Ville Niinistö romahdutti maailmani.
Ville on aina ollut päiväuneni. Nyt sanoi jossakin lehdessä että ei halua vakituista suhdetta. Eli ilmeisesti haluaa vain yhden illan suhteita ym.
Olen niin pettynyt, olib aina pitänyt häntä ns kunnon miehenä. En enää äänestä vihreitä.
Kommentit (32)
On se vieläkin maailman hienoin mies! Tulkitsin, että nyt omistautuu lapsilleen, ei halua vakavaa, kevyttä, yhen illan tai minkään mittaista suhdetta. Odotan, että on valmis. Jaksan odottaa hyvää :-)
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko joku tuon Villen?
Tuntee.
Mitä ihmettä? Äänestävätkö naiset ehdokastaan hänen yksityiselämänsä perusteella? O_O Naisten äänioikeus taisi olla oikeasti virhe.
Ei hän varmaan vauva.fi sivulta sitä treffiseuraa taida hakea :D
Vierailija kirjoitti:
On se vieläkin maailman hienoin mies! Tulkitsin, että nyt omistautuu lapsilleen, ei halua vakavaa, kevyttä, yhen illan tai minkään mittaista suhdetta. Odotan, että on valmis. Jaksan odottaa hyvää :-)
Sanoi näin koska kaikki hullut naiset stalkkaavat häntä. MOT.
Joo, ja miehet äänestää sen perusteella, että joku ottaa " kaikki sosiaalituet pois" ja sitten itkee facessa, että lapsilisä laskee yhyy yhyy en koskaan enää äänestä kokoomusta :D :D
Äänestämistyperyys on yleissukupuolinen ilmiö. Näkeehän sen persuistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi näin koska kaikki hullut naiset stalkkaavat häntä. MOT.
Mut on sinkku kuitenkin
Nyt laski Villen osakkeet minunkin silmissä. Olen aina pitänyt häntä kunnollisena perheenisänä. Vihreät ovat muutenkin vähän liian vapaamielisiä minun makuuni.
Mä äänestän aina toisia naisia. :D
Olen ympäristöpolitiikkaan ja luonnontieteisiin perehtynyt keski-ikäinen mies. Ville Niinistö on eräs häpeällisin esimerkki miehestä ja miehen naisistumisesta. Hänen ajamansa ideologia tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.
On päivänselvää, että naiset äänestävät stubbeja ja niinistöjä ulkonäön ja habituksen perusteella, ei sen että onko heidän sisältönsä hyödyllistä tai oleellista.
Ville 'globaali vastuu' Niinistö...voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Villellä on suuri pää.
Ja ärsyttävä puhetapa. Olin yksi kesä samalla (Norwegianin) lennolla jossa hän oli lastensa kanssa. Istuimme aika lähekkäin joten en voinut välttyä kuulemasta kun Niinistö keskusteli lastensa kanssa mitä söisivät kotiin päästyään. (Päätyivät siihen, että voivat hakea jotain noutoruokaa mutta ei mitään "ihan roskaa" koska se ei isipapalle sopinut).
Vierailija kirjoitti:
No nyt romahti MUN maailmani
En tykkää Villestä, vaikuttaa fanaatikolta ja naureskelee itsekseen. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt romahti MUN maailmani
Auts!
Vierailija kirjoitti:
Ville on aina ollut päiväuneni. Nyt sanoi jossakin lehdessä että ei halua vakituista suhdetta. Eli ilmeisesti haluaa vain yhden illan suhteita ym.
Olen niin pettynyt, olib aina pitänyt häntä ns kunnon miehenä. En enää äänestä vihreitä.
Minäkään en etsi vakituista suhdetta, koska nautin yksin elämisestä. En kuitenkaan harrasta yhden yön suhteita, vaikken vaikituista suhdetta etsikään. Ja pidän itseäni ihan "kunnon naisena", vaikka en hae vakituista suhdetta. Kaikki eivät halua pariutua lainkaan. Ei pitkäksi eikä lyhyeksi ajaksi. Ei se tee ihmisestä huonompaa.
Ville on minustakin hyvä ja fiksu tyyppi.
Voih.