Pääsykokeisiin pänttääjät
Täällä on taatusti muitakin pääsykokeisiin lukevia. Miten sujuu ja mihin haet? :)
Kommentit (32)
Maa-metsis tähtäimessä ja jos en pääse, niin ainakin sain lukea minua kiinnostavasta ja koskettavasta aiheesta. Lukuintoa kaikille!
huh, luku-urakkaa hoidettu tänään 30 sivua....vielä riittää!
Logopediaa pyrin opiskelemaan. Kirjat luettu melkein pariin kertaan. Olen perheellinen ja käyn töissä, joten illat ja viikonloput menee lukiessa. Enkä ole enää mikään nuori tyttönen :-)
Vierailija kirjoitti:
Arkkitehtuuria haen, seuraavaksi tiedossa matematiikan koe, joka varmaan suurimmalle osalle on ihan läpihuutojuttu mutta mun lukioajoista on ikuisuus eli lähden käytännössä nollasta verestämään muistoja. Neljäs tutkinto lähtee käyntiin jos kouluun pääsen. Jos en pääse, pitänee tehdä maisterin tutkinto jostain aiemmasta valmiiksi. Arkkitehtuuri on ollut suurin haave aina, mutta olen vaan pidätellyt itseäni hakemasta kun ajattelin että pitää olla "järkevämpi" ammatti.
Piirustustaito merkkaa kuulemma todella paljon. Sitä olisi hyvä treenata vaikka 6 tuntia päivässä nyt, jos et ole melko virtuoosi jo valmiiksi.
Olen kateellinen teille fiksuille, joiden on jaksettava lukea vielä monta viikkoa. Itselläni on enää 3 viikkoa aikaa ja aloitin lukemisen ihan liian myöhään, joten tulee tiukkaa lukea materiaalia edes kerran läpi. En silti luovuta. Tsemppiä muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen teille fiksuille, joiden on jaksettava lukea vielä monta viikkoa. Itselläni on enää 3 viikkoa aikaa ja aloitin lukemisen ihan liian myöhään, joten tulee tiukkaa lukea materiaalia edes kerran läpi. En silti luovuta. Tsemppiä muillekin!
Mihin haet? :) ja onko paljon materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen opiskelemaan psykologiaa, ja pitäisi opiskella tilastotieteen kirjaa ja aika paljon artikkeleja. En halua vielä myöntää että opiskelemaan pääsy on tällä kertaa turha toivo, koska jos nyt yritän parhaani ja käyn kokeessa, tiedän ensi vuonna paremmin mitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen opiskelemaan psykologiaa, ja pitäisi opiskella tilastotieteen kirjaa ja aika paljon artikkeleja. En halua vielä myöntää että opiskelemaan pääsy on tällä kertaa turha toivo, koska jos nyt yritän parhaani ja käyn kokeessa, tiedän ensi vuonna paremmin mitä odottaa.
Psykologia on niin kiehtovaa. Itsekin luen ravitsemuksen pääsykokeita varten psykologiaa. Sitä lukee kyllä ihan omaksi ilokseenkin :) oon ymmärtänyt, että tuo matematiikka on psykologian pääsykokeissa se vaikein osuus?
joo ja tänään en avannut yhtään kirjaa. huomenna on päivä uus ...luettavaa sivua tuhat ja viiskytkuus....
nyt on luettu kirjallisuusanalyysin tekemisestä. jotain käsitystä siis aiheesta. mites muilla menee, onko oppi tarttunut päähän?
huhuh, oon lukenu pää homeessa nyt tuon johdatus kielitieteeseen kertaalleen. eikun uudelle kierrokselle nyt sitten. ekaks litra kahvia.
Mun kaveri haki useana vuotena arkkitehdiksi. Monella tuo matematiikka on se kompastuskivi eikä suinkaan oo läpihuutojuttu. Tsemppiä :)