Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Allwayssillä enää ollenkaan hajustamattomia pikkuhousunsuojia?

Vierailija
18.04.2016 |

Allways -pikkuhousun suojat on aina ollu mielestäni niitä parhaita. Pysyy, ei tunnu, sitoo tuoksut ja kosteuden...
Nyt vaan vaikuttais siltä, et niitä ei saa enää muuten kuin hajustettuina? Eih!!
Koko vessa haisee niiltä, jos paketin erehtyy ostamaan ja vessassa säilyttämään. Mies sanoo, että haju tarttuu myös ihoon ja maistuu...
Paketit haistaa yleensä kaukaa, siis jo kaupassa. Mutta kun on hetken siinä hyllyn edessä seissyt, ei voikaan olla varma onko kädessä oleva paketti hajustettu vaiko ei, kun joka puolella se hajuste haisee niin vahvalle. Lisäks on noloo haistella paketteja, jotta löytäis sen hajustamattoman. Ja joo, kyllähän niissä lukee, onko paketissa hajustetta vai ei, mutta niin pienellä ja huomaamattomassa paikassa, et jos ei todella näe vaivaa sen "parfum"-tekstin etsimiseen, niin ei sitä kyllä näe. "Paras" oli kerran se, kun ostin tuplapaketin (kaksi pakettia kääritty muovilla yhteen), jossa ei näkynyt päälle päin merkintä hajusteista, löytyi merkintä sitten kotona, kun poistin värillisen muovin. Siis sieltä alta! Saako noin edes toimia?
Niin ärsyttävää! Enää en ole vähään aikaan Allwaysia ostanut, kun en halua niitä hajustettuja! Muut merkit eivät kuitenkaan yllä samalle tasolle laadussa...
Mikä merkki olisi yhtä hyvä? Tai tiedätkö, tekeekö Allways myös hajuttomia suojia? Minkälainen pakkaus?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan ihan tavallisia siivettömiä, olisiko vihreä paketti? Niitä ainakin on yleensä hajusteettomana. En voi sietää hajustettuja. Hölmöin idea koskaan.

Onko pikkuhousun suojia siivillä ja ilman?

Vierailija
22/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää, jos teinit noita käyttävät (itsekin silloin kauan sitten käytin). Aikuinen nainen mitään alapäähajusteita kaipaa! Ei voi olla hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat munkin lemppareita ja samasta syystä jäivät pois. Järkyttävä keksintö, hajustaa nyt menkkarätit! Olen ihan pöyristynyt että tllainen idea on koskaan mennyt ees läpi, kuka muka...! No, ostin nyt kuukupin, ensi menkoilla testiin. Vähän hirvittää ja iljettääkin, kertakäyttösuojissa on samaa kuin talouspaperissa, kaikki ällötys häviää heti silmistä kun heittää pois. Mutta pitäis ajatella muutakin kuin omaa ällötyksen oloa, joten yritän parantaa tapojani.

Mikä sua ällöttää? Eihän se nyt ole sen kummempaa verta kuin mitä tulisi vaikkapa sormesta kun leikkaat itseäsi salaattia tehdessä.

No mutta siis minä ainakin vaan nuo kestosuojat (mulla on siis kestopikkuhousunsuojia, joita välillä käytän jupin kanssa varmuuden vuoksi) pesen normaalisti pyykkikoneessa. Ei ne ole sen "likaisempia" kuin pikkaritkaan.

Vierailija
24/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu miks niitä pitää hajustaa, ei mulla ainakaan menkat haise mitenkään, jos vaihdan siteen säännöllisesti :D Mitä helvettiä Allways, epäonnistunut yritys luoda kuluttajille tarve

Vierailija
25/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestosuojat on kaikkein parhaimpia. Tuntuu ihoa vasten ihan samalta kuin pelkät alushousut <3

Kertoisitko lisää. Nekö sitten pestään vaan? Olen tuo edellisen viestin kirjoittaja joka osti just kuukupin ihan ympäristöä aatellen. Tää kestosuoja kuulostaisi hyvältä, mutta pystyisinkö ällötyksen kanssa oppimaan... Aina ei pääse heti pesemään sitä suojaa. Ja lähteekö se sitten edes kunnolla puhtaaksi koneessa? Olen siis tosi vahvasti menkkajutuista ällöttyvä vaikka tässä iässä pitäis olla jo turtunut... Haluaisin kuitenkin ajatella laajemmin ja päästä yli tästä inhosta.

Heitän vaan pyykkikoriin ja pesen lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa kuudessakympissä. Jotkut neuvovat liottamaan, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi. Puhdistuvat normaalipesussakin, kunhan pesukone on kunnossa. Huonolaatuiseen puuvillaan saattaa jäädä tahroja, joten siteiden laatuun kannattaa kiinnittää huomiota.

Vierailija
26/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempisuojia oli alldaysit mullakin mutta kun muutuivat hajullisiksi siirryin s-ryhmän halppismerkkiin on nekin ihan hyviä. Vieläpä kotimainen eli luulen että se on sama kuin se vuokkoset. Niiden terveyssiteet on myös tosi hyviä, siis ne Rainbow merkkiset. Yksi paketti maksaa noin euron.

Vierailija
27/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tas hajusteettomia siteitä!!!!11

Vierailija
28/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te tarviitte pikkuhousunsuojia? vuotaako teillä kokoajan jotain?

Vierailija
29/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimarketista ei ainakaan löytynyt muita kuin noita hajusteisia. Ihan hirveitä ne hajusteiset, mulla tuli niistä ihan hirveä ihottuma ja päänsärky vaikkei mulla edes ole herkkä iho enkä muista hajusteista saa oireita.

Oletko kokeillut vuokkosia? Siirryin niihin, halpoja ja tosi pehmeitä.

Vierailija
30/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tas hajusteettomia siteitä!!!!11

Ja näitä Always mainostaa uutuutena!

Vierailija
31/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen , että ne Rainbowt tehdään Belgiassa. Itse käytän myös, mutta ei ole nyt pakettia hollilla, jotta pääsisin tafrkistamaan.

Vierailija
32/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te tarviitte pikkuhousunsuojia? vuotaako teillä kokoajan jotain?

Minä käytän niitä menkkojen lopussa kun vuoto on niin vähäistä että pikkuhousunsuoja riittää. Turha tuhlata siteitä pieneen vuotoon.

Vierailija
33/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestosuojat on kaikkein parhaimpia. Tuntuu ihoa vasten ihan samalta kuin pelkät alushousut <3

Kertoisitko lisää. Nekö sitten pestään vaan? Olen tuo edellisen viestin kirjoittaja joka osti just kuukupin ihan ympäristöä aatellen. Tää kestosuoja kuulostaisi hyvältä, mutta pystyisinkö ällötyksen kanssa oppimaan... Aina ei pääse heti pesemään sitä suojaa. Ja lähteekö se sitten edes kunnolla puhtaaksi koneessa? Olen siis tosi vahvasti menkkajutuista ällöttyvä vaikka tässä iässä pitäis olla jo turtunut... Haluaisin kuitenkin ajatella laajemmin ja päästä yli tästä inhosta.

Heitän vaan pyykkikoriin ja pesen lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa kuudessakympissä. Jotkut neuvovat liottamaan, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi. Puhdistuvat normaalipesussakin, kunhan pesukone on kunnossa. Huonolaatuiseen puuvillaan saattaa jäädä tahroja, joten siteiden laatuun kannattaa kiinnittää huomiota.

Mulla on ollu kestositeet käytössä  jo kuutisen vuotta. Kyllä niihin ajan oloon jää tahroja vaikka miten liottelis ja pesis. Etenkin ekoihin ostamiini (ovat siis vielä käytössä ja pelittävät hyvin) on nyt alkanut ilmaantua värjäymää, mutta eipä se toisaalta ihme ole. Huomattavasti mukavammat ovat kuin kertakäyttöiset, pari kuukautta sitten olin reissussa ja pakotettu käyttämään kertiksiä ja tuntui että hikoilen ja haudun kuoliaaksi, hyi olkoon.

Mulla on myös kuukuppi, mutta en ainakaan vielä mitenkään fanita sitä. Joissakin tilanteissa olen sitä käyttänyt, mutta se ei ole kovin kätevä joka paikassa jos ei ole mahdollisuutta pestä käsiään huolella.

Vierailija
34/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin Alwaysia vuosikausia, mutta hajustetuista tuli kutinaa. Vaihdoin Vuokkoset Cottoniin, jotka sopivat myös herkkäihoiselle, takaisin en vaihda!

Kiitos vaan Alwaysin valmistaja, muuten en olisi edes harkinnut vaihtoa.

Vierailija
35/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Harmillista, jos tarjolla ei ole niitä.

Vierailija
36/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähimarketista ei ainakaan löytynyt muita kuin noita hajusteisia. Ihan hirveitä ne hajusteiset, mulla tuli niistä ihan hirveä ihottuma ja päänsärky vaikkei mulla edes ole herkkä iho enkä muista hajusteista saa oireita.

Oletko kokeillut vuokkosia? Siirryin niihin, halpoja ja tosi pehmeitä.

Joo, tää on jännä, mullakaan ei ole muuten mitään hajusteyliherkkyyksiä tms., mutta nuo hajustetut siteet tuntuu jo kun vetää alushousut jalkaan, ihan ku ne hohkais jotain lämpöä. :D Ärsyttävätkin kyllä ihoa kun hetken on kosketuksissa. Esim. mikään vahvastikaan hajustettu suihkusaippua tai vastaava ei koskaan aiheuta oireita häpyalueelleni, mutta noi siteet... hrrr.

Vierailija
37/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset pikkuhousunsuojat ja esim. ohuet siivelliset siteet on hyviä. Ne eivät hiosta niin paljon kuin kalliimpien merkkien siteet.

Vierailija
38/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin käytin ennen alwayssia mutta vaihdoin vuokkosiin, ovat todella hyviä ja ihanan pehmeitä eikä haudo kunhan vaihtaa tarpeeks usein.

Vierailija
39/39 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin vahingossa kun en tutkinut pakkausta tarkemmin, kokeilin ja sain järkyttävän kutinan alapäähän, roskiin lensi koko paketti. Eipä sillä, ei toi värkki kyllä haise niin että sitä pitäisi peitellä jollain kemikaaleilla. Jos jollain on sellainen ongelma niin suosittelen lääkäriä, en hajusteita.