Onko Allwayssillä enää ollenkaan hajustamattomia pikkuhousunsuojia?
Allways -pikkuhousun suojat on aina ollu mielestäni niitä parhaita. Pysyy, ei tunnu, sitoo tuoksut ja kosteuden...
Nyt vaan vaikuttais siltä, et niitä ei saa enää muuten kuin hajustettuina? Eih!!
Koko vessa haisee niiltä, jos paketin erehtyy ostamaan ja vessassa säilyttämään. Mies sanoo, että haju tarttuu myös ihoon ja maistuu...
Paketit haistaa yleensä kaukaa, siis jo kaupassa. Mutta kun on hetken siinä hyllyn edessä seissyt, ei voikaan olla varma onko kädessä oleva paketti hajustettu vaiko ei, kun joka puolella se hajuste haisee niin vahvalle. Lisäks on noloo haistella paketteja, jotta löytäis sen hajustamattoman. Ja joo, kyllähän niissä lukee, onko paketissa hajustetta vai ei, mutta niin pienellä ja huomaamattomassa paikassa, et jos ei todella näe vaivaa sen "parfum"-tekstin etsimiseen, niin ei sitä kyllä näe. "Paras" oli kerran se, kun ostin tuplapaketin (kaksi pakettia kääritty muovilla yhteen), jossa ei näkynyt päälle päin merkintä hajusteista, löytyi merkintä sitten kotona, kun poistin värillisen muovin. Siis sieltä alta! Saako noin edes toimia?
Niin ärsyttävää! Enää en ole vähään aikaan Allwaysia ostanut, kun en halua niitä hajustettuja! Muut merkit eivät kuitenkaan yllä samalle tasolle laadussa...
Mikä merkki olisi yhtä hyvä? Tai tiedätkö, tekeekö Allways myös hajuttomia suojia? Minkälainen pakkaus?
Kommentit (39)
Naisten pikkuhousut kiinnostaa... Kjäh kjäh
Mä taas tykkään hajustetuista. Peittää hyvin tuoksut. Oon tosi pettynyt, jos kaupasta ei löydy hajustettuja.
Ainakin niitä ihan ohuita saa ilman hajusteita. Itsellä ainakin riittävät normaalikäyttöön, siis kun haluaa vaan pysyä vähän freesimpänä.
En mä tiedä ... minä just imuroin mun Allwayssillä ja hyvin toimi. En tiennyt, että ne tekee jotain pillurättejäkin? Pitääpä kattella.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään hajustetuista. Peittää hyvin tuoksut. Oon tosi pettynyt, jos kaupasta ei löydy hajustettuja.
Mä ainakin haistan sut liikenteestä. Sen verran voimakas tuoksu.
Ei, ei ole.
Ja se hajuste on kaiken lisäksi voimakkaasti allergisoiva.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä ... minä just imuroin mun Allwayssillä ja hyvin toimi. En tiennyt, että ne tekee jotain pillurättejäkin? Pitääpä kattella.
Sä imuroit Allawayllä.
Ne hajustetut on ihan järkyttäviä! Kerran vahingossa ostin ja kun käytin, niim haarovälistä kantautui todella voimakkaan imelä kukkaistuoksu :D
Miltäs niitä pikkuhousuja oikein pitää suojella... kjeh,
Vierailija kirjoitti:
PS. Olen töissä Procter & Gamblen markkinoinnissa.
En ees enää ton takia uskalla ostaa niitä. Viime kerralla ostin taas vahingossa niitä hajustettuja, kun en käynyt pakkausta läpi suurennuslasin kanssa. Oon vaihtanut toiseen merkkiin.
Mä ostan ihan tavallisia siivettömiä, olisiko vihreä paketti? Niitä ainakin on yleensä hajusteettomana. En voi sietää hajustettuja. Hölmöin idea koskaan.
Oletteko laittaneet palautetta valmistajalle / maahantuojalle? Niin paljon olen kuullut naisten valittavan näistä, että jos jokainen laittais asiasta palautetta niin luulis jotain muutosta tapahtuvan!
Mä siirryin ostamaan Vuokkoset pikkuhousunsuojia. Ennen käytin hajustamattomia Alldays-suojia kun olivat mielestäni ehdottomasti parhaat suojat niukoille menkkavuotopäiville.
Siis nythän on ainaki siteet tullu takasin hajustamattomina. Tais myynti laskea aika paljon, kun hajustivat ne.
Kestosuojat on kaikkein parhaimpia. Tuntuu ihoa vasten ihan samalta kuin pelkät alushousut <3
Olivat munkin lemppareita ja samasta syystä jäivät pois. Järkyttävä keksintö, hajustaa nyt menkkarätit! Olen ihan pöyristynyt että tllainen idea on koskaan mennyt ees läpi, kuka muka...! No, ostin nyt kuukupin, ensi menkoilla testiin. Vähän hirvittää ja iljettääkin, kertakäyttösuojissa on samaa kuin talouspaperissa, kaikki ällötys häviää heti silmistä kun heittää pois. Mutta pitäis ajatella muutakin kuin omaa ällötyksen oloa, joten yritän parantaa tapojani.
Vierailija kirjoitti:
Kestosuojat on kaikkein parhaimpia. Tuntuu ihoa vasten ihan samalta kuin pelkät alushousut <3
Kertoisitko lisää. Nekö sitten pestään vaan? Olen tuo edellisen viestin kirjoittaja joka osti just kuukupin ihan ympäristöä aatellen. Tää kestosuoja kuulostaisi hyvältä, mutta pystyisinkö ällötyksen kanssa oppimaan... Aina ei pääse heti pesemään sitä suojaa. Ja lähteekö se sitten edes kunnolla puhtaaksi koneessa? Olen siis tosi vahvasti menkkajutuista ällöttyvä vaikka tässä iässä pitäis olla jo turtunut... Haluaisin kuitenkin ajatella laajemmin ja päästä yli tästä inhosta.
Ostin vasta Alwaysin fresh&protect ph.suojia, kun kaupassa ei muuta valikoimaa ollut. Paketti lemusi kassahihnalla jo aika voimakkaasti. Tässä vaiheessa ois pitäny dumpata jo paketti ja käydä toisessa kaupassa. Illalla nukkumaan mennessä vaihdoin suojan. Aamulla kun heräsin, niin alapää oli turvonnut, tulipunainen ja haavoilla. Kamala kutina ja polttelu :D Meinasin jo ukolle hermostua et on vieraissa käynyt. Sitten muistin ostaneeni niitä uusia suojia.
Minulta meni Always boikottiin. Tilalle hain Libresse daily fresh-paketin ja olen tyytyväinen. Ennen en ole libressestä tykänny, mutta koostumusta on ilmeisesti muokattu. Mielestäni huomaamattomampi kuin Always, eikä haise kukkaistuoksut!
Joo, sama juttu. En voi sietää niitä hajustettuja ja hajustamattomia siteitäkään ei aina löydy jokaisesta kaupasta.