Fuckbody, voiko olettaa ettei miehellä ole silti muita naisia?
Tavallaan seurustelen yhden miehen kanssa mutta homma on enemmän petipuuhiin painottunutta kun perinteinen seurustelusuhde. Voinko silti vaatia olevani ainoa nainen?
Kommentit (59)
Mulla on kokemusta neljän kaverin ristiin sekoilusta 2 naista ja 2 miestä, ei käytetty kondomia tällä porukalla (kaikki oli testattu ja terveitä). Muiden kanssa käytettiin (ja niitä muitakin oli varmaan kaikilla meillä neljällä). Kevyttä kimppatouhuakin harrastettiin, mutta ei ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, sen verran heteroja oltiin kaikki. Oi niitä (opiskelu)aikoja, tästä alkaa olla jo 20v aikaa.
Edelleen olen kaveri näiden miesten kanssa, toista en tosin tapaa enää (koska voisimme päätyä taas sänkyyn, ja olemme tahoillamme hyvissä naimisissa) ja toista yleensä vain perhejutuissa. Vaimonsa ei tiedä koko totuutta suhteestamme.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaiset miehet eivät tyydy pelkästään yhteen naiseen, koska jos tyytyisivät, niin seurustelisivat tosissaan.
Omituinen oletus. Itsekin olen naisena harrastanut seksisuhteita joskus vuoden-parikin vain yhden henkilön kanssa, vaikka emme ole sanan varsinaisessa merkityksessä seurustelleet, ehkä ennemminkin "tapailleet", kuten nykyään sanotaan. Tosin ei se 20v sitten ollut edes sitä, olimme vain parhaat kaverit, jotka harrasti seksiä ja paljon muutakin keskenään, mutta ei se seurustelua silti ollut, kun ei sen edes odotettu johtavan mihinkään yhteiseen tulevaisuuteen.
Tauti kirjoitti:
Kondomi ei ole 100% suoja
Mitä sitten? Riittävä kuitenkin...
Fuckbuddy suhteessa hyvinkin voidaan olla toisten ainoita mutta se ei ole oletusarvo ja se on ihan ok vaikka olisikin muita.
Jos pelkäät tauteja niin luonnollisesti käytätte aina kondomia ja voithan pyytää että kertoo jos on tarvetta käydä testeissä jos mies on ollut paljaalla ja annat hänelle suuseksiä yms.
Ja myös fuckbuddyn kanssa voi keskustella. Mitä jos puhuisitte että mikä tämä teidän suhde on ja onko muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytämme aina kondomia, joten ei tarvitse keskustella edes muista suhteista, ei ne oikein kumpaakaan kiinnosta. Meillä on hyvää seksiä mutta kemia on vain fyysistä, muita tunteita on 0 :D
Miten voi olla hyvää seksiä jos käyttää kumia. :O Ihan ok seksiä varmaan, mutta ei nyt hyvää.
Miten voi olla hyvää seksiä jos tunteet on vain fyyisiä?
Koska nautin seksistä, oikeammin rakastan sitä. Seksi on minulle vain seksiä, ei se vaadi mitään rakkautta (minulla). Tunteet ovat fyysisiä siten, että toista haluaa seksuaalisesti ja intohimoa riittää, mieltymykset sängyssä kohtaavat ja kumpikin nauttii itse seksistä. Ja se on minulle hyvää seksiä.
Tämä on muuten monelle yllättävän vaikea tajuta. Että koska itse tarvitsee rakkaudellisia tunteita kokeakseen jotain maagista sängyssä, ei voi mitenkään käsittää, että jonkun muun ei tarvitse kokea. Minäkin nautin seksistä, ja kumppanin on oltava kiinnostava ja viehättävä, mutta se ei vaadi että mun tarvitsisi tuntea hänet läpikotaisin tai meidän tarvitsisi sitoutua toisiimme millään tavalla. Tämän kiinnostavuuden ja viehättävyyden tai oikeastaan minkäänlaisen mielenkiinnon syntymiseen ei kuitenkaan riitä yksi ilta jossain baarissa, josta syystä en harrasta yhden illan juttuja, mutta pienen tutustumisen jälkeen voi olla hyvinkin helppo kokea sitä seksuaalista vetovoimaa, joka riittää aivan hyvin seksin harrastamiseen. Vielä jos sängyssä molemmat haluavat oman nautinnon lisäksi antaa sitä kumppanille, niin ei se minun mielestäni sen kummempaa vaadi. Ja parastahan se on, kun kerta ei jää yhteen, vaan voi kerta toisensa jälkeen yhdessä opetella uusia juttuja, joilla ns. vetää oikeista narusta, niin siinä on jo ainekset oikeinkin toimivaan fuckbuddy-suhteeseen.
Itse en tässä elämäntilanteessa edes halua enkä kaipaa mitään parisuhdetta tai sitoutumista, en vaan ole valmis luopumaan sinkkuelämän eduista kenenkään miehen vuoksi, josta syystä hyvä fb-suhde onkin nyt haussa (aiempi kaveri päätyi parisuhteeseen, mikä on oikein kiva hänelle, en ole mustasukkainen).
Kyllä varmasti moni ymmärtää sen, että ei tarvitse varsinaisesti olla rakastunut, vaan pelkkä ihastus riittää. Sen sijaan täysin tunteeton seksi on outo käsite myös minulle. Toki kun kumppaneita on paljon ja aina kokee sen eron hetken uudestaan ja uudestaan, niin asia alkaa tuntumaan ajan myötä merkityksettömältä. Toisaalta tästä seuraa myös se, että sinun on hankala enää kiintyä kunnolla toiseen ihmiseen, koska luopuminen on sinulle niin helppoa.
Parhaitenhan näihin juttuihin sopii ihminen, joka on ihan ok, mutta ei kuitenkaan sellainen, johon palavasti ihastuisi. Kyllä seksi on kuitenkin parhaimmillaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurasta aidosti nauttii ja siihen haluaa uudestaan ja uudestaan. Tällöin tulee vääjäämättä mukaan myös mustasukkaisuutta.
Mun mielestä fuckbody on todella HALVENTAVA! Buddy on edes kamu, mutta toi on pelkkä 'panoraato'. Naiset on just tollasii!!!!!
Onnee kaikille kamuille, hyvin se menee...
Vierailija kirjoitti:
Fuckbuddy suhteessa hyvinkin voidaan olla toisten ainoita mutta se ei ole oletusarvo ja se on ihan ok vaikka olisikin muita.
Jos pelkäät tauteja niin luonnollisesti käytätte aina kondomia ja voithan pyytää että kertoo jos on tarvetta käydä testeissä jos mies on ollut paljaalla ja annat hänelle suuseksiä yms.
Ja myös fuckbuddyn kanssa voi keskustella. Mitä jos puhuisitte että mikä tämä teidän suhde on ja onko muita?
Eihän niin uskalla tehdä...se top 20 % huippumies voi vetää herneen nenukkiin ja läimästä oven kiinni takanaan. Sitten joutuu tyytymään tavismiehiin...nyyh.
ehkä fuckbody on sellainen kasari vaatteen muunnos. Haarakiila sivuun ja hommiin et sillee!
Niin se maailma muuttuu, fuckbuddykin on nykyään fuckbody...panokeho/-ruumis. Jotenkin suhdettanne kuvaavaa, että on pelkkä panokeho/-ruumis. Päätön, aivoton ja suuton, voi olla vaikka kuollutkin, ainakaan ei puhuta mitään, täällä sitten kysellään säännöt panokehopeliin.
Pidättelen naurua, ettei lapseni ihmettele ja tule kyselemään, tikahdun...voi elämän kevät.
Jopa minä joka pidän koko touhua säälittävänä ja moraalittomana, tiedän että otsikko on väärin kirjoitettu. Hohhoijjaa.
En osaa päättää kumpaa tässä kaivataan enemmän moraalipoliisia vai kielipoliisia?
Vierailija kirjoitti:
Jopa minä joka pidän koko touhua säälittävänä ja moraalittomana, tiedän että otsikko on väärin kirjoitettu. Hohhoijjaa.
Mitä moraalitonta on siinä, jos kaksi vapaata ihmistä yhteisestä halusta harrastavat keskenään seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Fuckbody :D
No nyt on kyllä itsensä ja toisen arvostus kohdillaan! :D
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää kumpaa tässä kaivataan enemmän moraalipoliisia vai kielipoliisia?
Vai sittenkin oikeaa poliisia kun tässä bodysta puhutaan.. Liekö edes laillista moinen fuckbodyily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaiset miehet eivät tyydy pelkästään yhteen naiseen, koska jos tyytyisivät, niin seurustelisivat tosissaan.
Omituinen oletus. Itsekin olen naisena harrastanut seksisuhteita joskus vuoden-parikin vain yhden henkilön kanssa, vaikka emme ole sanan varsinaisessa merkityksessä seurustelleet, ehkä ennemminkin "tapailleet", kuten nykyään sanotaan. Tosin ei se 20v sitten ollut edes sitä, olimme vain parhaat kaverit, jotka harrasti seksiä ja paljon muutakin keskenään, mutta ei se seurustelua silti ollut, kun ei sen edes odotettu johtavan mihinkään yhteiseen tulevaisuuteen.
Yleensä, koska aina on poikkeuksia ja tunnevammaisia. Toisekseen mistä tiedät, että mies ei harrastanut seksiä muiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niin uskalla tehdä...se top 20 % huippumies voi vetää herneen nenukkiin ja läimästä oven kiinni takanaan. Sitten joutuu tyytymään tavismiehiin...nyyh.
Top 20% tarkoittaa, että jokaisesta viiden miehen porukasta paras. Ei nyt ehkä ihan huippumies kuitenkaan kun ottaa huomioon, että naisten mielestä yli 70% miehistä on keskivertoa rumempia.
Jatkan vielä, että ilman muuta ole samaa mieltä siinä, että rakastuneena seksi nousee vielä aivan uuteen ulottuvuuteen, siinä mielessä ymmärrän hämmästelyn kyllä. Mutta aina ei ole sellainen elämäntilanne, että edes haluaisi rakastua, mikä ei kuitenkaan niitä fyysisiä tarpeita kadota mihinkään.