Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbody, voiko olettaa ettei miehellä ole silti muita naisia?

Vierailija
18.04.2016 |

Tavallaan seurustelen yhden miehen kanssa mutta homma on enemmän petipuuhiin painottunutta kun perinteinen seurustelusuhde. Voinko silti vaatia olevani ainoa nainen?

Kommentit (59)

1/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä voi, jos suhde oikeasti on kummankin mielestä fuckbuddy-perusteinen. Jo nimi buddy-kertoo, että kyseessä on kaveri jonka kanssa harrastetaan seksiä. 

Vierailija
2/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbody :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi vaatia.

Vierailija
4/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Jos vaan fuckbody niin toki saa panna muitakin. Mitä jos kuitenkin puhuisit miehen kanssa suhteenne tilasta?

Vierailija
5/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ei yleensä voi, jos suhde oikeasti on kummankin mielestä fuckbuddy-perusteinen. Jo nimi buddy-kertoo, että kyseessä on kaveri jonka kanssa harrastetaan seksiä. 

Mutta jos onkin fuckbody, kuten aloittajan tapauksessa?

Vierailija
6/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia, mutta seuraavaksi voit olla entinen pano.

Vierailija
7/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi. Fuckbuddy-suhteessa te vain panette, ette seurustele. Toinen osapuoli ei ole sinulle tilivelvollinen mahdollisista muista kumppaneista, joten muistahan se kondomi.

Vierailija
8/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen fuckbuddy-suhteessa ja pääosin vain tämän yhden kanssa, mutten missään tapauksessa velvollinen olemaan hänen kanssaan, jos itse toisin haluan, tapaan vaikka kivan miehen jonka kanssa haluan harrastaa seksiä tmv.

Miehen muista naisista en tiedä eikä kiinnostakaan.

Käytämme aina kondomia, joten ei tarvitse keskustella edes muista suhteista, ei ne oikein kumpaakaan kiinnosta. Meillä on hyvää seksiä mutta kemia on vain fyysistä, muita tunteita on 0 :D

Vierailija
9/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano panokamuksi vaan.

Vierailija
10/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaatia. Juttele asiasta miehelle suoraan.

Vierailija
11/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin....XD

Vierailija
12/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vaatia ja etsiä toisen, joka suostuu :)

Vierailija
13/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöö

Vierailija
14/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaverista olen kuullut, mutta tällainen panoruumis on ihan uusi tuttavuus ainakin minulle. Voit varmasti vaatia ihan mitä huvittaa, mutta luulen, että et tuollaisen miehen kanssa tule olemaan yksi ja ainoa, ja kun ette edes seurustele niin ei sinulla ole oikeastaan mitään oikeutta puuttua hänen elämäänsä. Jos joku mies alkaisi vaatia naiselta samassa tilanteessa sitä, että olisi ainoa mies jota se nainen käy lutkuttelemassa, niin se mies leimattaisiin omistushaluiseksi sekopääksi josta kannattaa pysyä kaukana. Ei sillä, että AP olisi omistushaluinen sekopää (mistäs minä sen tiedän).

Terveisin Naispelko22

Vierailija
15/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan seurustelen yhden miehen kanssa mutta homma on enemmän petipuuhiin painottunutta kun perinteinen seurustelusuhde. Voinko silti vaatia olevani ainoa nainen?

Onko se huono pedissä, vai miksi luulet ettei se sais muuta? Voithan vaatia ihan mitä tahansa, mutta jos oot vaan panopupu, niin tuskin menee läpi.

Vierailija
16/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi vaatia etkä olettaa :D Siis mitä tarkoittaa tavallaan seurustelu? Kuulostaa siltä, että et halua tietää.. Tavallaan seurustelu on vähän sama kun jos seurustelisit omassa päässäsi, kenen tahansa kanssa, joka ei edes tietäisi sinusta. Tai sitten mielikuvituskaverin kanssa.

Vierailija
17/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelkään tauteja, siksi en haluaisi hänelle muita naisia. Jos nainen käy testeissä niin ehkä sitten kävisi koska emme ole sopineet asiasta onko muita vai ei. En edes tiedä pitääkö hän minua vaan panokaverina tai jonain muuna.

Ap

Vierailija
18/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kumman tyhmiä tässä ketjussa. Jokainen parisuhde ja panosuhde on erilainen: myös seksisuhteessa VOI ottaa esille ja kysyä, että millä mielellä mies on asiasta.

Se, että kummallakaan ei ole muita tekee seksistä myös miellyttävämpää kun voi luottaa siihen että kondomista huolimatta kumpikin on todistetusti tauditon.

Vierailija
19/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Aksulla on useampi nainen kerralla kierroksessa.

Vierailija
20/59 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelkään tauteja, siksi en haluaisi hänelle muita naisia. Jos nainen käy testeissä niin ehkä sitten kävisi koska emme ole sopineet asiasta onko muita vai ei. En edes tiedä pitääkö hän minua vaan panokaverina tai jonain muuna.

Ap

Kai käsität, että sinun terveytesi menee aina seksikumppanin edelle?