutta siitä voisi kai päätellä.

Minusta paljosta testosteronista ei seuraa mitään hyvää. Niin oudolta kuin kuulostaakin niin monet ovat saaneet itsensä impotenteiksi käyttämällä lisätestoja.

Vierailija
29/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omalta väriltä vaalea, mutta purkista käytän tummaa.

Itsellä ei ole ollut mitään väliä, onko mies tumma vai vaalea. Kumpaakin on löytynyt elämän varrella.

Nykyinen mies on tumma. :)

Vierailija
30/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tästä voi taistella, ei sillä hiusvärillä ole mitään väliä ihastumisen kannalta.

Vierailija
31/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri millaisia miehiä minulla on ollut ja tajusin että kaikki vakavat suhteet ovat olleet tummien miesten kanssa ja yhden yön jutut blondien kanssa. Ehkä on vaan sattumaa mutta hieman mykistyin kun tuon tajusin.

Vierailija
32/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään punaisista ja tummista hiuksista miehillä ja naisilla, itsellä punertavat keskiruskeat hiukset.

Vierailija
33/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut sekä vaaleisiin, että tummiin, enkä ihastumishetkellä ole ajatellut asiaa. Nyt olen kuitenkin huomannut pitäväni enemmän tummista, varsinkin jos piirteet ovat muutenkin vahvat. Niin ja itse olen tumma.

Vierailija
34/34 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tummatukkaisiin ihastuu juuri kukaan, jos on vaaleita tarjolla.

Aasiassa parikymmentä vuotta sitten olin tuhansille ihmisille ensimmäinen vaaleatukkainen, jonka näkivät. Vieraat ihmiset tulivat hiuksia koskettelemaan.

Tumma on sellainen tuttu ja turvallinen ja vaalea on niin jännä ja eksoottinen. Näin siis oikeastaan Suomen ja Viron ulkopuolella. Norjassa ja Ruotsissa vaaleat tytöt värjäävät hiuksiaan tummiksi koska haluavat olla koulussa ja koulumatkalla rauhassa.

Suomessa on vaaleatukkaisia suhteessa enemmän, kuin missään. Nekin ruskeat hiukset mitä suomalaisilla on, ovat maailman mittakaavassa vaaleat hiukset.

Tummana ja ei-suomalaisena naisena sanon, ettei väittämäsi pidä paikkaansa. Jostain syystä silti koko elämäni ajan vaaleilla naisilla on ollut tarve kertoa minulle miten kukaan ei ikinä missään tilanteessa voi ihastua tällaiseen tummaan naiseen jos on vaalea tarjolla ja silti on jostain syystä aina riittänyt mulle ihastunutta treffiseuraa, jotka eivät ole karanneet heti ensimmäisen vaalean naisen hameenhelmojen perään.

En ymmärrä tällaista tummien naisten mollaamista, mulla ei ikinä olisi pokkaa sanoa kellekään päin naamaa, että ei suhunut kukaan voi ikinä ihastua, koska olet väärän värinen.

Ovatko nuo vaaleat naiset edes olleet aitoja blondeja vai tekoblondeja? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan