Ville Niinistö romahdutti maailmani.
Ville on aina ollut päiväuneni. Nyt sanoi jossakin lehdessä että ei halua vakituista suhdetta. Eli ilmeisesti haluaa vain yhden illan suhteita ym.
Olen niin pettynyt, olib aina pitänyt häntä ns kunnon miehenä. En enää äänestä vihreitä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hä, eiks se oo homo?
Taitaa olla. Ei ole vielä tullut kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä on suuri pää.
Ja ärsyttävä puhetapa. Olin yksi kesä samalla (Norwegianin) lennolla jossa hän oli lastensa kanssa. Istuimme aika lähekkäin joten en voinut välttyä kuulemasta kun Niinistö keskusteli lastensa kanssa mitä söisivät kotiin päästyään. (Päätyivät siihen, että voivat hakea jotain noutoruokaa mutta ei mitään "ihan roskaa" koska se ei isipapalle sopinut).
Järkyttävää! Millainen isä pyrkii vaikuttamaan lastensa ravitsemustottumuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä on suuri pää.
Ja ärsyttävä puhetapa. Olin yksi kesä samalla (Norwegianin) lennolla jossa hän oli lastensa kanssa. Istuimme aika lähekkäin joten en voinut välttyä kuulemasta kun Niinistö keskusteli lastensa kanssa mitä söisivät kotiin päästyään. (Päätyivät siihen, että voivat hakea jotain noutoruokaa mutta ei mitään "ihan roskaa" koska se ei isipapalle sopinut).
Järkyttävää! Millainen isä pyrkii vaikuttamaan lastensa ravitsemustottumuksiin?
Hienosti se apukoululainenkin osasi mielestään poimia jutun pointin :)
Varmasti on vientiä ja uskoisin monen kivan vihreämielisen naisen häntä katselevat. Onhan ville komea ja älykäs. Varmasti joku sen vielä nappaa.
Minusta se on mielenkiintoinen, vaikka se olisi putkimies. Itseasiassa ennemmin kelpaisi, jos se olisi joku ei julkisuudessa oleva. Mutta vaikuttaa hyvin hyvin älykkäällä, hauskalta ja noh ulkonäkökään ei ole hullumpi. Kyllä joka kerta olen koettanut flirttailla jos vastaan on tullut 😃😂
Vierailija kirjoitti:
Olen ympäristöpolitiikkaan ja luonnontieteisiin perehtynyt keski-ikäinen mies. Ville Niinistö on eräs häpeällisin esimerkki miehestä ja miehen naisistumisesta. Hänen ajamansa ideologia tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.
On päivänselvää, että naiset äänestävät stubbeja ja niinistöjä ulkonäön ja habituksen perusteella, ei sen että onko heidän sisältönsä hyödyllistä tai oleellista.
Ville 'globaali vastuu' Niinistö...voi hyvänen aika.
Miksi joku äänestäisi Stubbia ulkonäön perusteella? Näyttää kuivettuneelta kyr***tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ympäristöpolitiikkaan ja luonnontieteisiin perehtynyt keski-ikäinen mies. Ville Niinistö on eräs häpeällisin esimerkki miehestä ja miehen naisistumisesta. Hänen ajamansa ideologia tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.
On päivänselvää, että naiset äänestävät stubbeja ja niinistöjä ulkonäön ja habituksen perusteella, ei sen että onko heidän sisältönsä hyödyllistä tai oleellista.
Ville 'globaali vastuu' Niinistö...voi hyvänen aika.
Antaisitko esimerkkejä, mitä kulttuureja "miehen naisistuminen" (mitä se on?) on tuhonnut? Miten se liittyy ympäristöpolitiikkaan? Miten olet perehtynyt luonnontieteisiin - Tuulilasia lukemalla?
Lentokone on jees. t. Ville