Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kännissä saa mennä eka treffeille?

Vierailija
18.04.2016 |

Tultiin viikonloppuna baarista naisen kanssa mun luo jatkoille ja sänkyynhän sitä päädyttiin. Nyt sovittiin, että perjantaina uusiksi mutta raflassa. En uskalla mennä ellen ole kännissä ja hyvä kun muistan naisen kasvot. Toisaalta, ehkä jää tuli murrettua jo viikonloppuna ja kaataminen on jo normihomma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kännissä, kuin haluaa. Eri asia, mitä mieltä nainen on asiasta. Kyllä varmaan sen verran uskaltaa ottaa, että kielenkannat aukeaa eikä jännitä niin paljon, kuhan pystyy kontrolloimaan käyttäytymistään ja pysyy asiallisena.

Vierailija
2/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on viinaan menevä niin vähäinen känni ei varmaan haittaa, mutta monille (esim. minulle) olisi totaalinen turn off huomata että edes yksi olisi otettu. En halua kumppanikseni ihmistä, jonka on pakko juoda selvitäkseen normaaleista sosiaalisista tapahtumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän jutulta haluat sen selvempänä menet. Jos on jo sänkyynkin päädytty en kyllä ymmärrä mitä enää jännität?

Vierailija
4/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on viinaan menevä niin vähäinen känni ei varmaan haittaa, mutta monille (esim. minulle) olisi totaalinen turn off huomata että edes yksi olisi otettu. En halua kumppanikseni ihmistä, jonka on pakko juoda selvitäkseen normaaleista sosiaalisista tapahtumista.

Oletteko kumppaninne kanssa absolutisteja?

Vierailija
5/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hakemassa vakavaa parisuhdetta ja minut haluaa saada kiinnostumaan, ei yhtään.

Juominen ja hauskanpito on asia erikseen, jolloin humala on ok. Treffeillä alkoholittomuus on in, ellei esim. 1-2 juomaa istumabaarissa lasketa ja silloinkin kyse on jo eri jutusta, eli normaalista sosiaalisesta käyttäytymisestä seurassa kuin siitä, että mies käyttää yksin alkoholia väärin kompensoidakseen sosiaalista pelkoa.

Vierailija
6/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kumppaninne kanssa absolutisteja?

Ei, mutta kummallakaan ei ole pakko juoda mihinkään tilaisuuteen. Jos ihminen ei malta edes (alkuseurustelun) treffeille mennä selvinpäin, kertoo se, että alkoholinkäyttö on ihan erilaista kuin minulla. Tiedän olevani alkoholinkäytön suhteen huomattavasti keskivertoa suomalaista nipompi, joten kummankaan kannalta minun ei kannattaisi alkaa virittää suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, joka kokee että treffeillä on ok olla kännissä.

Vierailija
7/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista. Taidan kuitenkin olla pidemmällä kuin 99,99% palstan miehistä ja treffit on jo sovittu niin ei valittamista.

Vierailija
8/8 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kolmannetkin treffit? Jos haluat, menet selvänä. Jos vaan yhden illan sekoilua, menet just niin hölmönä kuin itsestä tuntuu.