Saako lihava käyttää juoksutrikoita?
Mun BMI on 30, saanko vetää jalkaan mustat Niken juoksutrikoot vai pysäytänkö liikenteen ja pelotan lapsia?
Kommentit (26)
Pokemon kirjoitti:
Joku isompi paita olisi siinä päällä kyllä hyvä. Olen joskus todella ihmetellyt miksi jollain todella isokokoisilla on täys trikoot. Toisaalta annan kyllä pisteitä rohkeudesta ja siitä, että tekee mitä huvitaa muiden mielipiteistä välittämättä. Muhku fanit saattaa innostua ja osalla menee silmät kieroon, että noilla saurauksilla saa valita.
Oikeestikko kysyt miksi??? No koska niissä on hyvä juosta ja liikkua. Ja ovat lähteneet liikkeelle. Jossain telttahalaatissako pitäisi juosta?
Siinä mistään rohkeudesta tai muiden silmistä ole kyse. Vaan siitä että saa itselle hyvän olon kun liikkuu. Ja siihen käyttää liikuntaan tarkoitettuja vaatteita
Mä mietin samaa asiaa. Juoksutrikoot on nimenomaan juoksuun tarkoitettu. Jos niitä ei saa pitää tietyn painoinen, milläkö sitten juosta? Jollain paksuilla collegehousuilla? Eikä niitä tuulipuvunhousuja myöskään taideta enää myydä.
Jos tunnet olosi epävarmaksi, niin laita sitten vaikka shortsit niitten trikoitten päälle tai pitkä paita. Mutta älä missään tapauksessa jätä treeniä tuollaisen syyn vuoksi väliin!
Vähän vastapainoa tähän keskusteluun... Kuvitelkaapa jos nämä julkisuuden fitness/laihdutus valmentajat ja kehonrakentajat joutuisivat lenkillä pitämään esillä sitä lääkelistaa mitä ovat käyttäneet kroppaansa, ja siihen sitten vielä botox ja silikoni kuitit päälle, niin paljon pahemmaltahan se näyttäisi kuin yhdenkään ylipainoisen juoksutrikoot.
Mieluummin vähän ylipainoinen aito ihminen kuin kemialla ja feikillä tehty ei niin aito ihminen.
Kunhan ovat oikeaa kokoa, eikä läpinäkyvät. Ja takamus kannattaa lisäksi peittää pitkällä paidalla. Mikään ei ole niin hirveää, kuin juoksutrikoot, jotka eivät jätä mitään mielikuvituksen varaan (koskee kaikkia).
Muutenkin pyylevillä, etenkin teini-ikäisillä, tuntuu olevan ongelmia vaatekokojen valinnan kanssa. Monella on päällä hyvinkin sellainen makkarankuori, jonka saumat tuntuvat ratkeavan. Joskus on sääli, sillä oikean kokoinen vaate olisi voinut olla ihan todella nätti.