Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla pahasti päässä vikaa? Vai miksi minua aina naurattaa tai hymyilyttää yksinään julkisilla paikoilla, kun tiedän, ettei "saisi" nauraa.

Vierailija
20.04.2016 |

Useimmiten hymyilyttää vain, mutta välillä myös tulee nauruun purskahduksia.

En kestä tätä. Haluisin, että mua kuitenkin pidettäisiin ihan täyspäisenä eikä minään kylähulluna.

Jostain syystä muistan tämän aina tuolla liikkuessa, että nyt ei saisi hymyillä eikä nauraa, ettei minua luulla hulluksi.
Sitten minua naurattaa tai hymyilyttää paljon herkemmin kaikki.

Välillä myös on valmiiksi joku juttu mielessä ja mietin jo kaupan ovella, että mitenhän minä selviän tästä.

Mitä ihmettää teen tälle? Tämä alkoi noin reilu 2 vuotta sitten. Tätä tapahtui vain sattumalta pari kertaa ja sitten aloin stressaamaan näitä ja nykyään kokoajan joutuu pidätellä hymyä tuolla. Toivon aina, että kaupassa olisi mahd vähän porukkaa. Silloin ei naurata yleensä .

Muutenkin liikun aika vähän tuolla niin minulle isoon kauppaan meno tuntuu hiukan isomalta jutulta kuin sellaiselle joka pyörii sielä tuntikausia jokapäivä.

Sekä pahimpia paikkoja ovat kassajonot. Niissä meinaa ruveta hymyilyttämään. Ja mietin, että nyt yritän nollata mielen ja olla ihan rauhassa, että nyt ei naureta niin minia rupeekin huvittamaan tuo miten itselleni puhelen mielessä, vaikka tuokaan ei nyt yksin ollessa naurata.

Etenkin väsyneenä ja stressaantuneena tämä on vielä pahempaa.

Onko muita samanlaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa viirata jotenkin päässä.

Vierailija
2/11 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on hymyilemisessä ja nauramisessa? Enemmän mua haittaa naama ns. norsunvitulla kulkevat. Hymyilevä ja itsekseen naurava ihminen on ihastuttava. Itsekin olen sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittekö että kun ihminen edes tekohymyilee, aivot luulee että ihminen on oikeasti onnellinen ja vapauttavat endorfiineja, serotoniinia yms. Joten hymyile rohkeasti vaan! hymy tarttuu toisiinkin, minusta on ihanaa tavata hymyileviä ihmisiä, tulee hyvälle tuulelle. Joku myrtsi suomalainen saattaa katsoa ja ajatella että ompa siinä hullu kun itsekseen hymyilee, muista että se on vain suomalainen tapa! monissa muissa kulttuureissa saa vapaasti hymyillä päivät läpeensä :) minuakin hymyilyttää ja naurattaa etenkin töissä kaikki asiat koko ajan, omat päänsisäiset jutut, tai jokin mistä kuvittelisin että olisipa hassu jos kävisi niin tai näin. Ahdistaa pidätellä hymyä ja naurua!

Vierailija
4/11 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi päästä kunnolla nauramaan! sinulla on selkästikin patoutunutta positiivista energiaa, nauti siitä ja kanavoi se oikein johonkin, tai naura vain ulos reippaasti :)

Vierailija
5/11 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin saattaa huvittaa jokin asia ja hymyilen, vaikka niin ei tietenkään sovi tehdä Suomessa. :D

Äitini hyräili kävellessään ja olen alkanut tehdä samaa. Pari päivää sitten hyräilin joululauluja ja jäin kiinni, kun joku ohitti minut ja kääntyi katsomaan. White Christmas taisi olla sopimaton kappale huhtikuussa. En hyräile, jos muita on lähellä, mutta kyseinen henkilö yllätti minut. Hehe.

(Täysjärkinen psykiatrin mielestä. Työnantaja lähetti tutkimuksiin, koska sain kaikki mahdolliset infektiotaudit eli ilmiselvästi hullu, joten psykiatrin juttusille. Verikokeissa selvisi lopulta syöpä. Päässä ei viiraa.)

Vierailija
6/11 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla mielisairas

Vierailija
8/11 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan tuollaista ole.

Vierailija
9/11 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, iteki nauran melkeen kokoajan. Et siis oo ainut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä