Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita työnhakuun kyllästyneitä?

Vierailija
18.04.2016 |

Taas aamu alkoi yhdellä ei niin mieltä ylentävällä "kiitos mielenkiinnostasi, valitettavasti valinta ei kohdistunut tällä kertaa sinuun" -sähköpostin lukemisella. Hakemuksia lähettelen kyymmeniä kuukaudessa, silti aina sama lopputulos. Kohta taidan luovuttaa kokonaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein samalla tavalla, eli luovutin muutama kuukausi siten. Itsetuntoa nekersi liikaa, että aina tuli sama vastaus: Et kelpaa meille. Mitenhän nämä työttömiä laiskoiksi haukkuvat, työssä käyvät selviäisivät vastaavasta mollaamisesta? Nykyään teen keikkatyötä, jolla elän suht mukavasti.

Vierailija
2/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikee sanoa, olin kyllästynyt alkaen päivästä yksi kun tiesin ettei kukaan palkkaa mua tuolla tavalla.  Ei ole koskaan palkannut.  Toki haen aina silloin tällöin, mutta se nyt on sellaista peliä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Eihän sitä koskaan tiedä, mikä on se paikka johon ei ole ketään muuta hakijaa vaan muutkin ovat luovuttaneet.

Vierailija
4/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin puute on, ettei mulla ole juurikaaan kokemusta "oikeasta työstä", oman alan harjoitteluja kyllä senkin edestä, mutta eipä auta kun kokeneemmat kiilaavat aina ohi :(

Vierailija
5/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia työttömänä. Lähettelen hakemuksia fiiliksen mukaan. Nyt ei ole muutamaan kuukauteen napannut. Katselen kyllä maanisesti työpaikat ainakin mollilta. Nykyisin otan sen viihteenä. "Tervetuloa nuorekkaaseen joukkoomme", "Vaatimuksena A B C D E F G H I J K L M N ...", "Vaatimuksena xyz" (xyz on työpaikan sisäinen juttu, joka ei poikkea yhtään geneerisestä samanlaisesta, mutta ilmeisesti tapa saada toivottu hakija...). Olen joskus ihan piruuttain lähettänyt hakemuksia, vaikkei ole napannutkaan. Ihan sama mitä teet, ei onnistu työnsaanti.

Vierailija
6/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vielä erääseen rekrytilaisuuteen, sen jälkeen luovutan. Kymmeniä hakemuksia, nolla yhteydenottoa. Yhtään uutta en enää aio laittaa. Olkoot.

Vierailija
7/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovuttaisit? Täytät vaan hakemuksia sillointällöin. Jos tärppää niin menet töihin ja saat rahaa.

Vierailija
8/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luovuttaisit? Täytät vaan hakemuksia sillointällöin. Jos tärppää niin menet töihin ja saat rahaa.

Vain idiootti hakkaa päätään seinään pysyvään aivovaurioon saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi