Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt uskon tajunneeni tuon Erikan kuvion.
Naimisissa papparaisen kanssa rahan takia tottakai, koska tämä mahdollistaa sille julkisuuselämäpuolen eli ostanut suht huonoääniselle, laulutaidottomalle naiselle keikat, musavideoinnit ja levyytyssopimukset ja vastineeksi tämä esiintyy tarvittaessa miehen käsipuolessa edustustilaisuuksissa joissa mies luettelee säännöt miten käyttäydyttävä.
Mukamas esiintyy ja on VAIN homomiesten kanssa, mutta en saa minkäänlaisia homoviboja ainakaan parista kolmesta niistä sen ympärillä pyörivistä tyypeistä (ja minulla on aika hyvä tutka tässä asiassa, huom) eli väittääkö miehelleen että nämä kaikki miehet on homoja hämätääkseen. Erikasta näki miten kiimaisena hinkasi itseään pariin niistä miehistä harjoituksissa ja lavalla ja nautti siitä kun sai pomppia alasti pukijan edessä joka lähti varmaan hetkeksi ulos siitä, viilentelemään oloaan tuon jälkeen :D
Miehensä on älykäs muttei ehkä tarpeeksi tilannetajuinen tuossa asiassa kuitenkaan....?
Se koreografi on ainakin satavarmasti homoseksuaali, sehän oli Pussycat Dollsien koreografi siinä niiden ohjelmassa jossa etsittiin uutta Pussycat Dollia, muistatteko?
Sori mutta se tutka ei toimi niiden ns. miesosapuolihomojen kanssa
Jos ne oli vaatetus-meikkaus-kampausalan homoja niin niillä ei nyt itsellään ainakaan toimineet minkäänlaiset TYYLItutkat! :DDDD Siitäkin voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Eih, en voi ymmärtää että te ette kaikki muka fanita Erikaa! Se on ihan huippu. :D
Itse yllätyin miten älykäs se on vaikka ilmeisesti ei kuitenkaan ole mitenkään korkeakoulutettu tai uraa tehnyt?! Ok, ehkä vertailuryhmä ei ole sitä terävintä kärkeä, mutta kuitenkin sen kyky lukea ihmisiä ja nähdä laaja tilannekuva on todella hyvä. Lisäksi nokkelat vastaukset antaa viitettä että siellä päässä liikkuu muutakin kuin vaalennusaineen jämiä.
Lisäksi itsearvostus, käytöstavat, oikean ja väärän taju jne. on ihan eri tasolla kuin näillä muilla naisilla, esim. Lisa Rinna on toisessa ääripäässä.
Ja vaikka näillä on ikäeroa pariskuntana, niin uskon että Erika saa mieheltään paljon älyllistä haastetta ja kyllähän naisiin helposti vetoaa miehessä ne kolme pyhää: Ulkonäkö, raha ja valta. Tällä on 2/3, eli ei hassummin. Lisäksi vielä luonnepuoli jos mätsää, niin miksi ei?
Toivottavasti E nähdään myös seuraavalla kaudella...
Mä en kestä Erikan määkivää ääntä, sen Yolandan mielistelyä, tuota sen kaksinaismoralistista roolia että kotirouva vastaan seksin ylipapitar, ja sitä että miksi 45-vuotias nainen yrittää näyttää joltain Britney Spearsilta.
Eikä Erika ansaitse olla tässä sarjassa koska tämä on BEVERLY HILLSin rouvasarja, ei Pasadenan eikä Malibun (Yolanda, aiemmin Camille ja Kim vaikka Kim oli sentään BHssä kasvanut)
Erika sopisi paremmin OC-sarjaan kun taas OC:stä Heather sopisi paremmin BHn sarjaan.
Erikahan on Atlantasta kotoisin, hänhän olisi sopinut hyvin Atlantan rouvasarjaan sen jälkeen kun blondi peruukki-Kim lähti sarjasta, eli se joka yritti myös laulaa autotunena homokaartin kanssa esiintyen :DDDDD
Mua nauratti kun Bethenny laukoi Erikalle mielipideitään tämän "horobambimaisesta" brändistä :D
Siinä kaksi niin erilaista naista vastakkain; tumma vs vaalea, itse miljoonaimperiuminsa rakentanut sinkkunainen vastaan rikkaan vaarin kanssa rahasta naimisiin mennyt onnenonkija.
Aika paljon niitä edellisten kausien rouvia näkynyt tän kauden jaksoissa; Camille, Taylor, Adrienne, Kim, Brandi.
Joyce-missiä ja noita-Carltonia ei.
Jotenkin ne Rinnan tyttäretkin väsyneen oloisia tuohon äitinsä jatkuvaan kälätykseen.
Vanderpumppihan on ollut mukana 80-luvun ABC-bändin Poison Arrow videolla, sekä Silkkiä ja Luoteja-telkkarisarjassa ysärillä.
Erika (aiemmin Erica) ollut mukana parissa leffassa ja joissakin sarjoissa.
Kaikki tehneet enemmän tai vähemmän tv-työtä ennen tätä sarjaa siis.
Innostuiko tuo Erikakin noiden Kard-ass-hiaanien pitkäaikaisestaa ja tunnetusta K-kirjaimen viljelystä niin että muutti Erican Erikaksi? ;D
Siis tuo Rinnan mies Harry Hamlin oli saakelin hottis aikoinaan
http://pthumb.lisimg.com/image/5666406/280full.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-dO_0zw0QNEY/VF250RB1k0I/AAAAAAAABKo/KglEnxPzK…
nyt näyttää vanhalta juoppotärinäukkelilta kuten joku tuolla aiemmin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suht nuorekkaan näköinen 65-vuotiaaksi.
Silloin kun Lisa Rinna luki puhelimestaan munchausenin määritelmän, minusta näytti siltä että Lisa Vanderpump yritti kovasti pidätellä naurua. Jotenkin silmistä näki että oli täysi työ pitää naama peruslukemilla, vaikka onnistuikin siinä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta suht nuorekkaan näköinen 65-vuotiaaksi.
Herranjumala sehän ON vanha mies. Antakaa sen olla.
nyt vasta tajusin että toi Erican mies 77 v on se sama lakimies josta oli Erin Brockovich elokuva tehty, eli jossa julia Roberts näytteli. Ne haastoi sen Pacific Gas & Electric yhtiön.
Vierailija kirjoitti:
nyt vasta tajusin että toi Erican mies 77 v on se sama lakimies josta oli Erin Brockovich elokuva tehty, eli jossa julia Roberts näytteli. Ne haastoi sen Pacific Gas & Electric yhtiön.
Nytkö vasta tajusit.
Girardi avusti kyllä jutussa mutta ei hän ole Ed Masry. Girardia tulkitsi elokuvassa pienessä osassa näyttelijä Peter Coyote.
Hassua miten eri tavalla itse katson kyseistä sarjaa. Itse oikeastaan enemmän ihailen kuin halveksin, kuten suurin osa katsojista ainakin tämän palstan perusteella tekee. Ihailen heidän itsevarmuutta ja kykyä olla läsnä sosiaalisissa tilanteissa. Itse olen hyvin epävarma, joten olen saanut sarjasta rohkaisua, että ei ole väliä mitä muut ajattelee, tärkeintä on, että itsellä on hauskaa.
En pidä itse Lisa V:stä. Tykkään kyllä hänen huumoristaan ja on varmasti älykäs ihminen, en vain hyväksy hänen tapaansa käyttää omaa itsevarmuutta ja henkistä yliotetta muihin nähden kohdatessaan ihmisiä. Ihminen, joka ei avoimesti tuo esiin heikkouksiaan (ja vahvuuksiaan), tuntuu itsestäni hieman ylimieliseltä. En myöskään ymmärrä, miksi häntä ihaillaan siitä, että on luonut itselleen uran ja ansainnut rikkautensa. Itse ihailen ihmisiä, jotka menestyvät elämässään, ja minulle menestys tarkoittaa onnistumisia ihmissuhteissa. Rahan tai uran luominen ei minulle merkkaa oikeastaan vielä mitään. Millä Lisa V. muuten on ansainnut valtavan omaisuutensa? En millään jaksa uskoa, että pelkkä ravintolabisnes tuottaisi noin paljoa. Hänhän on rikkaampi kuin Gordon Ramsey tai muu huippukokki, joka myös omistaa useita ravintoloita.
Pidän jostain syystä Kylesta. Ehkä itse muistutan häntä eniten. Hän on selkeästi epävarmin eikä ehkä niin tasapainoinen, mitä yrittää antaa ymmärtää. Hän ei myöskään tunnu peittelevän huonoja ominaisuuksiaan vaan on sellainen kuin on. Kyle on minusta inhimillisin ja on sitä myös muita kohtaan. Tekee kyllä usein väärin ja esim. yllyttää toisia muita vastaan, mutta jotenkin vain tykkään hänestä silti. Myös hänellä on hyvä huumorintaju.
Mä tykkään myös Kylestä.
Enhän mä missään nimessä lopeta sarjan katsomista, mutta se on kieltämättä useamman kerran ollut mielessä, kun Lisa R jankuttaa koko ajan ja haastaa riitaa. Mahtaakohan saada enää töitä ollenkaan? Kuka tuollaista idioottia haluaisi palkata?
Vierailija kirjoitti:
Millä Lisa V. muuten on ansainnut valtavan omaisuutensa? En millään jaksa uskoa, että pelkkä ravintolabisnes tuottaisi noin paljoa. Hänhän on rikkaampi kuin Gordon Ramsey tai muu huippukokki, joka myös omistaa useita ravintoloita.
Hehän omistivat yökerhojen kulta-aikaan monta erittäin tunnettua lontoolaista baaria & ravintolaa kuten mm. Shadow Loungen ja Bar Sohon. Myivät neljä ravintolaansa 90-luvulla Trocadero-yhtymälle 10,5 miljoonasta punnasta ja kun miettii että heillä on entuudestaan ollut 26 menestynyttä ravintolaa Briteissä, Etelä-Ranskassa ja läntisessä USAssa niin tottahan toki rahaa on virrannut sisään vuosikymmenten aikana, ja varmasti ovat sijoittaneetkin fiksusti.
Minä arvostan eniten Lisa Vanderpumpia tässä sarjassa, tehnyt ja tekee kovasti töitä ravintoloidensa eteen kuten eläkeikäinen miehensäkin, on ansainnut Bravolta oman sivujuonisarjan Vanderpump Rules joista nuo muut ovat todella kateellisia että se menestyy edelleen monettako kautta jo, ja antaa todella paljon rahaa ja tavaraa hyväntekeväisyyteen, niin lapsille, nuorille kuin eläimille. Ei hänellä ole aikaa näiden muiden naisten riitelylle ja vatvomisille ja merkitsemättömille anteeksipyynnöille. Itseäni ainakin vaivasi tuolla Jenkeissä asuessani näin suomalaisena rehellisenä peruspersoonana se, että ihmiset viljelee I love you:ta ja sorryä oikealle ja vasemmalle, ajattelin aina että sanokaa niitä vain silloin kun on oikeasti aihetta. Lisa ajattelee varmaan aivan samoin.
BH-sarja ilman Lisaa olisi kuin OC-sarja ilman Vickiä, tai NY-sarja ilman Ramonaa :D NJ pärjäisi toki hyvin ilman rikollis-Teresaa.....
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään myös Kylestä.
Enhän mä missään nimessä lopeta sarjan katsomista, mutta se on kieltämättä useamman kerran ollut mielessä, kun Lisa R jankuttaa koko ajan ja haastaa riitaa. Mahtaakohan saada enää töitä ollenkaan? Kuka tuollaista idioottia haluaisi palkata?
Lisa R vaikuttaa olevan ihan sekaisin ja puhuu mitä sattuu ja pistää nokkansa ja maksahuulensa joka asiaan! Tykkää levitellä juoruja joista osa vaikuttaa toki siltä että on ne itse alunperin keksinyt.
Minusta nuo Yolanda-sairas-ei-sairas juorut alkoivat siinä kun toinen kumihuuli Taylor ja Lisa R keskustelivat illallisella siitä että miksi Yolanda postaa instaan kuvia jossa on sairas ja letkut käsivarressa, ja sitten nauttii elämästä täysillä seuraavan päivän kuvissa.
Toisaalta käynyt mielessä että Yolandan avioliitto alkoi mennä alamäkeä ja se teki hänestä sairaamman kuin oli koska halusi pitkittää liittoa kerjäämällä sääliä ja kaikkihan tietää ettei mies jätä sairaana lojuvaa naista, plus se rintakehään pamahtanut silikoni sai todennäköisesti aikaan monia ikäviä oireita.
Siis ne ihmiset joita se katseli auton ikkunasta nokka pystyssä kun sanoi tuon kommentin todella halveksuvaan sävyyn, niin olivat tukevahkoja eikä mitään etelävaltoiden satakiloisia jotka liikkuu marketissakin sähkömopoilla.
Toki jos oikeasta elämästä tietämättömien tyttöparkojen vertailukohteena oma erittäin laiha äitinsä, josta nuo muut rouvat ovat sanoneet että eivät ole koskaan nähneet hänen syövän, ainoastaan siirtelevän ruokaa lautasella reunalta toiselle, niin sitten se on valitettavan ymmärrettävää.