Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Change-rintaliivit

Vierailija
20.04.2016 |

Oletteko ostaneet kyseisestä kaupasta? Suositteletko?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo se kauppa, josta B-kuppinen kävelee pois E-kupin liivien kanssa?

Hyvän markkinointistrategian pulju keksinyt. Kenen naisen itsetuntoa ei hivelisi kuvitellessaan itsensä isorintaiseksi?

Tuskin se on ketjun vika, että naiset kuvittelee suorilta jonkun F-kupin olevan valtava. Suurin osa naisista käyttää kuitenkin väärän kokoisia liivejä, yleensä liian isolla ympäryksellä. Sitten kun ympärysmittaa tiputetaan alaspäin niin onko se ihme, jos kupin koko "suurenee"? Todellisuudessahan kuppi ei välttämättä kasva ollenkaan vaan on sitten rinnakkaiskokoa toisen kuppikoon kanssa, esim. 75 C:n kuppi on samankokoinen kuin 65 E. Tai se 60 G.

Joojoo, muuta changen liiveissä on imartelukoot sekä kupeissa että ympäryksissä.

T. Change-koissa DD60

Tiedätkö miten ympärysmitta edes otetaan? Otetaan siis napakka mitta ja pyöristetään se lähempään viiteen senttiin. Sitten tästä mitasta poistetaan vielä 5 cm niin saadaan liivin ympärysmitta. Esim. minun rinnanympärys on 72 cm, joka pyöristetään 70 cm:iin. Siitä otetaan vielä se 5 cm pois niin saadaan 65. Näin liivit kestävät pidempään, vaikka löystyisivätkin.

Ei mulle kyllä yllä ympärille 65 mitenkään päin vaikka ympärys on tuo 70cm. Toki voi johtua siitä ettei vastaavasti isomman koon kuppia ole olemassakaan tuolla mitalla.. :)

Koko 65 pitäisi mennä yllesi helposti jos ympäryksesi on oikeasti 70cm. Vai oletatko että hakasten pitäisi mennä kiinni niin ettei ympärysnauhaa tarvitse venyttää ollenkaan?

Mun ympärys on 71 cm ja menin kuuntelemaan just tämmöstä paskaa ja ostin sitten kerran 65-ympäryksen. Oli vaikea hengittää.

Sama juttu. Nuo "napakat" varmaan sopii niille, jolla on läs... pehmeämpää kudosta selkäpuolella.

Vierailija
42/55 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison Omenan liikkeessä ainakin loistava palvelu! Olen tuotteisiinkin ollut tyytyväinen. Mukavan tuntuiset liivit eivätkä ole menneet käytössä miksikään, toisin kuin esim. Calvin Kleinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas isorintaisena luulin, että siellähän myydäänkin sitten mulle sopivia kokona, jee! no sitten menin sinne niin koko kaupan valikoimasta ei löytynyt tarpeeksi isoa kokoa. F ja G -kuppikin liian pieniä. Joo ja laatu surkea myöskin.

Muistaakseni koot meni I-kuppiin asti kun kävin sovittelemassa. Mutta joo, laatu on huonoa ja niiden kuppimalli on ihan väärä mun tisseille, eikä niillä ole kuin sitä yhtä mallia.

On useampia kuppimalleja.

Vierailija
44/55 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo se kauppa, josta B-kuppinen kävelee pois E-kupin liivien kanssa?

Hyvän markkinointistrategian pulju keksinyt. Kenen naisen itsetuntoa ei hivelisi kuvitellessaan itsensä isorintaiseksi?

Kuvitellessaan isot rinnat voi olla tyytyväinen changeen, mutta Todella Isorintainen joutuu siinä kaupassa pettymään. Olen käynyt kokeilemassa, ja J-kuppi oli aivan liian pieni minulle normaalisti G/H-kuppia käyttävälle.

Vierailija
45/55 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas isorintaisena luulin, että siellähän myydäänkin sitten mulle sopivia kokona, jee! no sitten menin sinne niin koko kaupan valikoimasta ei löytynyt tarpeeksi isoa kokoa. F ja G -kuppikin liian pieniä. Joo ja laatu surkea myöskin.

Muistaakseni koot meni I-kuppiin asti kun kävin sovittelemassa. Mutta joo, laatu on huonoa ja niiden kuppimalli on ihan väärä mun tisseille, eikä niillä ole kuin sitä yhtä mallia.

No ei ole, kun kaikki niiden kupit ovat laakeita ja leveitä, vaikka leikkaus olisi hieman erilainen (balconette, plunge yms) Mun rinta tarvii kapean ja syvän kupin, kun ovat sellaiset torpedon malliset, eivätkä pyramidit.

Vierailija
46/55 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, kun kaikki niiden kupit ovat laakeita ja leveitä, vaikka leikkaus olisi hieman erilainen (balconette, plunge yms) Mun rinta tarvii kapean ja syvän kupin, kun ovat sellaiset torpedon malliset, eivätkä pyramidit.

Ja tämäkö on jotenkin changen vika? Jos jonku liikkeen rintsikat ei sulle natsaa, niin en silti lähtis valittamaan liikkeestä. Ei mullekaan sovi monien valmistajien rintsikat, mutta changelta on muutamat tosi mukavat ja Victoria's secretin rintsikat on kans hyviä. Mulla onkin kyllä kohtuu pienet rinnat, jotenkin siis näiden valmistajien kellä on suuremmat kuppikoot (Change 60D, VS 32D) rintsikat sopii mulle paremmin kuin monen muun valmistajan jolla olisin esim. 70B. Ei mulle sovi kaikkien valmistajien farkutkaan, toiset istuu toisia paremmin, miksi rinnat olis eri juttu.

Niin ja todella hyvää palvelua olen saanut sekä changessa että VS:llä, tosin siitä alkaa olla jo varmaan 3-4 vuotta kun olen Changella shoppaillut.

Vierailija
47/55 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkö on jotenkin changen vika? Jos jonku liikkeen rintsikat ei sulle natsaa, niin en silti lähtis valittamaan liikkeestä. Ei mullekaan sovi monien valmistajien rintsikat, mutta changelta on muutamat tosi mukavat ja Victoria's secretin rintsikat on kans hyviä. Mulla onkin kyllä kohtuu pienet rinnat, jotenkin siis näiden valmistajien kellä on suuremmat kuppikoot (Change 60D, VS 32D) rintsikat sopii mulle paremmin kuin monen muun valmistajan jolla olisin esim. 70B. Ei mulle sovi kaikkien valmistajien farkutkaan, toiset istuu toisia paremmin, miksi rinnat olis eri juttu.

Niin ja todella hyvää palvelua olen saanut sekä changessa että VS:llä, tosin siitä alkaa olla jo varmaan 3-4 vuotta kun olen Changella shoppaillut.

Sanoinhan että myös laatu on mielestäni Changella huono, sen voi kai laskea heidän syyksi? Lisäksi kerroin muitakin huomioitani ko. merkistä, kai se on sallittua kun keskustelupalstalla ollaan.

VS:n kokomittaussysteemi on muuten ihan naurettava, jos se vielä on se, että ympärysmitta mitataan rintojen yläpuolelta.

Vierailija
48/55 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa yrittäny ostaa sieltä liivejä mut ei vaan löydy sopivaa kokoa missään perusmallissa. Noin 65I/J ois hakusessa ja siinä kokoluokassa on aika vähän vaihtoehtoja. Ihan perus mustat tai nudet t-paitaliivit oisin halunnu mut ei kun ei... täytyy tyytyä kalliimpiin merkkeihin.

Vierailija
49/55 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-kupit minäkin sieltä löysin, mutta pieni mikä pieni. Mulle pitäis varmaan heidän mittataulukkonsa mukaan olla joku R/ S-kuppi ja ympärys 65.

Vierailija
50/55 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan että myös laatu on mielestäni Changella huono, sen voi kai laskea heidän syyksi? Lisäksi kerroin muitakin huomioitani ko. merkistä, kai se on sallittua kun keskustelupalstalla ollaan.

VS:n kokomittaussysteemi on muuten ihan naurettava, jos se vielä on se, että ympärysmitta mitataan rintojen yläpuolelta.

Jännästi mulla ainakin nää VS:n rintsikat on parhaiten istuvat mitä oon ostanu, että sinällään en pidä naurettavana vaikka mittaisivat navan kohdalta.

Vierailija
51/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkumista aina näistä changen koista. Kai kaikki nyt tajuaa,että jokaisella merkillä on omanlaisensa mitoitus ja ostaa sitten sen mukaan mikä tuntuu ja näyttää sopivalta. Ihan niin kuin muissakin vaatteissa. Mulla kuppikoko vaihtelee merkistä riippuen välillä 65-70 F-H. Joillain merkeillä ympärykset ovat joustavampaa materiaalia kuin toisella, joskus taas kupit ovat hieman pienempiä jne.

Vierailija
52/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vinkumista aina näistä changen koista. Kai kaikki nyt tajuaa,että jokaisella merkillä on omanlaisensa mitoitus ja ostaa sitten sen mukaan mikä tuntuu ja näyttää sopivalta. Ihan niin kuin muissakin vaatteissa. Mulla kuppikoko vaihtelee merkistä riippuen välillä 65-70 F-H. Joillain merkeillä ympärykset ovat joustavampaa materiaalia kuin toisella, joskus taas kupit ovat hieman pienempiä jne.

Tajuaa, tajuaa ja sitähän tässä on juuri koitettu tollkuttaa, että mitoitukset ovat erilaiset eri liikkeissä, eri merkeillä ja malleissakin!

Mutta ei se ole meidän isorintaisten oma vika, kun tuon kaupan koot ovat meille aivan liian pienet.

Vierailija
53/55 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihottumaan Changen kaaritukiliiveistä rrintojen alle. Kysyttäessä eivät pystyneet kertomaan tukikaarten materiaalia. Enää en uskalla ostaa sieltä

Vierailija
54/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mut on minusta mielenkiintoinen aihe. Mulla on isot rinnat ja kokoni on 70I ihan joka kaupassa mistä tuota kokoa löytyy. Kuulostaa oudolta että moni ostaa Changesta eri kokoisia liivejä kuin muualta mutta kai se on sitten niin paljon liivien ja rintojen mallista kiinni.

Vierailija
55/55 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja pienissäkin koissa ne kupit on liian leveällä. Mun rinnat oikeasti pullahtelee ulos heidän liiveistään, kun on laakeat ja leveät kupit liian kaukana toisistaan. Full support -malleja ei mun koossa (65D/DD/E, joskus ollut myös joku 70C, Changen mitoituksella siis) ole. Ne saattaisi olla istuvammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä