Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen vuorotyötä ja opiskelen, naapurit luulevat työttömäksi

Vierailija
18.04.2016 |

Luullakseni naapurini olettavat minun olevan työtön; tulen heitä vastaan klo 11 tukka pystyssä meikittömänä. Liikun muutenkin outoihin aikoihin ja olen paljon kotona aamuisin ja aamupäivisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä sitten on väliä? Itse teen it-alan työtä lähes pelkästään etätyönä, ja varmaan jotkut  luulee työttömäksi. Se on mulle ihan sama. 

Vierailija
2/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas teen paljon etätöitä ja etenkin pitkien ja vaativien projektien ajaksi hautaudun kotiin ja auto liikkuu vain harvoin parkkipaikalta mihinkään. No, ihan saa ajatella mitä haluaa tai olla ajattelematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on se vähän noloa. En ole ollut koskan työtön. Lasta lähden hakemaan suoraan kotoa tarhasta. Luulevat varmaan lapsenkin olevan virikehoidossa täysiä päiviä... ap

Vierailija
4/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk:ssa luulevat lapseni olevan virikehoidossa, kun olen päivisin kotona. Totuus, teen yövuoroja, mutta sehän ei päikylle kuulu. 

Vierailija
5/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkoot mitä haluavat, mitä väliä. Minä teen osa-aikaa mutta täysin kotirouvaksi luullaan.

Vierailija
6/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oveesi lappu " en ole työtön"

Vierailija
7/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Ja vielä ihmettelevät kun elän lapsen kanssa niin leveästi sossutuella.

Vierailija
8/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk:ssa luulevat lapseni olevan virikehoidossa, kun olen päivisin kotona. Totuus, teen yövuoroja, mutta sehän ei päikylle kuulu. 

Niin ja korkein maksukin vielä menee. Siinähän päikyssä ihmettelevät, miten on mahdollista kun työttömänä kotona kaiket päivät makaan. 

Vierailija
9/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön ja naapurit varmaan luulee että teen etätyötä :D

Vierailija
10/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt osa-aikatöitä jo pitkään, ja kun sivulauseessa mainitsin markkinointipäällikkö-KTM-tutulleni, että etsin lisää töitä koulutusta vastaavalta alaltani, niin kävi ilmi, että jän luuli minua työttömäksi. Syy: työhuoneeni on kotona ja minut tavoittaa aina puhelimitse. En siis voi olla oikeissa töissä :)

Vierailija
11/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita oveesi lappu " en ole työtön"

Tai kirjoita otsaan.

Vierailija
12/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä tartte välittää mitä naapurit ajattelevat. Voihan se olla niinkin että naapurit eivät ajattele yhtään mitään, eivät asiaa ole edes miettineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi