Nukutko koskaan?
Kommentit (33)
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt ja seurannut nukkumistasi ja aika vähäiseltä se vaikuttaa. Kukut pitkälle aamuyöhön ja olet täällä heti ensimmäisenä aamulla klo 7... Ei kovin terveeltä vaikuta. Miten kauan olet pärjännyt vähillä yöunilla? Vuosiako?
No en minä normaalisti näin myöhään kuku. Olen yleensä sängyssä jo ennen 22:30. Nyt on miehellä venynyt illat pidemmiksi viimeisen viikon ajan... Nukun sitten tyttöjen kanssa päiväunet jos nukuttaa. Nyt täällä isoisällä menen pienillä yöunilla; stressaantuneena en nuku hyvin.
A as in Ambien? Väärä kirjain aviomiehelleni, se on V? Ja isoisällenikin.
Ambien on nukahtamislääke. Stilnoctina kai se Suomessa tunnetaan.
Monilla on niin kamalan kiva kuva tuossa nimen vieressä. En vain keksi mitä siihen laittaisi... Porschen avaimet olisi tietysti hauskaa ironiaa, mutta ilmeisesti vain minun mielestäni :D
Jos istuu päivät pitkät koneella, ei ihme, ettei nukuta yhtään. Raikkaassa ulkoilmassa liikkuminen tai fyysisen työn tekeminen saisi kyllä kenet tahansa nukahtamaan.
Kamalan paljon ulkoilmaan nyt ei pääse, terassilla olen kahvitellut. Isoisän hoitaminen on kyllä fyysisestikin rankkaa, puhumattakaan psyykkisesti.
Kamala stressi, kun hirveät huono-äiti ja huono-vaimo fiilikset olla pois kotoa ja stressi tuosta isoisästä. Mies joutuu lähtemään huomenna USAan ja äiti ottaa lapset kolmeksi päiväksi. Onneksi tuttu paikka ja ovat todella läheisiä mummon kanssa.
Joskus harvoin. Ja katkonaisesti ihan milloin sattuu.
Hengitysharjoituksia puoli tuntia, niin alkaa nukuttaa.
Tuntuu että tänä yönä ei nukuta, vaan ollaan niin sekaisin että tämän maailman ulottuvuudet ei enää riitä
Koitan kohtapuoleen mennä taas yrittämään.
vierailija9898989 kirjoitti:
Tuntuu että tänä yönä ei nukuta, vaan ollaan niin sekaisin että tämän maailman ulottuvuudet ei enää riitä
Sulla on väärä asenne. Jos ajattelet, ettet varmasti nuku tai et edes aio nukkua, niin uni ei tule.
Nyt ei uni ole tullut isosta Ambien annoksesta huolimatta... Vieraassa paikassa on aina vaikea saada unta :/