Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erottiin. Mikä saa ihmisen pettämään?

Vierailija
17.04.2016 |

Tämä on elämäni hirvein päivä. Makaan ystäväni kylpyhuoneessa sikiöasennossa, vieressäni nököttää laukku johon puolitoista tuntia sitten tungin tavaroitani yhteisestä kodistamme. Tai ei se enää minun kotini ole. Siihen asuntoon en enää ikinä astu.

En halua nähdä kyseistä ihmistä enää ikinä. Takana oli kaksi ja puoli vuotta seurustelua ja vuosi yhteisessä kodissa. Miehellä on ollut yli puoli vuotta salasuhde toiseen naiseen. Kyseisen naikkosen kyllä tiedän mutta en sen enempää tunne. Mies on puoli vuotta pelehtinyt sen muijan kanssa ja koko sen ajan esittänyt niin ihanaa, niin rakastavaa avopuolisoa. Tai mikä mies? Silkka roskakasa se on. Oksettaa ja raivostuttaa, silmissä sumenee heti kun ajattelen että se nainen on nukkunut meidän sängyllämme.

Sydämeen sattuu niin paljon että koko ajan itkettää, vihaan miestä ja samalla vihaan itseäni. Miten en huomannut mitään? Miten saatoin olla niin tyhmä ja sinisilmäinen? Miten en huomannut niitä yksinkertaisiakin merkkejä, jotka nyt jälkeenpäin ajatellen tuntuvat itsestään selviltä? Luotin sokeasti ja olin itse paras mahdollinen rakastaja, mies oli aina kaikessa ensimmäinen. Sattuu ajatella, että minä en koskaan ollut sitä hänelle ja hän on vain valehdellut silmät kirkkaina yön päiväksi. Vielä enemmän kipeää tekee miettiä, että mies ja se nainen ovat yhdessä nauraneet sinisilmäisyydelleni ja rakastaneet toisiaan.

En vain ymmärrä, mikä saa ihmisen satuttamaan näin pahasti toista. Miksei mies vain eronnut kanssani? Miksi piti niin kauan teeskennellä ja pitää yllä jotain vitun teatteria? Mitä hän siitä hyötyi? Sai viihdettä, kun näki minun vain tyytyväisenä uskovan kaikki valheensa? Olen niin tyhmä että vihaan itseäni ja tätä koko helvetin suhdetta. Miksi toiselle ihmiselle pitää tehdä näin? Onneksi en sentään raskaaksi hankkiutunut tuon paskan kanssa eikä naimisiinkaan ehditty.

Halusin vain avautua johonkin. Itkettää niin paljon että kyyneliä ei enää tule.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap.lle <3

Tedän pariskunnan joka ollut yhdessä 20 vuotta ja mies pettänyt koko ajan. Vaimo ei aavista mitään ja toivottavasti ei koskaan saa tietää, itsensä vuoksi.

Olet sadisti ja vastenmielinen ihminen. Tiedät asian etkä halua kertoa siitä vaimolle. Nautit vahingoniloisena siitä, että vaimon elämää varastetaan ja mahdollisesti saastutetaan taudeilla. Itsensä vuoksi vaimon juuri pitäisi saada tietää.

Minä sadisti ja vastenmielinen? Miksi ajattelet että olen vahingoniloinen?

En toivo ettei jäisi kiinni, vaan ettei saisi tietää kuinka kauan kestänyt. Ei kai sitä kukaan kestä. 

En voi vaimolle kertoa. En edes tunne häntä, miehen vain, joten tuskin uskoisikaan.

Vaimoon saat yhteyden halutesssi, joten selittelyn makua.

Vierailija
22/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap.lle <3

Tedän pariskunnan joka ollut yhdessä 20 vuotta ja mies pettänyt koko ajan. Vaimo ei aavista mitään ja toivottavasti ei koskaan saa tietää, itsensä vuoksi.

Olet sadisti ja vastenmielinen ihminen. Tiedät asian etkä halua kertoa siitä vaimolle. Nautit vahingoniloisena siitä, että vaimon elämää varastetaan ja mahdollisesti saastutetaan taudeilla. Itsensä vuoksi vaimon juuri pitäisi saada tietää.

En toivo ettei jäisi kiinni, vaan ettei saisi tietää kuinka kauan kestänyt. Ei kai sitä kukaan kestä. 

En voi vaimolle kertoa. En edes tunne häntä, miehen vain, joten tuskin uskoisikaan.

Sinäkö uskoisit jo vieras ihminen ilmottaisi että miehesi pettää? Eikä minun mitään selitellä edes tarvi. En minä tuo mies ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap.lle <3

Sinäkö uskoisit jo vieras ihminen ilmottaisi että miehesi pettää? Eikä minun mitään selitellä edes tarvi. En minä tuo mies ole.

Perustiedot saatuani saisin kyllä puristettua tarvittavat tiedot miehestä ulos. Vastenmielinen olet silti tukemalla miehen suhdetta. Taidat itse olla osallinen?

Vierailija
24/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap.lle <3

Perustiedot saatuani saisin kyllä puristettua tarvittavat tiedot miehestä ulos. Vastenmielinen olet silti tukemalla miehen suhdetta. Taidat itse olla osallinen?

Sama se olenko mielestäsi vastenmielinen. Eikä miehellä vain yhtä suhdetta ole. 

Mitkä perustiedot? Tämä mies ei koskaan tunnustaisi.

Vierailija
25/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka nyt tuntuu tuolta, muista muutama asia. Miehesi joutuu elämään tuon tekonsa kanssa loppuelämänsä. Minulla kävi noin 20 vuotta sitten ja mies otti facebookissa yhteyttä ja oli pahoillaan - 17 vuotta tapahtuneen jälkeen. Oli kuulemma niin kakara silloin. No oli nyt mitä tahansa, niin olipa asia sen verran vaivannut, että otti yhteyttä. Hänellä oli muutenkin tosi hyvät muistot minusta. Joo no siinähän oli. Oma elämäni on mennyt ihanasti eromme jälkeen. Olen onnellisesti naimisissa ja kaikki on hyvin, hän taas on nyt kolmatta kertaa eronnut, lapsia joka liitosta. Ei todellakaan haikaile tuollaisen perään. Etkä eräänä päivänä sinäkään. Kiität vielä onneasi, että eroon pääsit ennen avioliittoa ja lapsia.

Hoida nyt itseäsi, pyydä ystävä mukaan hakemaan tavarasi, pääset vielä jaloillesi tuosta, vaikkei nyt siltä tunnukaan. Niin kauhealta kuin nyt tuntuukin, tuo asian esille tuleminen oli ehkä paras asia joka sinulle tapahtui, koska se ihminen ei ollut sinulle oikea missään tapauksessa.

Vierailija
26/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, ihminen ei ole yksiavioinen

Vierailija
27/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein sikiöasennossa. Ihan kuin olisi jotenkin oleellista. Itse kirjoitan tätä viestiä seisten, jalkaterät osoittaen hieman ulospäin.

Vierailija
28/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap.lle <3

Tyypillinen ja looginen naisen asenne: ulkopuolinen ihminen on sadisti ja vastenmielinen, jos tietää jonkun pettävän eikä sekaannu asiaan.

Jep jep.

Vierailija
29/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa syksyllä. Puhuin tilanteesta kaikille ja alkuun moni ihmetteli, kuinka mies pystyi tuohon; hän oli vaikuttanut niin rakastuneelta ja kohteli minua hyvin kaikki 7v, jotka olimme yhdessä. Loppukesästä mies muuttui haaleaksi ja alkuun se näkyi jonkinlaisena kriittisyytenä ja sitten laiskuutena seksielämässä. Meillä oli alusta alkaen upea seksielämä. Kysyin lopulta suoraan ja mies itkien myönsi, että on tehnyt pahinta. Suhdetta oli ensin ollut muka pari viikkoa ja sitten se virui ainakin kolminkertaiseksi. Olimme kihloissa ja suunnittelimme menoa naimisiin, varattu matka ja muita menoja lähikuukausille. Kun erosimme, mies ja uusi nainen virallistivat heti uuden suhteen, meni pian kihloihin ja nainen hehkui somessa, kun voi nyt julkisesti olla yhdssä.

Ekat pari viikkoa olin sokissa, mutta sitten alkoi helpottaa. Tein paljon töitä, matkustin yksin ja puhuin ja puhuin. Selvisin. En enää hakeudu suhteeseen, sen opin. Viihdyn yksin ja ystävien kanssa.

Miehen tilanne: yhteiset pariskunnat ovat ottaneet häneen etäisyyttä, uusi nainen vahtii ja ei anna miehen toteuttaa yksin aiempia harrastuksiaan. Miehestä näkee päälle päin, että on vahvaa vauhtia alkoholisoitumassa.

Nyt voin jo ajatella niin, että ehkäpä mies säästi minut kurjalta tulevaisuudelta.

Taitaa miestä kaduttaa nyt.

Vierailija
30/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla kävi lähes samoin, paitsi että mies petti vain kerran, jonka jälkeen ei enää voinut normaalisti kohdata minua. Sitten totuus tuli ilmi ja mies lähti heti tuon toisen luokse. Ei ollut pettänyt aiemmin vuosiin (siis ollenkaan suhteemme aikana). Siksi koin syyllisyyttä viime aikoina olleista huonoista hetkistä. Koin / koen olevani syypää.

No.. kuitenkin pahimmassa vaiheessa meni se pari viikkoa (lähes pelkkää tuskaa ja itkua ja epätoivoa), sitten pari viikkoa siten, että joukkoon mahtui siedettäviä hetkiä ja pahin terä oli pehmennyt silti ajoittain epätoivoa. Sen jälkeen jo pystyi olla melko normaalisti ja nähdä tilanteen hyvät puolet, ja paremman tulevaisuuden edessä! Kaikella on tarkoituksensa. Itse pyrin ajattelemaan, että tämä tapahtumat säästää minut kurjemmalta tulevaisuudelta väärän henkilön kanssa. Nyt on mahdollisuus löytää se ihana tulevaisuus jonkun oikean kanssa. Ja olla itse parempi puoliso jollekin oikealle.

Vierailija
31/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia lukiessani muistan sen oman epätoivoni vuosia sitten. Oli niin kamalaa joutua luopumaan siitä miehestä. Se sattui niin hirveästi!

Selvisin erosta ja muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen mieheni. Rakastuin enemmän kuin koskaan ennen. Olen vieläkin ajoittain ihan kauhuissani, että jos se silloinen avomieheni ei olisi pettänyt, olisin jäänyt siihen liittoon, enkä tavannut nykyistä miestäni enkä päässyt osaksi tästä nykyisestä onnestani! En ollut koskaan tällä tavalla onnellinen sen miehen kanssa kuin nykyiseni. Joten - olen todellakin sitä mieltä, että kaikella on tarkoituksensa. Sitä ei vain sillä hetkellä vielä tiedä.

Vierailija
32/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä käsityksessä että ainakin puolet miehistä pettää, niin mielestäni ei kannata seurustella ollenkaan, koska todennäköisyys tulla petetyksi on liian suuri.

En voi koskaan luottaa kehenkään.

Parisuhde on hullunhommaa.

On uskomatonta kuinka kauan sitä jaksaa olla itselleen vihainen siitä että on antanut jollekin alhaiselle paskaläjälle mahdollisuuden kohdella itseään huonosti.

Miten tällaisesta pääse yli?

Toivottavasti ap:n ei tarvitse koskaan nähdä sitä idiootti"miestä"

Vanha klisee, mutta niin pettää naisetkin.Se on vaan nykyisin meno ja se kannattaa hyväksyä.Liiallisesta sinisilmäisyydestä/kiltteydestä sakotetaan lähes aina.Oli kyse parisuhteesta, duunista, tai kaveri suhteista.

En nähnyt tarpeelliseksi erikseen alle viivata ja korostaa että kyllähän naisetkin, koska en ole lesbo.

Mutta kyllä joo on se niin että naisetkin joo joo. En ole sitä kieltänyt.

Vierailija
33/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaahan ämmät! Akka petti ja sain kuulla ihan vieraalta ihmiseltä. Asia tuli ilmi tällätavalla ja akka sai lähteä samantien. Onneksi tämä ulkopuolinen kertoi olen hänelle tästä todella kiitollinen.

Kyllä pitää kertoa jos tietää ystäväänsä petettävän. Vaikka ei niin hyvin tuntisikaa. Saa sitten petetty itse päättää mitä asian kanssa tekee. Raukat eivät kerro.

Miettikäähän vähän .äijä pettänyt 20v eikä kukaan ole kertonut vaimolle. Sääliksi käy. Raukkamaisia tuollaiset "ystävät".

Vierailija
34/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaahan ämmät! Akka petti ja sain kuulla ihan vieraalta ihmiseltä. Asia tuli ilmi tällätavalla ja akka sai lähteä samantien. Onneksi tämä ulkopuolinen kertoi olen hänelle tästä todella kiitollinen.

Kyllä pitää kertoa jos tietää ystäväänsä petettävän. Vaikka ei niin hyvin tuntisikaa. Saa sitten petetty itse päättää mitä asian kanssa tekee. Raukat eivät kerro.

Miettikäähän vähän .äijä pettänyt 20v eikä kukaan ole kertonut vaimolle. Sääliksi käy. Raukkamaisia tuollaiset "ystävät".

Et tainnut kovin tarkkaan lukea? En edes tunne vaimoa. Ystävälleni tietysti kertoisin.

Vierailija
35/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja jaksamista sinulle .

Tiedän monia tapauksia että pettäjä on ollut nainen vaikka sinun tapauksessa se oli mies.

Aika parantaa haavat.

Yritä päästä asian yli , äläkä katkeroidu vaikka juuri nyt on vaikeaa.

Elämä ei ole reilua eikä ihmiset rehellisiä, tämän ikävän tosiasian kanssa on vain pakko elää ja hyväksyä se.

Varmasti kaikki kääntyy vielä parhain päin .

On monia suhteita missä pettäjä ei jää koskaan kiinni ja se kyllä vähän "ärsyttää" pakko myöntää.

Jos toista aidosti ja oikeasti Rakastaisi ei pettämiseen pitäisi olla mitään syytä tai tarvetta.

kaikkea hyvää sinulle, se oikea odottaa vielä sinua jossain.

hyvää kevättä ja tulevaa kesää

Vierailija
36/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että tulee aika ahdistava ja huono fiilis kun tulee luettua näitä juttuja pettämisestä ja pettäjistä , mutta lähinnä siksi että miten itsekkäitä ja katalia yleensä pettäjät ovat eivätkä piittaa yhtään toisen tunteista tai siitä miten paljon toista teoillaan loukkaavat.

Yleensäkin luottamuksen väärinkäyttöä kaikin tavoin .

Vierailija
37/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut antaa persettä niin ei olisi miehen tarvinnut sitä lähteä muualta hakemaan

Vierailija
38/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa syksyllä. Puhuin tilanteesta kaikille ja alkuun moni ihmetteli, kuinka mies pystyi tuohon; hän oli vaikuttanut niin rakastuneelta ja kohteli minua hyvin kaikki 7v, jotka olimme yhdessä. Loppukesästä mies muuttui haaleaksi ja alkuun se näkyi jonkinlaisena kriittisyytenä ja sitten laiskuutena seksielämässä. Meillä oli alusta alkaen upea seksielämä. Kysyin lopulta suoraan ja mies itkien myönsi, että on tehnyt pahinta. Suhdetta oli ensin ollut muka pari viikkoa ja sitten se virui ainakin kolminkertaiseksi. Olimme kihloissa ja suunnittelimme menoa naimisiin, varattu matka ja muita menoja lähikuukausille. Kun erosimme, mies ja uusi nainen virallistivat heti uuden suhteen, meni pian kihloihin ja nainen hehkui somessa, kun voi nyt julkisesti olla yhdssä.

Ekat pari viikkoa olin sokissa, mutta sitten alkoi helpottaa. Tein paljon töitä, matkustin yksin ja puhuin ja puhuin. Selvisin. En enää hakeudu suhteeseen, sen opin. Viihdyn yksin ja ystävien kanssa.

Miehen tilanne: yhteiset pariskunnat ovat ottaneet häneen etäisyyttä, uusi nainen vahtii ja ei anna miehen toteuttaa yksin aiempia harrastuksiaan. Miehestä näkee päälle päin, että on vahvaa vauhtia alkoholisoitumassa.

Nyt voin jo ajatella niin, että ehkäpä mies säästi minut kurjalta tulevaisuudelta.

Taitaa miestä kaduttaa nyt.

Voi olla, mutta antaa tuon naisen nyt tehdä hänet onnelliseksi omalla tavallaan. Paluuta ei ole.

Vierailija
39/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia lukiessani muistan sen oman epätoivoni vuosia sitten. Oli niin kamalaa joutua luopumaan siitä miehestä. Se sattui niin hirveästi!

Selvisin erosta ja muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen mieheni. Rakastuin enemmän kuin koskaan ennen. Olen vieläkin ajoittain ihan kauhuissani, että jos se silloinen avomieheni ei olisi pettänyt, olisin jäänyt siihen liittoon, enkä tavannut nykyistä miestäni enkä päässyt osaksi tästä nykyisestä onnestani! En ollut koskaan tällä tavalla onnellinen sen miehen kanssa kuin nykyiseni. Joten - olen todellakin sitä mieltä, että kaikella on tarkoituksensa. Sitä ei vain sillä hetkellä vielä tiedä.

Kirjoitin aiemmin syksyn kokemuksestani eli 7v kestänyt liitto päättyi yllättäen pettämiseen. Johonkin se elämä vaan valmentaa tuonkin kokemuksen kautta, ei välttämättä parisuhteeseen, vaan opettaa elämää yleensä. Opin sen, ettei keneenkään voi täysin luottaa, ajoittain kun usko omaan itseenkin horjuu. Ja kukaan ei tee toista ihmistä onnelliseksi, kaikki lähtee itsestä.

Vierailija
40/41 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanut antaa persettä niin ei olisi miehen tarvinnut sitä lähteä muualta hakemaan

Ilmeisesti ei ollut syy se että ei olisi saanut kotona seksiä vaan kielletyn hedelmän houkutus