Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi USA:ssa on eri psykiatrinen tautiluokitus,kuin Euroopassa?
19.04.2016 |
Whitetrash porukalla ikioma tautiluokitus?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yhdysvalloissa terveet sairaat haluavat oman erityisen diagnoosinsa, joka kunnioittaa heitä erityisinä ihmisinä. Jokaiselle, jolla on rahaa tai vakuutus, riittää vastaanottoaikoja. Ja ei kun lippu salkoon yhteisen unelman kunniaksi, ellei lippu jo hulmua vastaanoton ulkopuolella.
Eurooppa on White trash, joten lienee se ja sama,miten he tautinsa luokittelevat
Eurooppalaisille on oma kategoria, Eurotrash joka kuuluu ja nakyy USAn turistirysissa.
Alue: Aihe vapaa
En tiedä, mutta lähenevät toisiaan versio versiolta.