Vuokra siemen
Olemme mieheni kanssa jo pidemmän aikaa miettineet tätä asiaa ja nyt rohkaistun kysymään yleistä mielipidettä tästä. Mieheni ei halua ikinä lasta kun taas minä haluan enemmän kuin mitään muuta, mutta samalla haluamme olla yhdessä ja ero ei tule kysymykseenkään! Olisiko siis oikein että hankkiutuisin raskaaksi muilla keinoin ja mieheni ei olisi näin lapsen biologinen isä ja näin välttyisi isyyteen kuuluvilta velvotteilta. Miehelleni tämä järjestely sopisi hyvin, mutta hän ei vain halua osallistua hoitamiseen tai muuhun isyyteen kuuluviin asioihin mutta voisi asua kanssamme ja tämä sopisi myös minulle.
Kommentit (29)
1huoltajatar kirjoitti:
No jos sellainen tilanne tulisi eteen (epätodennäköistä, koska en ole juuri ikinä esim. Flunssassa) niin olen kuullut paljon positiivista nykyajan huostaanotosta, sijaisperheitä jne.
Porvoossa lapset menee aina sijaisperheisiin huostaanotettuina kun äiti sairastaa. 0/5
Vierailija kirjoitti:
1huoltajatar kirjoitti:
No jos sellainen tilanne tulisi eteen (epätodennäköistä, koska en ole juuri ikinä esim. Flunssassa) niin olen kuullut paljon positiivista nykyajan huostaanotosta, sijaisperheitä jne.
Porvoossa lapset menee aina sijaisperheisiin huostaanotettuina kun äiti sairastaa. 0/5
Täällä Helsingissä vähän eri meno kuin jossain Porvoossa :)
No saa nähdä kuinka kauan mies pysyy talossa lapsen syntymän jälkeen (jos hän ei todellakaan halua lasta).
Olemme keskustelleet aiheesta ja molemmille sopivin vaihtoehto eli tämä valittiin:)
1huoltajatar kirjoitti:
Olemme keskustelleet aiheesta ja molemmille sopivin vaihtoehto eli tämä valittiin:)
Mitä jos ei mene suunnitelmiin?
Vierailija kirjoitti:
1huoltajatar kirjoitti:
Mitä meinaat tarkalleen tällä?
1huoltajatar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1huoltajatar kirjoitti:
Esim miehesi ei kästäkkään lapsen itkua ja häippäsee..
Vierailija kirjoitti:
1huoltajatar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1huoltajatar kirjoitti:
Esim miehesi ei kästäkkään lapsen itkua ja häippäsee..
Hän ei häippäse:)
No jos ei pidä lapsista niin sitten varmaan näin.. En nyt saa päähäni mikä tässä olisi ongelma. Varmasti monet muutkin pohtineet vastaavaa ratkaisua.