Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Niinistö romahdutti maailmani.

Vierailija
18.04.2016 |

Ville on aina ollut päiväuneni. Nyt sanoi jossakin lehdessä että ei halua vakituista suhdetta. Eli ilmeisesti haluaa vain yhden illan suhteita ym.
Olen niin pettynyt, olib aina pitänyt häntä ns kunnon miehenä. En enää äänestä vihreitä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone on jees. t. Ville

Vierailija
22/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Villestä! ♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä, eiks se oo homo?

Taitaa olla. Ei ole vielä tullut kaapista ulos.

Vierailija
24/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih!

Vierailija
25/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villellä on suuri pää.

Ja ärsyttävä puhetapa. Olin yksi kesä samalla (Norwegianin) lennolla jossa hän oli lastensa kanssa. Istuimme aika lähekkäin joten en voinut välttyä kuulemasta kun Niinistö keskusteli lastensa kanssa mitä söisivät kotiin päästyään. (Päätyivät siihen, että voivat hakea jotain noutoruokaa mutta ei mitään "ihan roskaa" koska se ei isipapalle sopinut). 

Järkyttävää! Millainen isä pyrkii vaikuttamaan lastensa ravitsemustottumuksiin?

Vierailija
26/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villellä on suuri pää.

Ja ärsyttävä puhetapa. Olin yksi kesä samalla (Norwegianin) lennolla jossa hän oli lastensa kanssa. Istuimme aika lähekkäin joten en voinut välttyä kuulemasta kun Niinistö keskusteli lastensa kanssa mitä söisivät kotiin päästyään. (Päätyivät siihen, että voivat hakea jotain noutoruokaa mutta ei mitään "ihan roskaa" koska se ei isipapalle sopinut). 

Järkyttävää! Millainen isä pyrkii vaikuttamaan lastensa ravitsemustottumuksiin?

Hienosti se apukoululainenkin osasi mielestään poimia jutun pointin :)

Vierailija
27/32 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vientiä ja uskoisin monen kivan vihreämielisen naisen häntä katselevat. Onhan ville komea ja älykäs. Varmasti joku sen vielä nappaa.

Vierailija
28/32 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on mielenkiintoinen, vaikka se olisi putkimies. Itseasiassa ennemmin kelpaisi, jos se olisi joku ei julkisuudessa oleva. Mutta vaikuttaa hyvin hyvin älykkäällä, hauskalta ja noh ulkonäkökään ei ole hullumpi. Kyllä joka kerta olen koettanut flirttailla jos vastaan on tullut 😃😂

Vierailija
29/32 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ympäristöpolitiikkaan ja luonnontieteisiin perehtynyt keski-ikäinen mies. Ville Niinistö on eräs häpeällisin esimerkki miehestä ja miehen naisistumisesta. Hänen ajamansa ideologia tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.

On päivänselvää, että naiset äänestävät stubbeja ja niinistöjä ulkonäön ja habituksen perusteella, ei sen että onko heidän sisältönsä hyödyllistä tai oleellista.

Ville 'globaali vastuu' Niinistö...voi hyvänen aika.

Miksi joku äänestäisi Stubbia ulkonäön perusteella? Näyttää kuivettuneelta kyr***tä.

Vierailija
30/32 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekohan se itse tätä 😂

Vierailija
31/32 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ympäristöpolitiikkaan ja luonnontieteisiin perehtynyt keski-ikäinen mies. Ville Niinistö on eräs häpeällisin esimerkki miehestä ja miehen naisistumisesta. Hänen ajamansa ideologia tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.

On päivänselvää, että naiset äänestävät stubbeja ja niinistöjä ulkonäön ja habituksen perusteella, ei sen että onko heidän sisältönsä hyödyllistä tai oleellista.

Ville 'globaali vastuu' Niinistö...voi hyvänen aika.

Antaisitko esimerkkejä, mitä kulttuureja "miehen naisistuminen" (mitä se on?) on tuhonnut? Miten se liittyy ympäristöpolitiikkaan? Miten olet perehtynyt luonnontieteisiin - Tuulilasia lukemalla?

Vierailija
32/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tulossa ja kaikkea 😉 kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän