Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paniikkihäiriöinen jatkaa...
18.04.2016 |
Sain nyt huomiseksi ajan lääkärille, kun soitin tänään terveysaseman ylilääkärille. Kerroin hänelle pitkästä hoitosuhteesta edellisen asuinpaikkani omalääkäriin. Yksi kynnys ylitetty nyt ja olen tyytyväinen.
Mutt, mieltä alkaa kaihertaa, mitä JOS en uskalla mennä huomenna uudelle lekurille?? Tällaiset tilanteet on mulle kauheita, pitää selittää asioita vieraalle ihmiselle, pelkään itkeväni, pyörtyväni jne. Olen nukkunut hemmetin huonosti pari viikkoa taas ja aivot ihan jumissa. Mieskään ei pääse huomenna mukaan tsemppaamaan, ystävät ei tiedä, olen pitänyt kulisseja niin hyvin pystyssä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tänään oli pakko, soitin lanssin ja vietin pari kolme tuntia tarkkailussa. Olin itsetuhoinen. Osastolle ei otettu, joten olin yhteistyökykyinen ja mukava, välillä. Toisinaan huusin ja raivosin, ei mitään reaktiota hoitohenkilökunnan puolelta. :(
Viimein kun psyka tulipaikalle -opiskelijalauman kanssa- totesin voivani hyvin ja niin, olen taas kotona. Ehkä tää on helpompaa täällä vaikka veetuttaa, mitä mies ja kissat joutuvat kokemaan. :(