Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman pohjantähden alla - Cannonballs

Vierailija
19.04.2016 |

Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.

Kommentit (711)

Vierailija
381/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se missin hakkaaja on superpelottavan näköinen, hyi kamala :/ mietin sitä uhkaavana ja kävi puistattaan

Kuka se nyt on sitten? Pistäkää linkki vaikka kuviin.

http://instagram.com/ihankejosena

Vierailija
382/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi muijat varmaan vaan tykkää olla tuolla jännämiesten seurassa. Huomiota kaipaavia naisia jotka nauttivat noiden miesten perseenpuristuksista

Mutta noista tietää heti ulkonäöltä ja olemuksesta, millaisia ovat. Sen sijaan ne opettaja- ja insinöörijännämiehet, joita on satoja tuhansia, ovat paljon petollisempia. Kuitenkin samalla luonteella varustettuja, ku monet noista prätkäjengiläisistä.

Tohon voisi lisätä virkamies - jännämiehet ja oikeuden tuomarit, syyttäjät pilipali-näyttöineen, jotka ei perhedy huolellisesti tosiasiallisiin dokumentteihin ja faktoihin. Joitakin vaan tuomitaan, koska vastapuolen paremmin vetoava tarina voittaa ja tapahtuneet tosiasiat on sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on ihan ku joukko ysiluokkalaisia uhoamassa. Halveksunta yhteiskuntaa ja veroja kohtaan on kovaa, mutta jo vain kelpas sairaalan apu, kun käsi katkes.

Vierailija
384/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas se "pikku vito" sitten on?

Se laiha luikku nuorempi mies. Ulkonäöltään ihan eri kaliiberia kuin nuo muskelityypit.

Kuvia?

Vierailija
385/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahhahahaha noi mopokerhothan onkin ainoita jotka harjoittaa talousrikoksia ja harmaata taloutta, katsokaas peiliin, koska veikkaan että jokainen on joskus tehnyt verokortin ohi kaverille palveluksia oli se sitten hiusten leikkuuta, muuttoapua, remonttiapua tms. aina ei tietenkään rahallista korvausta saa mutta kyllä yleensä jonkun korvauksen näistä palveluista saa. Jos noi kerhot yhtäkkiä katoaisivat niin luuletteko että huumekauppa, pahoinpitelyt, rikollisuus ym... maailmasta katoaa? Ootte ihmiset ihania kun vaahto suussa paasaatte maailman pahuudesta syntipukkina moottoripyöräkerholaiset. Antaa poikien kerhoilla niin tietää poliisit ja tavallisetki tallaaja mistä pahuuden pesä löytyy ja kun jotai sattuu niin tietää mistä mennä kyselemään.

Aika lapsellinen tapa puolustaa väärää toimintaa sillä, että kun noi muutkin tekee niin. On varmaan pahempia ja fiksumpia rikollisia (jotka eivät jää edes kiinni) mutta eihän se tee rikoksista sen hyväksyttävämpiä. Ja kyllä minusta siinä on hiukan eroa, jos vaikka leikkaa jonkun hiukset ja ottaa kympin "pimeästi", kuin että kavaltaa vaikkapa miljoonan lapsilta ja vanhuksilta verovilpin muodossa.

Ei siinä ole mitään kunnioitettavaa. Robin Hoodkin varasti rikkailta ja antoi köyhille, mutta nämä varastavat köyhiltä ja pitävät kaiken itse.

En puolustele, huvittaa vaan nää lynkkaustalkoot jota käydään jokaista julkisuudessa esiin tulevaa asiaa vastaan. Suomessa on toimiva oikeuslaitos joka tarvittaessa tuomitsee rikoksista ja sillä hyvä, jos av-palstalaiset saisivat päättää olisi Suomessa käytössä kuolemanrangaistus ja kidutuskammio jokaista varten joka uskaltaa esittää valtavirrasta eriäviä mielipiteitä.

Suurimmalle osalle riittäisi ihan vaan se, että toimitaan Suomen lain, eikä oman käden oikeuden kautta. Eikö lynkkauskin ole enemmänkin juuri näiden liivijengien toimintamalli. Viime aikoina onneksi on tainnut vähemmän olla käytössä, mikä on ihan hyvä juttu.

Vai koetko, että esim. sinut on palstalla lynkattu mielipiteidesi vuoksi. Se ei ole lynkkausta, jos on eri mieltä, se on keskustelua. Jos haluaa keskustella samanmielisten kanssa vailla eriäviä mielipiteitä, niin sitten voi vaikka perustaa jonkun kerhon tai ryhmän.

Olin tulossa sanomaan samaa. Ei olisi kuolemanrangaistusta Suomessa vaan kansalaisia joiden elinkeino ei tulisi rikollisesta toiminnasta, oli se sitten väkivaltaa, huumeita tai talousrikoksia.

Pitäsikö sitten pureutua ongelman juurelle ja miettiä miksi tässä maailmassa on tuollaista toimintaa. Ja kyllä täällä kuule aika rankalla kädellä solvataan ja haukutaan ja luokitellaan ihmisiä wt:stä bikersluteiksi jos nyt sattuu vaikka tuntemaan jonkun joka kuuluu esim mopokerhoon ja auta armias pitää tätä ihmistä vielä ihan luotettavana ja hyvänä ystävänä.

Pitäisi, tietenkin. Mutta varmasti osa noista miehistä olisi saanut ihan kunniallisen duunin, jos olisi ollut asialla eikä kuluttanut aikaansa naaman tatuointiin. 

Mun moraali ei ainkaan antaisi periksi kaveerata taparikollisten kanssa. Niitähän noi on. Tasaisesti "talossa".

Kerhon jäsenistäkö kukaan ei käy kunniallisessa duunissa? Kaikkiko tosiaan "taparikollisia", mistä tiedät kun et kaveeraa? En puolustele rikollisia vaan haluan tietää, onko näin että ei yksikään muistoajossa ajaneesta liivimiehestä tee kunniallisesti töitä? Miksei poliisi pidätä kaikkia jos kaikki kerran on rikollisia?

Tasaisin väliajoin niitä pidätetäänkin, tarpeen ja todisteiden mukaan. Ohjelmassa moni kertoi vankilataustastaan. Useita kertoja vierailtu. Ja rikoksia sai tehdä jatkossakin, vaikka kuului kerhoon. Ei tuomittu.

En tiedä ovatko kaikki jäsenet rikollisia, mutta tämän hetken tiedon valossa siihen on suuntaus. Ja ainakin ovat ookoo, että muut tekevät niitä (jopa heidän oma johtaja) joten siinä mielessä he eivät ole moraaliltaan sen parempia. 

Duunissa voi käydä samalla, kun tehtailee rikoksia.

Huono moraali on eri asia kuin rikollisuus, rikollisen tunteminen ei tee rikolliseksi. Ja on se duuni kunniallinen tehtailee rikoksia tai ei, mutta jotenkin en osaa kuvitella kenenkään kahvitauolla pohtivan että jaahas kenekäs pahoinpitelen tänään tai mitäs jos kävis vaikka lounastauolla pankin ryöstään. Nojoo saivartelukshan tää meni. En vain ymmärrä sitä että ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia, mutta ei kuitenkaan suvaita yhteiskunnan epäkohtia, kuten moottoripyöräkerhot, vaan niitä pitää joukolla ensin kauhistella ja sitten lakaista pois näkyvistä. Kun vaihtoehtoisesti voitais keksiä ratkaisuja ongelmiin jotka rikollistoimintaa aiheuttaa.

Vierailija
386/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Nina sentään 45-vuotiaalta näytä, muttei kyllä 29-vuotiaaksi uskoisi. Varmaan se fitness ja kropan totaalinen rasvattomuus tekee kuivan ja vanhemman näköiseksi.

Myös pikkulapsiarki ja aktiivinen elämä väsyttää.

Monet fitnessnaiset on naamastaan aika väsyneen näköisiä.

Mut kyllä toi Nina hyvännäköinen on, en mä sitä kiellä!

Vierailija
387/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi miss helsingin ex on myös sen bb-leinan ex. Kirjoitti aikanaan Leinan kanssa yhteistä blogia (joo kyllä, blogia :D). Löytyy googlesta "she said he said blogi" haulla. Kirjoittaa siellä kuinka oli nuorempana outo lintu ja kaikkia ongelmia oli jne. Ulkoisesti muuttunut kyllä täysin.

Vierailija
388/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi miss helsingin ex on myös sen bb-leinan ex. Kirjoitti aikanaan Leinan kanssa yhteistä blogia (joo kyllä, blogia :D). Löytyy googlesta "she said he said blogi" haulla. Kirjoittaa siellä kuinka oli nuorempana outo lintu ja kaikkia ongelmia oli jne. Ulkoisesti muuttunut kyllä täysin.

LOL. Olin ihan unohtanut. Ei sitä kauaa jatkunutkaan. Oli kyllä komea pari silloin.

Rakkaustarina mun (punaisin) silmin

Ihmiset on pyytänyt poustausta mun versiosta meidän rakkaustarinasta. Meni hetki tässä muistellessa vanhoja, tässä se tulee. Varaa vierellesi nenäliinat...Not. Tämä tarina alkoi näin:

Oli kaunis prinsessa joka nukkui ikuista unta, jonka voisi herättää vain suudelmalla rakkaalta prinssiltä. Sit mä saavuin, pussasin, ja se heräs! Noi ei ihan, mut ois se voinu noinkin mennä. Mä olin nuori ja omast mielestäni semi komee, ylimielinen, itserakas, ja hukassa oleva nuorimies vielä noihin aikoihin. Maailma siisteintä oli vetää mukii, odottelin vaan hetkiä että pääsis vetämään lisää, millään muulla ei oikeestaan ollut väliä. Kunhan pääs parhaiden kavereiden kanssa vaan heiluu, hämmentää, ja aiheuttaa pahennusta.

Mun yks parhaista ja pitkäaikaisemmistä ystävistä Tuomas, pyys mua duuniin Club Oopperaan, en ollut aikaisemmin tehnyt päivääkään alan hommia. Siellä mä sitten olin, myin teineille kuppii, eikä hajuakaan miten toi homma toimii. Mulla oli menossa tossa vaiheessa joku semi hevarivaihe, oli irokeesiä, meikatut silmät, ja mustat kynsilakat, haisin miehelle, ja kuuntelin erittäin vihaista musiikkia. Kuuntelen edelleenkin, mut nyt mun ei tee enään mieli polttaa autoja, potkia roskiksia, tai tapella vaan huvikseen.

Mun duunissa pyöri paljon tyttöjä, ja sai olla huomion keskipisteenä, se oli jotain sellast junnuna et mä luulin et mä olen jumalasta seuraava. Mut mä olin oikeesti juopost kerjäläisest seuraava, alaspäin. Tuli vietyä tyttöjä kotiin, ja skaala oli laaja: Rotkosta hirvikolariin. En kiinnostunu kenestäkään oikeesti, kunhan pidin hauskaa dokauksen sivussa frendien kanssa. Kun toin tytön kotiin, en jättänyt ikkunaa auki illalla sen takii, et tunnelma olis niin kuuma, vaan sen takii että aamulla olis helpompi hypätä ikkunasta kun kadutti TAAS niin saatanasti.

Yhtenä iltana kaikki muuttu, tuntu kun olis jääny auton alle. Leina pamahti mun duunipaikalle sen frendien kanssa, juomaan perryä muovituopeista eurolla (kyllä, perryä eurolla, nam). Siinä oli jotain niin kuumaa et mä en voinut käsittää. Tuli samaan aikaan sellanen olo kun olis saanut sähköiskun, hyvällä tavalla. Mä olin ihan myyty. Mun oli pakko saada toi mimmi mun iholle, jotenkin, ajattelin ekaks.

Smuuttina miehenä menin sitten, ja löin kasan drinkkilippuja sen käteen, sanomatta sanaakaan, ja juoksin pois kun ens saanut sanaakaan ulos suusta, jäädyin. Leina oli vähän kujalla, se varmaan luuli et mä oon joku promohannu joka jakaa ilmaisia juomia, tai sit se luuli et oon mykkä tai jotain. Siellä mä sit duunissa olin loppupäivän, paskat housussa kun jännitti niin paljon. Duunipäivän jälkeen mä kaivoin Leinan numeron Tuomakselta (joka oli samanlainen roskis kun minä noihin aikoihin, terkkuja), mut nykyään yks skarpeimmist kundeista jota tiedän, jolla on kuuma mimmi, hyvä duuni ja hyvät hauikset.

Sain kun sainkin Leinan treffeille mun kanssa. Ei tienny mihin lähti! Treffeillä edelleen jatkoin samaa jäätymistä, Leina piti keskustelua yllä. Jotain se mussa näki, kun suostui näkemään uudestaan ja uudestaan. mä olin ihan taivaissa, odotin vaan milloin saan nähdä uudestaan. Jotenkin hassusti se tunne että halus vain pöksyihin, vaihtu että mä halusin muutakin, mä halusin tästä naisestä kaiken. Kun mä tapasin Leinan, mä olin todella huonossa kondiksessa, painoin about 65-70kg, olin ihan valkoinen. Tosta ajasta musta ei ole kauheesti kuvia edes, kun olin niin hoikka et kuvissä näyttää et oon haamu tai valotus virhe. Noista ajoista paino hiipiny sinne 90kg molemmin puolin, ja on ihan ok kondikses, kausiluontoisesti:)

Meillä on ollu ylämäkii, ja todella jyrkkiä alamäkiä. Kaikki ne vahvistaa. Rakkaus ei ole koskaan kuollut. Aina ollaan jaksettu uskoo tulevaisuuteen, vaik hetkittäin tuntunu että tää on liian raskasta. Sillä määrällä energiaa mitä me ollaan laitettu 8 vuoden aikana riitelyyn, pyörittäs Kampin keskuksen sähköjä vuoteen 2020 asti. Mun Äiti, Leinan äiti, mun tärkeimmät ystävät, on aina tukenut mua, kun on ollut vaikeeta, ja kannustanu tsemppaamaan, ei luovuttamaan. Mä tiedän että mä olen todella vaikea ihminen jonka kanssa elää, mulla on mielipiteitä joissa en taivu, oon kiukkunen nälkäisenä, oon ihan 6v pojan tasolla silloin, ja paljon muuta. Mutta tässä ollaan silti.

Hyviä tyttöjä, joihin luottaa, joita rakastaa, ja jotka rakastaa takaisin, ja jotka antaa samaa hyvää takaisin, on vähän. Sama toimii tytöt toisinpäin! Pitäkää niistä kiinni.

Pus Pus,

Toni K

Vierailija
389/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ex. Snapchatissa ihqkuvia.

Vierailija
390/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vetää jotenkin kerrasta hiljaiseksi kun yli 40-vuotias äijä heiluttaa uhmakkaasti keskisormeaan nenän edessä hokien vittu-vittu.

Vierailija
391/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se missin hakkaaja on superpelottavan näköinen, hyi kamala :/ mietin sitä uhkaavana ja kävi puistattaan

Kuka se nyt on sitten? Pistäkää linkki vaikka kuviin.

http://instagram.com/ihankejosena

Sen näköinen, että kännissä tuosta tulee väkivaltainen. Saattaa kilahtaa ilman syytä, kuvittelee että joku vittuilee juuri hänelle. Arvelen, että amfetamiini maistuu myös, monille tuon oloisille ihmisille se maistuu. Tuollaisia mielikuvia tuli, en väitä mitään.

Vierailija
392/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

whaat!!?? kerro lisää!? ovatko palanneet yhteen!?

Vierailija
393/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessica in kommentoinut ton äijän yhtee instakuvaan tässä huhtikuun aikana että :"mun

Vierailija
394/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet Popedan biisiä? Cannonballsissa, Cannonballsissa, äijät uhoaa lailla WT:n!

-Mies 29v + 2v-

Vierailija
395/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava esimerkki hankkia mukulalle isäpuoleksi linnakundi rikollinen, UUH. Kyllä siinä insta-huuma karisee kun yyhoona hoitelee kahta lasta räntäsateessa ja iskää pääsee näkemään vaan vankilassa.

Ihan vitun vastuutonta vielä tehdä lisää kersoja näille.

Vierailija
396/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kejosella oli Jessikasta kuva tässä jokin aika sitten, mutta nyt on poistettu. Soutaa huopaa?

Tuo lihaskasvu näyttää olevan viime vuosina niin jyrkkää, että kyllä on syöty kaurapuuroa urakalla...

Vierailija
397/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kejosella oli Jessikasta kuva tässä jokin aika sitten, mutta nyt on poistettu. Soutaa huopaa?

Tuo lihaskasvu näyttää olevan viime vuosina niin jyrkkää, että kyllä on syöty kaurapuuroa urakalla...

Kaurapuuroa ja valkuaista.

Vierailija
398/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä rahkaakin.

Vierailija
399/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessica in kommentoinut ton äijän yhtee instakuvaan tässä huhtikuun aikana että :"mun <3"

No hyi, näköjään. Eipä taida päässä paljon mitään liikkua.

Vierailija
400/711 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä rahkaakin.

Grillattua kanaa ja seitiä. 

Kaurapuuron on muuten todettu aiheuttavan agressiivisuutta. Varsinkin raejuustoon sekoitettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi