Nukutko koskaan?
Kommentit (33)
vierailija9898989 kirjoitti:
Rastas kirjoitti:
Tuntuu että tänä yönä ei nukuta, vaan ollaan niin sekaisin että tämän maailman ulottuvuudet ei enää riitä
Sulla on väärä asenne. Jos ajattelet, ettet varmasti nuku tai et edes aio nukkua, niin uni ei tule.
Se on vaan niin. Ei toki kaikilla, ainakin jos pää on täydessä kuosissaan. Usein kuulen ihmisten sanovan että "mene nukkumaan". En vain pysty ellen ole niin väsynyt että vain nukahdan samantien. Olen monesti nukahtanut pitkin asunnon lattiaa kun olen väsähtänyt kesken kaiken.
Voitko tehdä hengitysharjoituksia sitten? Siinä ainakin rauhoittuisi, jos ei muuta.
Tai jos sinulla on liikaa huolia, suuttumusta, vihaa jne., kokeile kirjoittaa niistä. Saattaa hyvinkin auttaa.
Rastas kirjoitti:
Rastas kirjoitti:
Tuntuu että tänä yönä ei nukuta, vaan ollaan niin sekaisin että tämän maailman ulottuvuudet ei enää riitä
Sulla on väärä asenne. Jos ajattelet, ettet varmasti nuku tai et edes aio nukkua, niin uni ei tule.
Se on vaan niin. Ei toki kaikilla, ainakin jos pää on täydessä kuosissaan. Usein kuulen ihmisten sanovan että "mene nukkumaan". En vain pysty ellen ole niin väsynyt että vain nukahdan samantien. Olen monesti nukahtanut pitkin asunnon lattiaa kun olen väsähtänyt kesken kaiken.
Olen tyytyväinen niin kauan kun yleensäkin hengitän. Hengitysharjoituksista puhumattakaan.
Voitko tehdä hengitysharjoituksia sitten? Siinä ainakin rauhoittuisi, jos ei muuta.
Nuo voi kuulostaa liian yksinkertaisilta, mutta kyllä niistä on apua. Kokeilisit edes! :*
Menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä sulle. :*
Olen monesti tyytyväinen siihenkin, jos olen pysynyt vaan omassa asunnossani. Siitäkin huolimatta, vaikka olisin sammahtanut kylppärin tai keittiön lattialle. On käynyt muutamaankin kertaan niin, että olen lähtenyt vaeltamaan kaupunkiin. Ja tämä Hämeenlinna on niin paha poliisivaltio Suomen sisällä, että yhteiskunnan väkivaltakoneisto puuttuu asiaan hyvin nopeasti jos olen ollut jossain.
Minä nousin ylös tuohon aikaan, kun täällä vielä suunniteltiin nukkumaan menoa. Menin 6:een töihin. Niin on rytmit erilaisia 😉
Aivan liian myöhään valvoin eilen illalla minäkin. Vasta puoliltaöin sain pään tyynyyn. Olen sellainen yökyöpeli ja aamulla väsytti ;(
Miten sitä saisi enemmän aikaa unelle?
Aamu-ja iltavuorojen vaihtelu sekä kehnonlainen elämänhallinta haastaa minut 😔
Mukavaa alkanutta keväistä viikkoa :) :D
Nukuin yli 9 h viime yönä. Olen pirteä ja hyväntuulinen, kiitos hyvien unien. :)
Mukavaa viikon alkua vaan! :*
Haluan vastauksen sinulta itseltäsi, koska tunnet itsesi parhaiten. En rupea arvuuttelemaan.
Minun rivini: vihreä, keltainen, sininen, punainen. Entä sinun?