Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä shampoota ja hoitoainetta suosittelet? Vinkkejä kiitos! :-)

Vierailija
18.04.2016 |

Itsellä pitkät, runsaat ja hyväkuntoiset hiukset joille kaipaan ihan perusshampoota.

Aussie -tuotteista pidän, mutta niitä ei aina ole kaupassa ja saattavat olla hieman kalliita jos eivät ole alennuksessa.

Mitä muita, vähän samantapaisia shampoita ja hoitoaineita suosittelet, halpoja tai ainakin kohtuuhintaisia?

Kiitos kaikille jo etukäteen!!! :-)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tarkoittanut kehua hiuksiani, vain tuoda esiin sen että koska tukkaa riittää niin shampootakin menee jolloin haluaa ostaa mahdollisimman halpaa.

Ja koska hiuksissa ei ole värjäystä eikä muuta käsittelyä, niin perusshampoo käy.

Eli hyvä, halpa perusshampoo ja hoitoaine? Monta on kokeiltu joten vinkit ovat tosi arvokkaita!

Vierailija
2/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne uudemmat Garnierin jutut on kivoja, ne mitä on usein tarjouksissakin ja muutenki siis aika edullisia.

Doven jutut on myös tosi ihania ja halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös pitkät, paksut ja vahvat hiukset. Luottoshampooni on vuosia ollut Dove Daily Moisture normaaleille hiuksille. Olen kokeillut monia shampoita, myös kalliimpia ja aina palaan tuohon :) Paras :)

Vierailija
4/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös pitkät, paksut ja vahvat hiukset. Luottoshampooni on vuosia ollut Dove Daily Moisture normaaleille hiuksille. Olen kokeillut monia shampoita, myös kalliimpia ja aina palaan tuohon :) Paras :)

Hyvä tietää, tuota en olekaan kokeillut! Onko se kuinka kosteuttava? Mutta pitänee ottaa kokeiluun, kiitos! :-)

Vierailija
5/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne uudemmat Garnierin jutut on kivoja, ne mitä on usein tarjouksissakin ja muutenki siis aika edullisia.

Doven jutut on myös tosi ihania ja halpoja.

Kiitos! Nyt jo 2 ääntä Dovelle, joten se kannattaa varmaan ottaa kokeiluun :-) Ja tsekata nuo Garnierin myös. Kiitos!

Vierailija
6/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita suosituksia?

Vierailija
7/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen shampoo. Hoitoaineen poisjättämistä kokonaan kannattaa harkita.

8/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen koivushampoo toimii kuin tauti mulla. Talviaikaan olen myös tykännyt Flow kosmetiikan shampoopaloista. Nämä jälkimmäiset ovat sulfaatittomia eivätkä kaikille sovi. Itselläni hiukset tuntuivat aluksi tahmeilta, mutta se tunne katosi muutamassa pesussa. Ihan puhtaalta tukkani kyllä silloinkin näytti, vaikka tahmealta tuntuikin.

Vierailija
9/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tosi paljon! Nyt olen lähinnä ihmetellyt kaupassa ja napannut sitten mitä vain ostettavaksi.

Sen vielä kysyisin, että onko teillä suositella hyvää hiuksiin jätettävää hoitosuihketta tms.? Joka nimenomaan auttaisi takkuisuuteen, sähköisyyteen ja toisia kiiltoa?

Tavallinen hoitoaine kun tosiaan monesti jättää litteän raskaiksi.

Yllättävää kyllä, mutta lasten Muumi-suihke sopi hyvin! :-) Vonhan toki jatkaa sen käyttöä mutta vaihtoehdot olisivat kivoja. ... :-)

Kiitos!

Vierailija
11/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://eu.iherb.com/search?kw=Desert+EssenceCoconut+Shampoo

Vielä hölmö kysymys: Mistä noita saa ostettua Suomesta vai tarvitseeko tilata netistä?

Vierailija
12/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ on hyvä, löytyy myös jätettäviä hoitosuihkeita

Vierailija
13/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan kosteuttavia pesuaineita ja olen todennut Doven Pure Care Dry Oil tuotteet hyväksi. Pidän varsinkin siitä hoitoaineesta. :-)

Vierailija
14/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän XZ-sarjan shampoita, hoitoaineita ja -suihkeita. Ei ole silikoneja, mikä on tehnyt ihmeitä päänahkani hyvinvoinnille :) Erittäin hieno suomalainen on myös ihan jees.

Vierailija
15/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kalliit kampaamotuotteet, joihin olen tuhlannut pienen omaisuuden vuosien varrella uskoessani niiden parhauteen, vanhaan kunnon Hienoon suomalaiseen ja en ole katunut yhtään! Koskaan ei hiukset ole olleet näin upeassa kunnossa!!!

Vierailija
16/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä hölmö kysymys: Mistä noita saa ostettua Suomesta vai tarvitseeko tilata netistä?

No tuo iherb on hyvä ja halpa ostospaikka (postikulut ei edes Suomeen ole pahat, kun ottaa halvimman airmail-toimituksen... silloin paketti ei kyllä saa painaa liikaa).

Ensitilaaja saa alennuksen (googlettamalla löytyy koodeja), mutta muistaa kannattaa alv-rajat, koska ei ole EU:n sisäpuolella.

Enemmänkin tuolta itse tilaan ravintolisiä. Erityisesti vahvaa D-vitamiinia!

Vierailija
17/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen koivusampoo on paras. Edullinen.

Erittäin hyvä suomalainen sampoo sen sijaan ei pese hyvin ja aiheuttaa päänahan kutinaa.

Tervasampoo on ok.

Xs-sarjan vanilla cafe hoitosuihke on ihan hyvä. Ihan tydellistä tai oikein hyvää hoitoainetta en ole koskaan onnistunut löytämään.

Vierailija
18/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna shampoo ja hoitoaine ovat hinta-laatusuhteeltaan loistavia. Harmi etteivät ole hajusteettomia, oli pakko lopulta siirtyä muihin merkkeihin koska juuri heidän käyttämänsä hajusteet alkoivat kutittaa päänahkaa.

Erittäin hieno suomalainen on myös hyvä, joskin litrahinnaltaan hieman kalliimpi.

Lidlin Cien hajusteeton (sensitive?) on myös hyvää, tosin sen verran paksua esim. EHS:n verrattuna että kuluu tosi nopeasti. Ja taas, kalliimpi kuin se Linna, jota suosittelisin jos sitä voi käyttää.

Kokeilin shampooksi myös Lactolinen pesunestettä, joka sopii kehon lisäksi hiuksille, ja se oli ihan ok. Edullinen myös.

Omiin valintoihin vaikuttaa osittain se että olisi kiva tukea tässä suomalaista tuotantoa.

Vierailija
19/22 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako koivun siitepölylle allerginen käyttää koivushampoita, kellään kokemuksia asiasta?

Vierailija
20/22 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä. Paras nettikauppa. Tilaus ilman alvia kun loppusumma alle 35,7 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme