Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä risoo naisten parinvalinnassa...

Vierailija
19.04.2016 |

...on se että sanotaan, että miehessä on jotain pahasti vikaa kun ei saa naisia. Kuitenkin monien kohdalla fakta on, että jos ne itseinhon tunteet olisi siinä yläasteiässä tai myöhemminkin suunnannut itsensä sijasta ympäristöön, eli olisi ollut joku lippis väärinpäin kulkeva koulukiusaaja, jota muut syystä tai toisesta pitävät coolina, niin ongelmaa naisten saamisen suhteen ei olisi koskaan syntynytkään.

Ongelma ei ole niinkään se, että mies on viallinen (toki huono itsetunto on vika, ei siinä mitään). Ongelmana on, että se huono itsetunto johti heikkoon sosiaaliseen statukseen. Jos mies olisikin omaksunut narsistisia piirteitä ja niin sanotusti ulkoistanut pahan olon ympäristöönsä, olisi seurauksena ollut että hän olisi ollut mahdollisesti hyvinkin suosittu tyyppi.

Myöhemmin tilejä tasoittaa lähinnä se, että monet kiusatut päätyvät hyviin ammatteihin ja kiusaajilla taas usein menee huonosti elämässä. Kiusatulla voi myös olla varaa ostaa kalliita vaatteita, jolloin hän ei olekaan enää siellä sosiaalisen hierarkian pohjalla edes siinä mielessä. Hän oppii ehkä verkostoitumistaitoja ja muuta, vapautuu hieman, kun taas kiusaaja alkaa yhä enemmän ja enemmän vaikuttaa keskenkasvuiselta juntilta.

Kuitenkin jos kiusattu jää huonosti koulutetuksi, epäsosiaaliseksi ressukaksi, hän on aikuisenakin paljon vähemmän kiinnostava naisten silmissä kuin kiusaajansa. Se, että miehille valehdellaan että "sinussa on sitä ja tätä vikaa kun et saa naisia, naiset haluaa hyviä miehiä", on oikeastaan kauheaa paskaa. Ja se Axl Smith tulee muuten saamaan jatkossakin pillua vaikka kuinka. Koska on julkkis.

Ei kukaan mies halua kuulla sitä bullshittia mitä jotkut naiset jauhavat, että muka miehessä on joku kamala vika kun ei saa naista. Se on halventavaa paskaa. Me kaikki tiedetään, ettei naisten valintakriteerit ole niin jaloja kuin te väitätte. Enkä mä ainakaan ole naisia siitä tilille vaatimassa. Kyllähän mä itsekin panen mieluummin jotain kaunista kiusaajanaista kuin kilttiä ylipainoista naista. En todellakaan ole tuomitsemassa ketään. Mutta aivan turha miehiä halventaa tästä, koska yksinkertaisesta ei naisilla ole varaa siihen. Miehen sosiaalinen asema tulee aina menemään minkään moraalisten seikkojen ohi. Voit olla mitä mukavin mies, mutta jos olet epävarma, sosiaalisesti kömpelö ja muutenkin kaikki sinussa on ns. matalaa sosiaalista statusta, et tule olemaan naisten suosiossa. Jos olet mulkku, se ei pahemmin haittaa mikäli olet "cool" ja vielä jossain arvostetussa ammatissa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tl;dr

Vierailija
2/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se risoo kun ne valkkaa jonkun muun kun mut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota aloitusvouhkaamistasi jaksa erkkikään lukea loppuun.

Vierailija
4/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samat asiat mitkä naisia risoo miesten parinvalinnassa. Ihmiset on vaan paskoja. Ei mitään uutta.

Vierailija
5/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa, mitä lapsena yläasteen pihassa tapahtui? Minä jatkoin elämääni, olen yliopistossa ja sosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
6/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Elämä ei ole tasa-arvoista, ja kukaan ei saa kaikkea, mitä haluaa. Mutta minkä sille voi? Ketään naista ei voi pakottaa syrjäytyneen puolisoksi, ja vapaassa maailmassa meillä kaikilla on oikeus valita puolisomme juuri niillä kriteereillä kuin itse haluamme, eikä se kuulu kenellekään muulle.

Parinvalinnan kriteereiden tarkoitus ei ole jalous, siksi on ihan turhaa valittaa, että naisten kriteerit eivät ole jaloja. Eivät ole, minä halusin parhaan miehen juuri minulle. Eikä miestenkään kriteerit ole jaloja, eikä tarvitse olla. Minä haluan, että mieheni nimenomaan halusi juuri minut, eikä jalona miehenä vain huolinut.

Ja ehkäpä, jos lakkaat haluamasta 'naista', joka sinut huolisi, avautuisit, ja tutustuisit ihmisiin, tapaisisit jonkun naisen, johon rakastuisit. En usko, että se on kenenkään kohdalla mahdotonta.

Vierailija
7/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Se ei vaan auta jos vielä haukutaan ja moralisoidaan päälle. Se moralisointi on todella huvittavaa, kun näkee että työpaikan naiset kuolaavat jotain Tauski-tyyppistä narsistipaskaa ja tietää että sillä "Tauskilla" ei tule koskaan olemaan vaikeuksia naisten saamisessa. Monen naisen jutut kun ottaisi todesta, niin epävarmassa ressukkamiehessä on jotain vikaa verrattuna näihin "Tauskeihin", koska "Tauskit" saavat naisia.

Vierailija
8/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota aloitusvouhkaamistasi jaksa erkkikään lukea loppuun.

Aivan totta!

T. Erkki

Vierailija
9/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, olet oivaltanut parisuhdemarkkinoiden keskeisimmän toimintaperiaatteen. Naiset haluavat panetuttaa itseään niillä lauman johtaja-alfoilla eli koulukiusaajilla ym. mulkvisteilla. Tavallisella keskivertomiehellä ominaisuudet eivät vaan riitä, ellei sitten pysty teini-iässä tekemään järjestelmällisesti työtä muuttuakseen suosituksi ja muiden nuoleskelemaksi.

10/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa poikia kiusaavista ole itsekin poikia? Eli jos pojat kiusaavat toisilleen huonon itsetunnon, on naisten vika kun eivät halua katkeria ja huonoitsetuntoisia kumppaneita?

Vierailija
11/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Se ei vaan auta jos vielä haukutaan ja moralisoidaan päälle. Se moralisointi on todella huvittavaa, kun näkee että työpaikan naiset kuolaavat jotain Tauski-tyyppistä narsistipaskaa ja tietää että sillä "Tauskilla" ei tule koskaan olemaan vaikeuksia naisten saamisessa. Monen naisen jutut kun ottaisi todesta, niin epävarmassa ressukkamiehessä on jotain vikaa verrattuna näihin "Tauskeihin", koska "Tauskit" saavat naisia.

En minä haukukkaan, kärvistelen itsekseni. Tiedän etten ole kuuminta hottia joten en naisia syyllistä.

Vierailija
12/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa työpaikassa olet?!

Vierailija
13/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Elämä ei ole tasa-arvoista, ja kukaan ei saa kaikkea, mitä haluaa. Mutta minkä sille voi? Ketään naista ei voi pakottaa syrjäytyneen puolisoksi, ja vapaassa maailmassa meillä kaikilla on oikeus valita puolisomme juuri niillä kriteereillä kuin itse haluamme, eikä se kuulu kenellekään muulle.

Parinvalinnan kriteereiden tarkoitus ei ole jalous, siksi on ihan turhaa valittaa, että naisten kriteerit eivät ole jaloja. Eivät ole, minä halusin parhaan miehen juuri minulle. Eikä miestenkään kriteerit ole jaloja, eikä tarvitse olla. Minä haluan, että mieheni nimenomaan halusi juuri minut, eikä jalona miehenä vain huolinut.

Ja ehkäpä, jos lakkaat haluamasta 'naista', joka sinut huolisi, avautuisit, ja tutustuisit ihmisiin, tapaisisit jonkun naisen, johon rakastuisit. En usko, että se on kenenkään kohdalla mahdotonta.

Mä sanoin aloituksessa, ettei ketään pidä syyllistää omasta parinvalinnastaan ja että miehet ei ole tässä sen parempia. Myöskään miehiä ei pidä haukkua tai syyllistää siitä, etteivät ole naisten mieleen. Se oli aloituksen ajatus.

Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään vaikeuksia naisten saamisessa. Tää on varmaan joillekin vaikea ymmärtää että joku, jolle asia ei ole henkilökohtainen tuntisi sympatiaa näitä miehiä kohtaan joilla ei mene hyvin, mutta näin on uskokaa tai älkää.

AP

Vierailija
14/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Eiköhän suurin osa poikia kiusaavista ole itsekin poikia? Eli jos pojat kiusaavat toisilleen huonon itsetunnon, on naisten vika kun eivät halua katkeria ja huonoitsetuntoisia kumppaneita?

Sanoinko mä että se on naisten vika? Onko se jotenkin vaikea lukea aloitus alusta loppuun ennen kuin kommentoi?

AP

Vierailija
15/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla miehet kuolaa "alfanaaraiden" perään eivätkä tunnu edes näkevän niitä hiljaisempia ja vaatimattoman näköisiä naisia. Vain ne kaikista kauneimmat ja äänekkäimmät ja ne rumat ja lihavat on olemassa miehille.

Vierailija
16/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap, olet oivaltanut parisuhdemarkkinoiden keskeisimmän toimintaperiaatteen. Naiset haluavat panetuttaa itseään niillä lauman johtaja-alfoilla eli koulukiusaajilla ym. mulkvisteilla. Tavallisella keskivertomiehellä ominaisuudet eivät vaan riitä, ellei sitten pysty teini-iässä tekemään järjestelmällisesti työtä muuttuakseen suosituksi ja muiden nuoleskelemaksi.

Minusta vaikuttaa siltä, että kehitys on kaiken kaikkiaan pysähtynyt sinne yläasteen aikoihin. Naiset haluavat panetuttaa itseään koulukiusaajilla? You serious? Minkähän ikäisistä naisista, korjaan "naisista" nyt puhutaan? 17-vuotiaista? Siinä tapauksessa uskon. 27-vuotiaista? Sitten liikut jossain alakulttuurissa.

Katso ympärillesi, mitä näet. Minä näen lukemattomia ihan tavallisia keskivertomiehiä onnellisissa (ainakin päällepäin) parisuhteissa keskivertonaisten kanssa. En mitään ihme bimboja, jotka panetuttavat itseään johtaja-alfoilla. Jos sinun ystäväpiiriisi ei kuulu muunlaisia ihmisiä kuin itseään panetuttavia bimboja, koulukiusaajia ja naisettomia kunnon miehiä, niin kyse on pakko olla jostain alakulttuurista, muuta selitystä en keksi.

Vierailija
17/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestasi eläkä yleistäen. Itse en miehenä ainakaan halua mitään kaunista kiusaajaa ja pullukka kiltti nainen voisi olla just sopiva mulle.

Vierailija
18/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa työpaikassa olet?!

Toi oli vaan esimerkki. Mutta ihan tosielämästä voin kertoa esim. parikymppisenä eräässä opiskelupaikassa oli sellainen tuittupäinen kaveri, toisaalta ihan mukava jätkä välillä, mutta kenties pahasti persoonallisuushäiriöinen. Hän kiusasi porukkaa välillä ja eräissäkin bileissä paiskoi erästä "noloa" hyvin kännissä olevaa tyyppiä pitkin seiniä todella väkivaltaisesti. Mitään syytä hänellä ei ollut toiminnalle kuin että kyseinen tyyppi oli "ärsyttävä". Anyway, bileissä kuitenkin naiset oli koko ajan tän kaverin kimpussa. Välillä se suututti jotain naisia pahasti, mutta eipä ollut koskaan pulaa naisista. Eipä ollut naiset yhdenkään "nössön" kimpussa tuolloin.

Vierailija
19/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi eläkä yleistäen. Itse en miehenä ainakaan halua mitään kaunista kiusaajaa ja pullukka kiltti nainen voisi olla just sopiva mulle.

Hyvin sanottu. Pikku pullukamn voi kannustaa mukaan liikkumaan ja kas ei välttis vähän ajan päästä olekaan pullukka. Kauniista kusipäästä ei se kusipäisyys lähde millään.

Vierailija
20/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla miehet kuolaa "alfanaaraiden" perään eivätkä tunnu edes näkevän niitä hiljaisempia ja vaatimattoman näköisiä naisia. Vain ne kaikista kauneimmat ja äänekkäimmät ja ne rumat ja lihavat on olemassa miehille.

Toki toki. Naiset eivät vaan joudu kuuntelemaan halventavaa paskaa siitä, miten ovat miesvihaajia, potentiaalisia kouluampujia tai muuten täysiä sekopäitä, koska eivät ole naisten mieleen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi