Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestissä koitettiin mustamaalata Erikaa, joka on oikeasti FIKSUIN nainen ikinä reality-ohjelmissa.
Minun silmissäni todella viisas nainen, joka saa LVP:n näyttämään kierolta liskolta joka hän onkin.
Erika on street smart eli elämä opettanut kun on ollut yksinhuoltaja, mutta onhan se fiksu kun on iskenut tuollaisen papparaisen baarista ja teettänyt itselleen uuden ulkonäön ja roolileikit sen myötä. Harva on mennyt tähän sarjaan ja tehnyt saman :D Oikeaa ammattia ja koulutustahan tuolla naisella ei ole.
Hienoa vähättelemistä. Erika on viisaampi kuin yksikään sarjan hienohelmanaisista. Erika jopa miettii mitä sanoo, toisin kuin muut wt-miljonäärinaiset. Et ilmeisesti ole kovinkaan paljon ollut seurapiireissä , jos et käytöksen tasoja huomaa ja osaa erotella?
Honey, olen asunut pitkään Jenkeissä Los Angeles mukaanlukien ja nähnyt ja tavannut livenä kaikki tuon tyyppiset persoonat, joita sinä katsot vain telkkarin kautta. Jenkeissä ei arvosteta golddiggereita samalla tavalla kuin esimerkiksi Suomessa.
Jenkeissä nimenomaan arvostetaan golddiggereitä koska siinä maassa ainoa mikä merkitsee on raha, ihan sama millä keinolla se on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten eri tavalla itse katson kyseistä sarjaa. Itse oikeastaan enemmän ihailen kuin halveksin, kuten suurin osa katsojista ainakin tämän palstan perusteella tekee. Ihailen heidän itsevarmuutta ja kykyä olla läsnä sosiaalisissa tilanteissa. Itse olen hyvin epävarma, joten olen saanut sarjasta rohkaisua, että ei ole väliä mitä muut ajattelee, tärkeintä on, että itsellä on hauskaa.
En pidä itse Lisa V:stä. Tykkään kyllä hänen huumoristaan ja on varmasti älykäs ihminen, en vain hyväksy hänen tapaansa käyttää omaa itsevarmuutta ja henkistä yliotetta muihin nähden kohdatessaan ihmisiä. Ihminen, joka ei avoimesti tuo esiin heikkouksiaan (ja vahvuuksiaan), tuntuu itsestäni hieman ylimieliseltä. En myöskään ymmärrä, miksi häntä ihaillaan siitä, että on luonut itselleen uran ja ansainnut rikkautensa. Itse ihailen ihmisiä, jotka menestyvät elämässään, ja minulle menestys tarkoittaa onnistumisia ihmissuhteissa. Rahan tai uran luominen ei minulle merkkaa oikeastaan vielä mitään. Millä Lisa V. muuten on ansainnut valtavan omaisuutensa? En millään jaksa uskoa, että pelkkä ravintolabisnes tuottaisi noin paljoa. Hänhän on rikkaampi kuin Gordon Ramsey tai muu huippukokki, joka myös omistaa useita ravintoloita.
Pidän jostain syystä Kylesta. Ehkä itse muistutan häntä eniten. Hän on selkeästi epävarmin eikä ehkä niin tasapainoinen, mitä yrittää antaa ymmärtää. Hän ei myöskään tunnu peittelevän huonoja ominaisuuksiaan vaan on sellainen kuin on. Kyle on minusta inhimillisin ja on sitä myös muita kohtaan. Tekee kyllä usein väärin ja esim. yllyttää toisia muita vastaan, mutta jotenkin vain tykkään hänestä silti. Myös hänellä on hyvä huumorintaju.
Gordon Ramseylla taitaa olla hänellä ruokaravintoloita. Raha liikkuu enemmän baareissa ja yökerhoissa ja kate on suurempi. Käsittääkseni Lisan ja Ken ovat alun perin toimineet nimenomaan yökerhobisneksessä.
(en siis yhtään tiedä, kuinka paljon Lisalla tai Ramseylla on rahaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä AV:llä selvä kahtiajako:
Ne jotka arvostaa yrittäjänaisia ja osallistuu hyväntekeväisyyteen, kannustavat Lisa VanderPumpia.
Ne jotka arvostaa seiskajulkkistyylisiä blondattuja paljastelevia silikonipimuja, kannustavat Erikaa.
Jaa, en nyt ihan noin sanoisi. Lisa V on oma suosikkini ollut alusta asti, mutta kyllä Erika vaikuttaa älykkäämmältä kuin kaikki sarjan muut naiset yhteensä. En nyt välttämättä siitä esiintyvästä puolesta diggaa, mutta kuka nyt mistäkin nauttii. Ja en lue seiskaa. Tämä sarja on mun ainoa tämän tyyppinen pahe (jos av:ta ei lasketa :DD), en katso muuta "tositelevisiota" paitsi tätä ja Project Runway:tä.
Diggaan Kylesta ja Erikasta heti Lisa V:n jälkeen eniten.
Hauska miten tästäkin saatiin joku vastakkainasettelu aikaiseksi. Voi digata toisesta ilman että tarvii haukkua toista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestissä koitettiin mustamaalata Erikaa, joka on oikeasti FIKSUIN nainen ikinä reality-ohjelmissa.
Minun silmissäni todella viisas nainen, joka saa LVP:n näyttämään kierolta liskolta joka hän onkin.
Erika on street smart eli elämä opettanut kun on ollut yksinhuoltaja, mutta onhan se fiksu kun on iskenut tuollaisen papparaisen baarista ja teettänyt itselleen uuden ulkonäön ja roolileikit sen myötä. Harva on mennyt tähän sarjaan ja tehnyt saman :D Oikeaa ammattia ja koulutustahan tuolla naisella ei ole.
Hienoa vähättelemistä. Erika on viisaampi kuin yksikään sarjan hienohelmanaisista. Erika jopa miettii mitä sanoo, toisin kuin muut wt-miljonäärinaiset. Et ilmeisesti ole kovinkaan paljon ollut seurapiireissä , jos et käytöksen tasoja huomaa ja osaa erotella?
Honey, olen asunut pitkään Jenkeissä Los Angeles mukaanlukien ja nähnyt ja tavannut livenä kaikki tuon tyyppiset persoonat, joita sinä katsot vain telkkarin kautta. Jenkeissä ei arvosteta golddiggereita samalla tavalla kuin esimerkiksi Suomessa.
Periaatteessa moni voisi leimata myös Lisa Vanderpumpin golddiggeriksi, jos kriteerit ovat ne, että menee perikymppisenä naimisiin huomattavasti itseään vanhemman, varakkaamman ja kuuluisamman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hel-nyc ilman nikkiä? = )
Erika on viisas, sinä et.
Mikä Hel-nyc ja miksi sinulla pakkomielle sellaiseen? Missä mielikuvitusmaailmassa elät jos kuvittelet jotain nikkiä joka nurkan taakse?
Jos et tiedä, mikä hel-nyc on, niin mistä tiedät liittää pakkomielteisyyden asiaan. Eiköhän tuo ollut ihan huumorilla heitetty, kun nuo kommentit tyyliin, olen elänyt siellä ja täällä ja tuolla ja sillä perusteella tiedän kaiken, mutta te ignorantit ette tiedä mitään. Ja sitten perään väittämä, joka ei edes pidä paikkaansa. Peruskuvio vauva-av:lla (jota sinä tietenkään et edes kovin paljon seuraa ja ajauduit tänne sattumalta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä nimenomaan arvostetaan golddiggereitä koska siinä maassa ainoa mikä merkitsee on raha, ihan sama millä keinolla se on tullut.
Eiks toi jännä-ääninen blondipupu just valittanut sitä että miehen ystäviin ja muihin sen piireihin katkes välit kun mies nai hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka arvostaa yrittäjänaisia ja osallistuu hyväntekeväisyyteen, kannustavat Lisa VanderPumpia.
Ne jotka arvostaa seiskajulkkistyylisiä blondattuja paljastelevia silikonipimuja, kannustavat Erikaa.
Lisa V. kiillottaa vain omaa julkisuuskuvaansa, sekö on mielestäsi arvostettavaa?
Taidat itse olla seiskan lukija.
Lisalla syytäkin kiillottaa ja pitää maine hyvänä, bisnestensä vuoksi.
Lisa on sitä paitsi ihana ihminen livenä, tulee aina juttelemaan SURissa kun siellä käy, ja antaa pidellä Giggyä sylissä ja ottaa valokuvia :) Ken on myös usein paikalla, ja moikkailee.
Noilla muilla akoilla mitään menetettävää, paitsi rikkaat miehensä.
Olet hyväuskoinen idiootti. Luuletko , että LVP on julkisuuden henkilö ja "hyväntekijä" vain hyväntahtoisuuttaan?
Eli sinun av-mammalogiikkasi mukaan Lisa V inhoaa oikeasti koiria, mutta antaa eläinsuojeluun rahaa vain siksi koska haluaa näyttää hyvältä julkisuudessa ja siksi poseeraa koirien kanssa?
Näkee että tuo Erika tulee alunperin jostain vähän huonommista oloista kun se yrittää kilpailla näiden beverlyhillsiläisten eukkojen kanssa, mm. mainitsemalla siitä heidän omistamasta/osaomistamasta privaattilentokoneesta tuon tuostakin, ja kun Kathryn sai Vanderpumpilta ja Kyleltä lahjaksi Chanelin lompakon niin Erika tuli siihen heti ensimmäisenä sanomaan että "mulla on tuo sama"! :D Oletteko tekin huomanneet että kaikki mitä Erika hankkii niin niissä on kamalan isot logot (Chanel, Hermes) kun taas Vanderpump teettää vaatteensa ja ostelee logottomia laukkuja (hänelle kelpaa muuten Michael Korsinkin 300-400 euron kultaiset ja pinkit laukut kuten olen vaatehuoneotoksissaan ja kädessään huomannut) ja Kyle puolestaan ostelee sellaisia vaatteita Euroopan lomilta joita ei taas USAssa paljon näe.
Te jotka sanotte Ericaa fiksuksi, mitä fiksua hän on esim. sarjassa tehnyt? Miten älykkyys on ilmennyt?
Riisuuntunut alasti kameran edessä, varmaan ensimmäinen rouva jonka Bravo joutunut blurrata tisseineen ja tussuineen? Luettelee hintoja ja merkkejä samaan tapaan kuin ne Suomen nolot Miljonääriäidit telkkarissa aikoinaan? Kulkee Yolandan perässä myötäilemässä eikä kuuntele toisten versioita asioista, koska Yolandan kautta sai paikan tästä sarjasta niin on sen vuoksi lojaali?
Mielenkiintoiseksi asian tekee se että eihän tuota naista ole aiemmissa kausissa nähty edes Yolandan ystävänä missään sarjan illanistujaisissa, kaikkia muita siellä on toki ollut ja nimet on aina olleet ruudussa kuka on kukakin, ja Yolandalla ollut muut ystävät aina mukana eri tilaisuuksissa rouvien kotona tai ravintoloissa eli jotenkin jännä että heitä tituleerataan suurin piirtein bestiksiksi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE OLLUT YKSINHUOLTAJAÄITI KOSKAAN! VAAN JÄTTI ja hylkäsi 3 v. pienen poikansa jollekkin, isälleen!! Ettekö muka ole lukeneet? Poika ja äiti lähentyivät vasta paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa V. kiillottaa vain omaa julkisuuskuvaansa, sekö on mielestäsi arvostettavaa?
Taidat itse olla seiskan lukija.
Lisalla syytäkin kiillottaa ja pitää maine hyvänä, bisnestensä vuoksi.
Lisa on sitä paitsi ihana ihminen livenä, tulee aina juttelemaan SURissa kun siellä käy, ja antaa pidellä Giggyä sylissä ja ottaa valokuvia :) Ken on myös usein paikalla, ja moikkailee.
Noilla muilla akoilla mitään menetettävää, paitsi rikkaat miehensä.
Olet hyväuskoinen idiootti. Luuletko , että LVP on julkisuuden henkilö ja "hyväntekijä" vain hyväntahtoisuuttaan?
Eli sinun av-mammalogiikkasi mukaan Lisa V inhoaa oikeasti koiria, mutta antaa eläinsuojeluun rahaa vain siksi koska haluaa näyttää hyvältä julkisuudessa ja siksi poseeraa koirien kanssa?
Ehkä noin av-mamman luetun väärinymmärtämisellä. ymmärtäminen. Vain hyväntahtoisuuttaan ei tarkoita, etteikö muitakin motiiveja olisi, vaan hyväntahtoisuuden lisäksi on muitakin vaikuttimia.
Yolandan ja Vanderin sota alkoi siitä kun Vanderi halusi Mohamedin kihlatun Shivan mukaan tähän sarjaan muutama kausi sitten, se sama kaunis persialaisnainen joka vilahdellut sarjassa viime ja tällä kaudella. Se joka oli Mohamedin mukana kun toivat Vanderin pikkuponeille tallia.
Yolanda kuulemma raivostui asiasta vaikka esittää muka tulevansa Shivan kanssa hyvin toimeen ja meuhkasi Bravo-tv -kanavalle ja Vanderille. Yolanda kaivoi jostain Erican jotta saisi uuden kaverin sarjaan puolustamaan itseään koska muut olivat jo varmoja että hänet dumpataan sarjasta Brandin ja Kimin lailla. Siksi nämä 3 syrjäytettyä ja lähes-syrjäytetty alkoivat kaveeraamaan noin tiivisti.
Yolanda on rasittava besservisseri ja kamalan mustavalkoinen ajatusmaailma. Sekin on ollut jo mukana Hollannin Miljonääriäideissä, se ruotsikonsepti siis. Eli halukkuutta telkkarisarjoihin löytynyt jo ennen tätä.
Siis korjataan: Siksi nämä 3 eli 2 jo syrjäytettyä ja 1 lähes-syrjäytetty alkoivat kaveeraamaan noin tiivisti.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte Ericaa fiksuksi, mitä fiksua hän on esim. sarjassa tehnyt? Miten älykkyys on ilmennyt?
Riisuuntunut alasti kameran edessä, varmaan ensimmäinen rouva jonka Bravo joutunut blurrata tisseineen ja tussuineen? Luettelee hintoja ja merkkejä samaan tapaan kuin ne Suomen nolot Miljonääriäidit telkkarissa aikoinaan? Kulkee Yolandan perässä myötäilemässä eikä kuuntele toisten versioita asioista, koska Yolandan kautta sai paikan tästä sarjasta niin on sen vuoksi lojaali?
Mielenkiintoiseksi asian tekee se että eihän tuota naista ole aiemmissa kausissa nähty edes Yolandan ystävänä missään sarjan illanistujaisissa, kaikkia muita siellä on toki ollut ja nimet on aina olleet ruudussa kuka on kukakin, ja Yolandalla ollut muut ystävät aina mukana eri tilaisuuksissa rouvien kotona tai ravintoloissa eli jotenkin jännä että heitä tituleerataan suurin piirtein bestiksiksi nyt.
älykkyys ja fiksuus ilmenee sinä, mitä hän suustaan päästelee, kuinka käyttäyyy muiden seurassa ja kuinka terävästi hän ymmärtää ja analysoi kamerale ryhmän keskinäisiä suhteita ja dynamiikkaa, esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älykkyys ja fiksuus ilmenee sinä, mitä hän suustaan päästelee, kuinka käyttäyyy muiden seurassa ja kuinka terävästi hän ymmärtää ja analysoi kamerale ryhmän keskinäisiä suhteita ja dynamiikkaa, esim.
Olen samaa mieltä. Esim. Kyle on varmaan semmonen seiskan oppilas, jos miettisi koululaisena. Yolanda ja Pumppi valmiita tekemään duunia, mutta eivät luonnostaan huippuälykkäitä. Erika taas tuntuu luonnostaan älykkäimmältä, mutta ei sitten välttämättä ole suunnannut sitä fiksuimmalla mahdollisella tavalla. En muuten usko, että sitä vanhaa asianajajaakaan olisi saanut napattua pelkällä seksillä. Siellä on kadut pullollaan seksikkäitä ilmestyksiä.
Katsokaapa kaikki tänään ja huomenna alkaen jälleennäkemisjaksot, näkee hyvin, kuinka Lisa Vanderpump ei sano oikein mitään eikä puolustaudu, koska tietää että asiat on tapahtuneet niin kuin muut ovat sanoneet.
Glub kirjoitti:
Katsokaapa kaikki tänään ja huomenna alkaen jälleennäkemisjaksot, näkee hyvin, kuinka Lisa Vanderpump ei sano oikein mitään eikä puolustaudu, koska tietää että asiat on tapahtuneet niin kuin muut ovat sanoneet.
Olen nähnyt nuo jaksot kun kävin Jenkkilässä.
Lisa V ei vaan jaksa enää tuota melkein vuoden vanhaa paskanjauhantaa, siitä se varmaan johtuu.
Lisäksi kun ne muut alkaa väkättää sille ettei se koskaan näytä tunteita tai kerro itsestään mitään niin Lisa V hajoaa kun käy ilmi että hänen exänsä on piessyt hänet pahasti aikoinaan.