Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykokeisiin pänttääjät

Vierailija
18.04.2016 |

Täällä on taatusti muitakin pääsykokeisiin lukevia. Miten sujuu ja mihin haet? :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole täällä.

Vierailija
2/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken kävin kaupassa ja ainakin ihmisten tuijotuksesta päätellen näytin varmaan joltain kävelevältä muumiolta 8h lukemisen jälkeen...Oon nyt jo ihan rikki ja 7 viikkoa pitäisi vielä jaksaa. Haen siis kauppakorkeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just äsken kävin kaupassa ja ainakin ihmisten tuijotuksesta päätellen näytin varmaan joltain kävelevältä muumiolta 8h lukemisen jälkeen...Oon nyt jo ihan rikki ja 7 viikkoa pitäisi vielä jaksaa. Haen siis kauppakorkeaan.

Huh, tuttu tunne 😁 Itselläni on 4vkoa ravitsemustieteen pääsykokeisiin ja tuntuu, että miten tuon 4vkoa vielä jaksaa lukea 6-8h/pvä x 6vkossa. Odotan innolla ja kauhulla sitä hetkeä, kun koetilanteesta pääsee pois

Vierailija
4/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kasvatustieteisiin, kerran oon lueskellut matskut läpi, siis viime viikolla yks ilta. Pitää jossain välissä vaikka kerrata. Korkeakoulupaikka on jo, joten ei oo maailmanloppu, jos paikka ei irtoa. Mahdollisuudetkaan ei oo huikeat, kun 80% paikoista menee ensikertalaisille, mutta siinähän se motivaatio/osaaminen tulee mitattua. :)

Vierailija
5/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, tuttu tunne 😁 Itselläni on 4vkoa ravitsemustieteen pääsykokeisiin ja tuntuu, että miten tuon 4vkoa vielä jaksaa lukea 6-8h/pvä x 6vkossa. Odotan innolla ja kauhulla sitä hetkeä, kun koetilanteesta pääsee pois

Tsemppiä! Onneksi edes välillä aika kuluu kuin huomaamatta, mutta joskus taas jokainen keskittymistä vaativa minuutti on yhtä tuskaa :D uskon kuitenkin, että lopussa kova aherrus palkitaan

Vierailija
6/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen kasvatustieteisiin, kerran oon lueskellut matskut läpi, siis viime viikolla yks ilta. Pitää jossain välissä vaikka kerrata. Korkeakoulupaikka on jo, joten ei oo maailmanloppu, jos paikka ei irtoa. Mahdollisuudetkaan ei oo huikeat, kun 80% paikoista menee ensikertalaisille, mutta siinähän se motivaatio/osaaminen tulee mitattua. :)

Oho, onpa hurja määrä ensikertalaisille varattu. Mitä matskua kasvatukseen on?

Vierailija
7/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Onneksi edes välillä aika kuluu kuin huomaamatta, mutta joskus taas jokainen keskittymistä vaativa minuutti on yhtä tuskaa :D uskon kuitenkin, että lopussa kova aherrus palkitaan

No toivotaan todella, että lopussa aherrus palkitaan. Kammottaa jo ajatus, että syksyllä pitäisi taas kaivaa pääsykoekirjat esille

Vierailija
8/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep yök ei enää ikinä kiitos

No toivotaan todella, että lopussa aherrus palkitaan. Kammottaa jo ajatus, että syksyllä pitäisi taas kaivaa pääsykoekirjat esille

Vierailija
9/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haen kasvatustieteitä opiskelemaan, en oo tosin vielä alottanut lukemaan. Yks maisterin tutkinto löytyy jo, ja vanhalla opiskelutekniikalla mennään ;) Jos viikonloppuna lukasis artikkelit kertaalleen...

Vierailija
10/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haen kasvatustieteitä opiskelemaan, en oo tosin vielä alottanut lukemaan. Yks maisterin tutkinto löytyy jo, ja vanhalla opiskelutekniikalla mennään ;) Jos viikonloppuna lukasis artikkelit kertaalleen...

Mä otan ilolla vastaan sun opiskelutekniikkavinkkis 😁

Vierailija
11/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille! Itse luin vuosi sitten täyttä päätä hurjia määriä päivässä ja ensi viikolla heilun haalarit ja ylioppilaslakki päällä pitkin Turkua :--)

Vierailija
12/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kaikille! Itse luin vuosi sitten täyttä päätä hurjia määriä päivässä ja ensi viikolla heilun haalarit ja ylioppilaslakki päällä pitkin Turkua :--)

Taidemuseolla tavataan ;)

Vierailija
13/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä päntätään välillä tulen tänne tuulettamaan päätäni. haen suomen kieltä opiskelemaan...

Vierailija
14/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä lukemiset ellen jotenki saa aikaa revittyä jostain.. yks koulutus siis menossa ja aivan älyttömän paljon hommaa.. ja tosiaan en oo enään ensikertalainen niin laitoin paperit vetämään vaan et jos ehtis lukea muilta hommilta. Ehkä ensi vuonna sitten :(

Vierailija
15/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jäädä lukemiset ellen jotenki saa aikaa revittyä jostain.. yks koulutus siis menossa ja aivan älyttömän paljon hommaa.. ja tosiaan en oo enään ensikertalainen niin laitoin paperit vetämään vaan et jos ehtis lukea muilta hommilta. Ehkä ensi vuonna sitten :(

Mihin hait? :)

Vierailija
16/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lääkikseen, oon aivan kuollu ja pihalla kaikesta muusta maailmasta! Mahtaa olla hassu, ehkä vähän tyhjäkin tunne pääsykokeiden jälkeen :D

Vierailija
17/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille pääsykokelaille! Mä luin aikoinani pääsykoekirjat kuusi kertaa lävitse ja pääsin nippa nappa sisään ensimmäisellä yrittämällä :) Sitä minäkin itselleni hoin, että jos teen tän nyt kunnolla, niin ei tarvitse enää myöhemmin stressata.

(Mutta jotkut mun opiskelukaverit sanoi, että oli lukenut ne vain pari kertaa ja pääsivät kuitenkin sisään mua paremmilla pisteillä. En tiiä, opinko nyt minäkään niillä parilla viimeiselle lukukerralla mitään paremmin vai oliko se vaan sellaista paniikinomaista pingottamista :P)

Vierailija
18/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppikseen haen nyt toista kertaa ja nyt olen päättänyt päästä sisään! Usko omaan itseen on kova! Helsinkiin haluaisin mutta eiköhän tässä Vaasaan mennä jos johonkin.

Vierailija
19/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä täällä päntätään välillä tulen tänne tuulettamaan päätäni. haen suomen kieltä opiskelemaan...

miksi alapeukkuja? luen nyt pääsykoekirjaa toista kertaa muistiinpanoja tehden. käyn välillä lueskelemassa täällä päivän juttuja, niin on muutakin ajateltavaa.

Vierailija
20/32 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtuuria haen, seuraavaksi tiedossa matematiikan koe, joka varmaan suurimmalle osalle on ihan läpihuutojuttu mutta mun lukioajoista on ikuisuus eli lähden käytännössä nollasta verestämään muistoja. Neljäs tutkinto lähtee käyntiin jos kouluun pääsen. Jos en pääse, pitänee tehdä maisterin tutkinto jostain aiemmasta valmiiksi. Arkkitehtuuri on ollut suurin haave aina, mutta olen vaan pidätellyt itseäni hakemasta kun ajattelin että pitää olla "järkevämpi" ammatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi